Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Hoppas du löser allt och att du blir en drogfri medborgare efter detta som ser till att ordna upp ditt liv på bästa sätt. Om du ska berätta för dina barn, ja skulle jag säga om de nu är tillräckligt gamla för att förstå. Det är bättre att de får veta från dig än att de får veta det från ditt ex som just nu är bitter och kanske ger en helt felaktig historia som svärtar ner dig helt.
Det kan snabbt gå åt helvete just när man använder droger och jag hoppas att många av de som anser att droger är något som ska vara ok och lagligt läser denna tråd och ser hur jävla illa det kan gå bara för att det sker en mindre skitsak på jobbet.
Allt löser sig.
Behöver inte lyda soc, jag har min plats på lara och behöver bara in på avgiftning vilket känns surt för det har jag klarat själv otaliga gånger.
Haft ett litet familjemöte med barnen och deras mor och hon är tack och lov en stor stöttepelare i allt det här.
Hon har själv fått behandling i laro för längesen så hon förstår mig väl.
Skönt att ha deras stöd.
Mitt jobb har polisanmält mig och det känns mindre skönt eftersom jag snart har en kommande rättegång.
Har jag tur så hinner dom få med det här på samma rättegång så slipper jag två domar.
Truckgrejen på jobbet kommer försvinna av straffrabatten som tack och lov är kvar.
Jag hade räknat med ett par månader så jag hade kunnat ansöka om fotboja men eftersom jag inte har nån sysselsättning nu så blir jag väl nekad boja om jag förstog frivården rätt.
Men en sak i taget nu.
Tack för alla tips och stöd.