2026-09-01, 10:38
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gugugaga
Kul projekt, lite desorienterande, man vet inte riktigt vad man skall göra i nästa spel. När man skulle köra bil trodde jag man skulle fånga Nisses röda bil (i rutan), inte komma undan. Så jag försökte fånga bilen. Efter att jag fångat honom ett par 10 gånger hände ingenting, Nisses bil blinkade bara av fan, så tryckte på X och så såg jag att bilen gasade och då försökte Nisse åka efter. Nästa ruta är man plötsligt teleporterad till Nisse och skall ge honom på käften. Samma här lite desorienterande, kanske skulle komma ett litet intro [Nisse fångade dig ändå trots att du körde bil som en kung, nu använder han våld på dig!] [Fight][Blixtrar till] och så fightar man.
Ah, ja, det är bra poänger. Fighten speciellt måste markeras att "nu är det fight". Jag vet inte om den nya HUDen för fighten gör det jobbet eller om man behöver markera hårdare. De nya uppdateringarna kommer snart.
Citera
2026-09-01, 12:17
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det blir kalas det!
De nya uppdateringarna är live. Jag testade första rummet, Sug-Nisse verkar vara balanserad. Bil-delen är svår, jag körde bara igenom den en gång dock. Säg till om den är alldeles för svår.
Citera
2026-09-07, 11:26
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Om man inte vill ladda ner filen så kan man spela det direkt på webben här: https://www.sugmag.se/emulator2
Funkar "galant" på mobil. Skulle kanske föredra lite större screen och kontroller

Men snygg grafik!
Citera
2026-09-08, 20:07
Medlem
roleones avatar
Det tog under tre minuter att "varva" hela spelet. Första delen med rapporten är helt trasig och man kan enkelt lura Nisse att bara gå fram och tillbaka bakom ett bord tills dörren öppnas. Bildelen fattade jag inte ens hur man skulle kunna misslyckas med. Striden räckte med att bara pumpa slag tills det var över.

5 av 5 onanistnazistsatanister.
Citera
2026-09-09, 23:46
Avstängd
Skattebrotts avatar
Det är två figurer när spelet börjar. Jag föreslår att spelet väntar någon sekund med att introducera den andra personen så att man vet vilken gubbe det är man styr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in