2026-09-01, 17:28
Avslutad
Det var med ett pojklag för 14-åringar när jag tillsammans med två eller tre andra spelare delade rum med en tränarförälder på ett fotbollsläger medan hans son övernattade i ett annat rum. Detta var sommaren för 20 år sedan med en förening som kallades LIF och inte finns längre.

Borde Dumpen fokusera mer på sånt med tanke på att Patrik Sjöberg som är ansiktet utåt för Dumpen blev involverad sexuellt med en idrottsledare under uppväxten? Källa: https://www.expressen.se/tv/nyheter/sjoberg-dags-att-beratta-min-historia/.
Citera
2026-09-01, 17:32
Medlem
WetCigarettes avatar
Nej det låter inte som att det var något farligt. Lite olämpligt grabbsnack bara. Återkom om han försökte ta dig på kuken eller se dig naken eller liknande.
Citera
2026-09-01, 17:44
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomina
Det var med ett pojklag för 14-åringar när jag tillsammans med två eller tre andra spelare delade rum med en tränarförälder på ett fotbollsläger medan hans son övernattade i ett annat rum. Detta var sommaren för 20 år sedan med en förening som kallades LIF och inte finns längre.

Borde Dumpen fokusera mer på sånt med tanke på att Patrik Sjöberg som är ansiktet utåt för Dumpen blev involverad sexuellt med en idrottsledare under uppväxten? Källa: https://www.expressen.se/tv/nyheter/sjoberg-dags-att-beratta-min-historia/.
Absolut. Att ens antyda att pojkar kan ha en begynnande sexualitet och funderingar kring den borde rendera i ett långt och hårt fängelsestraff.
Citera
2026-09-01, 17:54
Medlem
Alltså med måste slutas med "oboy och macka" Som 14åring gör man väl inget annat än att skoja om sex och sexualitet med sina kompisar. Om man fick en krona för varje böganklagelse, stjärtgosse, häradsbetäckare och annat skit man skoja med varandra som ung. Kuken stod som ett spätt dygnet runt och man va vuxen nog att förstå när tränaren skoja.
Senast redigerad av Bib-bo 2026-09-01 kl. 17:57.
Citera
2026-09-01, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Absolut. Att ens antyda att pojkar kan ha en begynnande sexualitet och funderingar kring den borde rendera i ett långt och hårt fängelsestraff.
Pojkarna befann sig dock i en utsatt situation med tränaren. Patrik fick beröring av en tränare vilket är tydligare.
Citera
2026-09-01, 18:04
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Vad är så konstigt med det vid 14 år?
Citera
2026-09-01, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad är så konstigt med det vid 14 år?
Ej byxmyndiga med en annans förälder.
Citera
2026-09-01, 18:09
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ej byxmyndiga med en förälder.

Ja han pratade om något som de flesta pojkar upplever i den ålder, han runkar dem inte!
Citera
2026-09-01, 18:25
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Jag fattar inte, är det en berättelse från Patrik sjöbergs ungdom? Eller från TS?

Det saknas idag tyvärr engagemang från föräldrar avseende barn och ungas idrottande.

Det finns risker att pedofiler söker sig till barns idrott.

Men om vuxna eller föräldrar med egna barn inom idrotten, söker sig till idrotten för att hjälpa till, så bör rimligtvis risken vara oerhört liten. Jag vet förstås inte, men gissar att de flesta pedofiler inte har egna barn (pga de nog inte tänder sexuellt på vuxna kvinnor).

Vuxna kan ibland säga konstiga udda saker, det betyder inte att de är pedofiler.
Citera
2026-09-01, 18:37
Medlem
Citat:

Förstår att du måste vara helt förstörd av det.
Du tvingas ju trots allt starta en tråd om det 20 år senare.
Citera
2026-09-01, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Förstår att du måste vara helt förstörd av det.
Du tvingas ju trots allt starta en tråd om det 20 år senare.
Ämnet är extra aktuellt nu med Dumpens framfart.
Citera
2026-09-01, 18:54
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Jag fattar inte, är det en berättelse från Patrik sjöbergs ungdom? Eller från TS?

Det saknas idag tyvärr engagemang från föräldrar avseende barn och ungas idrottande.

Det finns risker att pedofiler söker sig till barns idrott.

Men om vuxna eller föräldrar med egna barn inom idrotten, söker sig till idrotten för att hjälpa till, så bör rimligtvis risken vara oerhört liten. Jag vet förstås inte, men gissar att de flesta pedofiler inte har egna barn (pga de nog inte tänder sexuellt på vuxna kvinnor).

Vuxna kan ibland säga konstiga udda saker, det betyder inte att de är pedofiler.

Det är en av TS patenterade idiottrådar om hans allehanda funderingar om livet. Bara att ögna igenom trådstarterna så ser du mönstret.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in