Citat:
Ursprungligen postat av
Sqrbanken
Jag avskyr Folkpartiet ("liberalerna"), ett förmynderikåt förbudsparti och som varit en (starkt) bidragande orsak till svenskt migrationshaveri... Ullenhag etc. för er som var med.
Av denna anledning överraskar det mig själv rätt ordentligt att jag faktiskt också börjat att ens tänka tanken på en stödröst till L...
Röstar på valdagen, så samlade opinionen sista dagarna får avgöra om jag faktiskt gör nått så sjukt som att rösta L för att göra mitt för att rädda Sverige från dårhuset till vänster

Då gör jag samma. Jag väntar, kanske dumt o kila iväg o rösta redan nu. Även om man hade velat för att lägga sin röst på Tidösidan.
Att rösta på L innebär att man får 99 % SD politik och en del SD ministrar. Sen får vi ännu mer kvar att leva på i plånboken, slipper en sjuhelvetes massa trubbel med ekonomin och inflationen, för att inte tala om bolåneskatten.
Man vill ju inte ha det sämre, speciellt inte folk med mindre pengar än alla andra. Jag brukar tänka på hemlösa och de som behöver pengar mest som ensamstående. Hur blir deras vardag med inflation och superdyr bensin och el ??
Det är ju inte ett hållbart läge antingen för privatpersoner eller landets ekonomi i övrigt.