Citat:
Ursprungligen postat av
Wellwellwell
Hej, någon som kan tipsa om någon bra app för automatiska utskick av SMS ?
Jag glömmer i princip av samtliga min familjs och vänners födelsedagar till den graden att de blir arga sårade och kränkta. Till och med min egen mammas födelsedag missade jag häromveckan. Börjar bli pinsamt nu.
Dörför så kom jag på den briljanta idén att en gång om året förskriva alla grattishälsningar till kreti och pleti som man sedan datuminställer på när det ska skickas. Så kommer man aldrig mer ”glömma” en födelsedag.
Säker på att det finns appar för detta.
Tyvärr funkar det med iPhone bara att tidsinställa 2 veckor framåt i tiden och bara till andra iPhones via iMessage. Så behöver något där jag kan lägga in en gång om året helst.
Har inte testat det själv men skall vara en ny "beta version" i nyaste iOS uppdateringen
i Iphone : (sök om du ej hitta den på skärmen) Öppna appen" Genvägar> Automation> tid på dagen > välj dag och tid du vill det skall skickas. Lägg till åtgärd "nästa" > skicka medellande> sedan fyller man i medellandet och till vem
Dock ser jag nu att det bara går välja en månad framåt, men beta version så kanske blir bättre.