2006-09-14, 19:42
Medlem
enslavements avatar
Hur kommet det sig? Verkar också endast hända mig , har flera ggr vart så jäkla nöjd men ett nyköpt par men till min fasa så hatar jag dem efter några dagar.

Brukar igen sitta perfekt efter en tvätt men som sagt så sitter de annorlunda efter man haft på sig dem några timmar.

Hade för ett par år sen ett par brallor som satt perfekt hela tiden , tyvär så tog alla hål livet på dem

Ska jag köpa nya brallor så tighta vid midjan att jag inte ens kan knäppa dem helt och sen hoppas på det bästa eller vad finns det för tips?

Det jag hatar mest med detta är att de inte sitter lika snyggt bak i röven
Citera
2006-09-14, 20:31
Medlem
Kharmas avatar
Alla jeans töjer på sig, vissa mer än andra. Jag brukar hitta ett par som passar och sen köpa dem i en storlek mindre. Har varit med om att de inte töjs alls sen och det är lika tråkigt. Det är lite av ett lotteri.
Citera
2006-09-14, 22:19
Medlem
Mike Wadds avatar
Jag har ett par jeans som är pyttelite för stora. Finns det nåt bra sätt att få dem att krympa lite?
Citera
2006-09-14, 22:46
Medlem
kaxig katts avatar
Som sagt, köp en storlek mindre. Går de inte riktigt att knäppa är det bara att köra med översta knappen öppen, efter ett tag får du igen den.
Citera
2006-09-14, 22:59
Medlem
enslavements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaxig katt
Som sagt, köp en storlek mindre. Går de inte riktigt att knäppa är det bara att köra med översta knappen öppen, efter ett tag får du igen den.

Köpa en storlek mindre gör man ju självklart , men de blir för stora endå....
Citera
2006-09-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enslavement
Köpa en storlek mindre gör man ju självklart , men de blir för stora endå....

Köp två storlekar mindre.
Citera
2006-09-14, 23:08
Medlem
Kharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
Jag har ett par jeans som är pyttelite för stora. Finns det nåt bra sätt att få dem att krympa lite?

Prova att torktumla dem ut och in.
Citera
2006-09-17, 01:42
Medlem
Mahhbechhs avatar
Vafan, sluta gnäll nu
Mina byxor är för stora allihop å har jag inte bälte så trillar dom ner. Street is the shit!
Citera
2006-09-17, 01:52
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Är du en flicka?
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh
Vafan, sluta gnäll nu
Mina byxor är för stora allihop å har jag inte bälte så trillar dom ner. Street is the shit!
Amen. Hur kan man sätta på sig tighta byxor, om man nu inte vill framhäva sin kukvilliga rumpa?

Gillar man snopp i stjärten så rekommenderar jag tre storlekar för små byxor.
Citera
2006-09-17, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Är du en flicka?

Amen. Hur kan man sätta på sig tighta byxor, om man nu inte vill framhäva sin kukvilliga rumpa?

Gillar man snopp i stjärten så rekommenderar jag tre storlekar för små byxor.

Klart man vill att byxorna ska sitta bra i rumpan. Och jag är pojke och nöjd med min kukfria rumpa.
Citera
2006-09-17, 22:24
Medlem
Trixiebelles avatar
Citat:
Hur kommet det sig? Verkar också endast hända mig , har flera ggr vart så jäkla nöjd men ett nyköpt par men till min fasa så hatar jag dem efter några dagar.

Brukar igen sitta perfekt efter en tvätt men som sagt så sitter de annorlunda efter man haft på sig dem några timmar.

Hade för ett par år sen ett par brallor som satt perfekt hela tiden , tyvär så tog alla hål livet på dem

Ska jag köpa nya brallor så tighta vid midjan att jag inte ens kan knäppa dem helt och sen hoppas på det bästa eller vad finns det för tips?

Vad köper du för märken?
Citera
2006-09-17, 23:14
Medlem
abathingapes avatar
Acne är ju helt värdelösa på detta.
Levis, diesel & nudie har jag bra erfarenheter av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in