2026-09-04, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Undra hur vapendragaren ” Barre gymet ” ser på detta .
Med tanke på hur högt han tycks värdesätta sin hund 🤔

Undrar också det, han älskar ju hundar mer än något annat. Känns konstigt om han vill fortsätta vara polare.
Citera
2026-09-04, 18:23
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vem fan glömmer sin hund?

Citat:
Ursprungligen postat av Pidr
Det gör man aldrig om man älskar sin hund. Spelar ingen roll var jag är, min hund är alltid i mina tankar

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Precis min poäng. Så jag tror inte att han hade hund för att han älskar hundar, utan mer som en accessoar.

Gissningsvis var det hans ex. hund som han på sin höjd "gick med på" att skaffa tillsammans. Han säger att han förstörde sitt ex. liv eftersom hunden var hennes bästa vän. Inget om att han saknar hunden, att han älskade den så mycket etc. Det dåliga samvetet verkar endast riktas mot hans ex. Inte hunden. Dessutom har han inte hund nu som singel.

Jämför med hans som körde rattfull och körde ihjäl sin hund (och sedan dess skaffat ny)
"Men det värsta var att jag tog ihjäl min hund, det kommer jag aldrig förlåta mig själv för."
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/simon-23-korde-full-blev-forlamad/
Citera
2026-09-04, 19:32
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhummern26
Undrar också det, han älskar ju hundar mer än något annat. Känns konstigt om han vill fortsätta vara polare.

Den som lever får se sägs de
Citera
2026-09-06, 12:33
Medlem
Han mår nog inte bra av detta, Självklart en mycket tragisk händelse men blir lite störd på dendär snubben som gick bananas på höökens bekostnad för att själv få fame, men när folk börja ifrågasätta hans förflutna så blev det locket på. Blev såklart nyfiken och tog en titt på han, blev illamående när jag insåg vad för människor som ska få inspirera våra barn i samhället🤕
Citera
2026-09-06, 18:48
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnamig
Han mår nog inte bra av detta, Självklart en mycket tragisk händelse men blir lite störd på dendär snubben som gick bananas på höökens bekostnad för att själv få fame, men när folk börja ifrågasätta hans förflutna så blev det locket på. Blev såklart nyfiken och tog en titt på han, blev illamående när jag insåg vad för människor som ska få inspirera våra barn i samhället🤕

Ot men vad var det för lirare då ?
Citera
2026-09-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ot men vad var det för lirare då ?
Han åker runt i en nissan gtr
Senast redigerad av lugnamig 2026-09-06 kl. 19:51.
Citera
2026-09-06, 19:59
Medlem
Ballcancers avatar
Man hör ju på honom att han är en riktig psykopat. Inga känslouttryck någonstans. En normalt funtad människa glömmer inte en hund i bilen. Tänk hur den led. Säkert suttit och skällt i bilen länge innan den dog..
Citera
2026-09-06, 20:28
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Man hör ju på honom att han är en riktig psykopat. Inga känslouttryck någonstans. En normalt funtad människa glömmer inte en hund i bilen. Tänk hur den led. Säkert suttit och skällt i bilen länge innan den dog..

Tragisk historia
Men visa txcks klara sig i alla lägen
Citera
2026-09-09, 09:58
Medlem
Alltså, efter sett några videos. Vad gör honom så jävla speciell? Han har samma inlevelse när han pratar. Känns som en vandrande pinne.
Möjligt, att det är attraktivt för den yngre generationen att bli som honom. Gör han häftig resa från alkis till muskelknutte. Och xxxx antal följare.
Att han valde att supa och spela dator förmodligen. Framför hundar bevisar ju en väldigt vidrig figur i mina ögon. Då vissa av oss haft hund sedan dag ett. Varav är familjemedlemmar. Vilken sopa! Försvinn böken.
Citera
2026-09-09, 12:28
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Alltså, efter sett några videos. Vad gör honom så jävla speciell? Han har samma inlevelse när han pratar. Känns som en vandrande pinne.
Möjligt, att det är attraktivt för den yngre generationen att bli som honom. Gör han häftig resa från alkis till muskelknutte. Och xxxx antal följare.
Att han valde att supa och spela dator förmodligen. Framför hundar bevisar ju en väldigt vidrig figur i mina ögon. Då vissa av oss haft hund sedan dag ett. Varav är familjemedlemmar. Vilken sopa! Försvinn böken.

Gissar målgruppen är övre tonåren .
I alla fall att döma av det som dök upp på Instagram .
Citera
2026-09-09, 12:45
Medlem
Citat:
Gissar målgruppen är övre tonåren .
I alla fall att döma av det som dök upp på Instagram .
Väldigt svårt och tro annat. En uppblåst pajas till good guy. Hoppas han tappade en del på detta.
Citera
2026-09-09, 12:48
Medlem
Ganonitos avatar
Videon finns inte kvar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in