2026-09-12, 16:01
Medlem
jarhoiss avatar
Hörde nån podd om att en gängkriminell rappare jag aldrig hört talats om frivilligt kommit hem till Sverige för ett samarbete (collab som de envisades med att kolla det) med Kid Erikssons musikgrupp. Tjuvjakt feat. Halalslakt var tydligen arbetsnamnet. Handlar antagligen om detta ärende
Citera
2026-09-12, 16:11
Medlem
Mindbusinesss avatar
Han ser inte glad ut på bilden
https://www.expressen.se/nyheter/krim/haval-khalil-har-lamnats-ut-till-sverige/
Citera
2026-09-12, 16:54
Medlem
Såja! Nu är han här.
Citera
2026-09-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Såja! Nu är han här.

Han måste ju vara pantad tror det är ett jippo ler och tycker det är kul. Kommer kastas in i ett häkte i Sverige totalt isolerad. Han är ingen jävla "ledare" i den betäckningen.
Citera
2026-09-12, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Han måste ju vara pantad tror det är ett jippo ler och tycker det är kul. Kommer kastas in i ett häkte i Sverige totalt isolerad. Han är ingen jävla "ledare" i den betäckningen.
Hehe, ångest.
Haval borde inte bosatt sig i europa
Citera
2026-09-12, 18:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Han ser inte glad ut på bilden
https://www.expressen.se/nyheter/krim/haval-khalil-har-lamnats-ut-till-sverige/

Det ska bli kul att läsa FUP. Speciellt dom inledande förhören från den här helgen när han precis blivit utlämnad.
Kan slå vad om att han kommer att bete sig drygt, vara fåordig och spela oberörd.

Några månader senare kommer han förmodligen att börja babbla när han inser att det finns bevisning.
Då kommer dom där fantastiska förklaringarna kring hur det kan eller inte kan ligga till.
Citera
2026-09-13, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
En helt annan stämning? Vad snackar du om?. I regel får man sitta med både hand och fotbojor och kan meddela av erfarenhet att det är galet obekvämt resa i bojor längre resor. Bara att klia sig blir en jävla mission.
Jag menade på det viset att det blir trevligare samtal och bättre stämning. Det säger jag av egen erfarenhet. Jag syftade inte på att det släpps på någon säkerhet, den är densamma. Förstår fullkomligt att det är obekvämt med fängsel så klart, men på dom reseor jag haft i uppdrag så har den intagne öppnat upp sig på ett helt annat vis och samtalen har varit allt från uppväxt till framtidsdrömmar osv. Det har varit mer avslappnat än vad det är på en avdelning.
Citera
2026-09-13, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFTPN
“Nils var nån hela Sverige älskade” hahaahahahah tydligen inte…. Dumle gillar inte Haval… vrf skulle han vara Haval’s största tabbe

Dumle va nisses största Tabbe. Räknar inte vad blatte barnen har för åsikter.
Citera
2026-09-13, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Det konstiga är att Nils hade vart ännu mer rik idag
Att bo kvar i södra Stockholm är dumt hur långt är ens Hammarby sjöstad från dalen ? 3 km om ens det ?
Dom sprang ned mot Bauhaus parkeringen och försvann , det är väl rätt nära Johanneshov området
De hade kunnat ta sparkcykel därifrån till dalen t ex
Eller bil till Skarpnäck på 10-15 min max ? Det är så nära
Bara han bytte stad hade det vart svårare
Utomlands nästan omöjligt för någon att få tag på honom för han hade så mkt pengar ingen internationell efterlysning
Han kan trycka i Amsterdam
Sen när han får för sig hans location är läckt
Bara ta nästa plan till något annat land
Han hade kunnat hoppa runt i länder länge
Nu när haval sitter greken sitter scar sitter
Osv nu och inom de närmsta åren hade hans hotbild avtagit
Det bara trycka utomlands och byta land hela tiden
Även om
Hans vän blev skjuten i Marbella
Så läcker deras lokation för de flyttar inte runt Einar hade kunnat byta land varje månad osv

Ja det var dumt att bo kvar i Sverige. Även hoppa bland olika grupperingar och skapa fler konflikter och få me falska människor runt sig.

Om man lyssna på hans musik hade han förlikat sig med döden, mumsa lite piller och rökte hasch han brydde sig inte om han dog märkbart. Sen är det tragiskt men sanningen.
Citera
2026-09-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det ska bli kul att läsa FUP. Speciellt dom inledande förhören från den här helgen när han precis blivit utlämnad.
Kan slå vad om att han kommer att bete sig drygt, vara fåordig och spela oberörd.

Några månader senare kommer han förmodligen att börja babbla när han inser att det finns bevisning.
Då kommer dom där fantastiska förklaringarna kring hur det kan eller inte kan ligga till.

100procent dessutom när han har i åtanke att många kommer både läsa och lyssna påndet sen så kommer nog dryheten bredas på met än en smula med.
Citera
2026-09-13, 13:56
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentakunta
100procent dessutom när han har i åtanke att många kommer både läsa och lyssna påndet sen så kommer nog dryheten bredas på met än en smula med.

Det tror jag med.
Hade varit kul att veta hur pass nere i missbruk han var vid gripandet.
Abstinens kan ju ställa till det vid en häktning.
Haval har tidigare haft ryktet kring sig om att vara riktigt pundig.
Det framgick i fupen om Nisse. Hans grabbar pratade om honom och beskrev honom som en desperat och pank pundare utan pengar.
Citera
2026-09-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det tror jag med.
Hade varit kul att veta hur pass nere i missbruk han var vid gripandet.
Abstinens kan ju ställa till det vid en häktning.
Haval har tidigare haft ryktet kring sig om att vara riktigt pundig.
Det framgick i fupen om Nisse. Hans grabbar pratade om honom och beskrev honom som en desperat och pank pundare utan pengar.

Stämmer ju inte.. han har mer pengar än sina vänner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in