2026-09-01, 08:28
Medlem
Kör man Pepsi Challenge i Sverige nuförtiden? Där man fick köra ett blindtest och sen välja vilken cola man gillade bäst, Pepsi eller Coca-Cola.

När jag gick i gymnasiet på 90-talet hände det t.o.m. att de kom och körde detta inne på skolan. Ett härligt avbrott i vardagen.
Senast redigerad av Bonnker 2026-09-01 kl. 08:33.
Citera
2026-09-01, 08:29
Medlem
Noetlovskijs avatar
Det är la bara att köpa en av varje och köra för glatta livet. Flera gånger om dagen om du vill.
Citera
2026-09-01, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Det är la bara att köpa en av varje och köra för glatta livet. Flera gånger om dagen om du vill.

Självklart. Men när man gick i skolan var det nice att kvittera ut några gratis läsk. Och kul att se om man valde ”rätt”. Jag var en Coca-Cola-kille och lyckades träffa rätt varje gång. Då fick man en burk Pepsi Max. De som valde Pepsi fick en burk Pepsi.
Citera
2026-09-01, 09:09
Medlem
fjollciggs avatar
Det är inte mycket till ”challenge” längre nu när vanliga Pepsi smakar lika mycket aspartam som Max.
Citera
2026-09-01, 09:57
Medlem
Klas-Vegass avatar
"Feelings, nothing more than feelings" (sjöng MCHAmmer pga av att någon bytt hans pepsi till coke)

Fantastisk låt jämfört med neger-rappen som skulle vara alternativet
Citera
2026-09-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Det är inte mycket till ”challenge” längre nu när vanliga Pepsi smakar lika mycket aspartam som Max.

Nej, herregud, den som skulle missa i det blindtestet... Har du förresten upptäckt "Pepsi original taste"? Finns på lite obskyra ställen. Den skulle de kunna köra om de tar upp challengen igen.
Citera
2026-09-01, 14:06
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnurgberg
Nej, herregud, den som skulle missa i det blindtestet... Har du förresten upptäckt "Pepsi original taste"? Finns på lite obskyra ställen. Den skulle de kunna köra om de tar upp challengen igen.

Tror jag såg en burk på Dollarstore, men brydde mig inte då jag har gett upp hoppet om Pepsi. Totalt vansinne att sabba originalet och sen släppa en original taste istället för att erkänna sitt misstag. Får en att undra om ledningen kanske är lite ”challenged”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in