Citat:
Ursprungligen postat av
DocX
Ja, precis. Dumsnålt och elakt.
Har själv fått fejkad hCG från större aktör, en som säljs "färdigblandad" (skicka rekonstituerade peptider med vanlig post, vad är det för jävla dumheter. De klarar ju inte 48 h i rumstemperatur) och inte ger utslag på graviditetstest. När jag påpekade det för leverantören ger de någon slags idiotförklaring att "modernt hCG inte ger utslag på graviditetstester, det är bara gammalt som kommer från gravida kvinnors urin". Vilket såklart är fullständigt skitsnack. Funkar det inte på gravtester funkar det inte i kroppen. Det är samma glykoprotein vare sig den är tillverkad av celler från kinesiska hamstrars livmödrar odlade i labb eller från fosterceller i en mänsklig placenta.
Vi var rörande överens om att jag beställer av någon annan därefter. Det finns inget mer patetiskt, respektlöst och förtroendeförstörande än någon som nekar med handen i kakburken.
Vilka var det som påstod det ? 😁
Förstår inte varför folk fortfarande köper av shoppar, köp råvara själv, skicka in blindtest på något av det bara så vet du vad du stoppar i dig, bland de simplaste man kan göra själv o koka ihop och filtrera i sterila viailer ...
Jätte enkla orala, bara ta sockerlag med råvara, ak ade förvaras länge ha i lite vodka.. och blanda till en suspension klart ...
Började göra de själv för 5 år sen för personligt bruk när jag förstod att shoppar tillverkar det själva i ett kök, " om dessa pundare klarar av det, hur svårt kan det vara "
Innan Kina höjde alla priser så kosta en testo 250 att göra själv ca 30-50 kr beroende hur mycket råvara man tog
Finns x antal forum just for " homebrew"..