2026-09-05, 22:35
Medlem
Socialdemokrater är alltid redo att sälja sin gamla mor för att få sitta vid grytorna och roffa åt sig av andra. Deras devis lyder alltid, gärna en krona till dig men först två till mig.
Citera
2026-09-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Hade varit intressant att veta vad S hade legat på utan MENA väljarna?? Min gissning är typ 12-16%

60 procent av alla röstberättigade blattar och negrer röstar S. 20 procent röstar V.

Så kan nån vänlig själ sätta upp en andragradsekvation och då räkna grovt på allt pack som kommit hit sen -99.

Enligt SCB har det kommit hit 1.8-2.0 mill. Men det är en total då inkluderas även studenter från dessa länder... Sen måste man dra bort alla som ej är medborgare + barn, så mycket rörlig materia...

Men tror du ligger helt rätt mellan 12-16.

-
Senast redigerad av kulturkrieg365 2026-09-05 kl. 22:47.
Citera
2026-09-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canonica
Som sagt du fortsätter med dina tomma tunnor. Ingen lyssnar på dig och dina haranger.
Haha va, du var mig en ettrig liten jävel🤣🤣
Är du 12 år?

Bemöt mitt grundinlägg som du hoppade på och märkte ett felstavat ord i?
Du begrep ej min poäng och märkte ett felstavat ord för 11111 gången.

Vad i helvette är ditt problem, du hade ens ej med skiten att göra.
Hur efterbliven är du på en skala ,?ta dina "haranger"( lärt dig ett nytt ord?)
Och knulla din hjärna med.

Tomma tunnor?

Jag skrev ett inlägg till en annan , du kom in och märkte ett slarvfel, sedan dess har du hängt efter mig som den lilla horan du är.
Vill du mig något , skriv , vi löser det!
Citera
2026-09-05, 23:16
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkrieg365
60 procent av alla röstberättigade blattar och negrer röstar S. 20 procent röstar V.

Så kan nån vänlig själ sätta upp en andragradsekvation och då räkna grovt på allt pack som kommit hit sen -99.

Enligt SCB har det kommit hit 1.8-2.0 mill. Men det är en total då inkluderas även studenter från dessa länder... Sen måste man dra bort alla som ej är medborgare + barn, så mycket rörlig materia...

Men tror du ligger helt rätt mellan 12-16.

-

Iranier och syrianer röstar nog på Tidö. Skulle tippa 40/60. De driver ofta nån form av affärsrörelse och gillar inte Sunnimuslimer

Araber och negrer röstar nog till 90% på S eller V i de fall de röstar
Citera
2026-09-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseCity
Vore det inte rimligt att kontakta muslimska organisationer och berätta om S nazistiska förflutna? För att varna. Det är så hemskt så jag har svårt att andas.

Deras medlemmar har rätt att veta, och organisationerna får inte ljuga om sådant.
De måste berätta.

Då hade L ökat mycket.
Varna? Gäller det just nazismens judehat hänger väl muslimerna på snarare? Vänstern har ju inte tappat i opinionen direkt gällande avslöjanden om beundrarbrev till terrorister.. så länge det och bidragen fortsätter komma skiter de i sossarnas nazibakgrund.

Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseCity
Nej, de har ju flyttat hit just för att de värdesätter frihet. De vill inte leva under tyranni.
Du är ironisk va? Nej, många kommer hit som ekonomiska migranter. De vill ha ett rikare liv och förutsättningar för sig och sina barn (även studier) men värderingsmässigt vill de ha det som hemma (hedersförtryck inte minst).
Senast redigerad av Villekulla90 2026-09-05 kl. 23:56.
Citera
2026-09-06, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Socialdemokrater är alltid redo att sälja sin gamla mor för att få sitta vid grytorna och roffa åt sig av andra. Deras devis lyder alltid, gärna en krona till dig men först två till mig.

Igår försökte jag förklara skillnaden mellan att rösta på de röda och att rösta på de blå. Om de röda vinner valet måste du ge din Playstation till någon som inte har en Playstation och om de blå vinner valet får du behålla din Playstation. Sen frågade jag vad vill de nu ville rösta på när de fått den kunskapen, svaret var blått. Penga mässigt kan det såklart handla om en större skillnad än en Playstation men det är ändå en bra liknelse tycker jag.
Citera
2026-09-06, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Åjo de har nordens första kalifat som vision… och där är vi ju snart. Titta in i en skola, det är inte många blonda barn man ser. Riktigt tragiskt.

Vad säger du om de med svart hår som kallar sig Svenskar. Handlar det verkligen om hårfärg för dig? För mig handlar det om något helt annat, att du är född i Sverige och att dina föräldrar är födda i Sverige och att deras föräldrar är födda i Sverige. Svensk kan du aldrig bli om du inte har rötter som sträcker sig långt tillbaka i tiden. För mig handlar det inte om någon ögonfärg eller hårfärg.
Citera
2026-09-06, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Iranier och syrianer röstar nog på Tidö. Skulle tippa 40/60. De driver ofta nån form av affärsrörelse och gillar inte Sunnimuslimer

Araber och negrer röstar nog till 90% på S eller V i de fall de röstar
Har för mig att i Borlänge röstade de flesta invandrarna på MP i kommunvalet för att infiltrera kommunen med muslimer som kan successivt införa muslimska regler och kaos. Demokrati i all ära, men det kan även stjälpa ett land eller kommun tillslut.
Citera
2026-09-06, 08:07
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler
Hade varit intressant att veta vad S hade legat på utan MENA väljarna?? Min gissning är typ 12-16%

Tar man sen bort alla pensionärer som ”har alltid röstat på sossarna” så skulle de falla flera procent till.
Citera
2026-09-06, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Tar man sen bort alla pensionärer som ”har alltid röstat på sossarna” så skulle de falla flera procent till.

Hahaha exakt! Räkna bort människor över 60 år och MENA så får vi nog 9-11 %

Det säger ju sig självt🫩…..
Senast redigerad av Haimmler 2026-09-06 kl. 08:19.
Citera
2026-09-06, 08:16
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Vad säger du om de med svart hår som kallar sig Svenskar. Handlar det verkligen om hårfärg för dig? För mig handlar det om något helt annat, att du är född i Sverige och att dina föräldrar är födda i Sverige och att deras föräldrar är födda i Sverige. Svensk kan du aldrig bli om du inte har rötter som sträcker sig långt tillbaka i tiden. För mig handlar det inte om någon ögonfärg eller hårfärg.
Fast du måste förstå vad jag menar annars vill du ju inte förstå!
Citera
2026-09-06, 08:22
Medlem
braatthas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=W56ZKUVECWs
Den omtalade filmen som S inte vill att du ska se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem