2026-09-01, 03:57
Medlem
I följande klipp så ser vi att Ebba Busch aka ”Bruschan” kallar Sebastian Stakset för ”bror”:

https://www.instagram.com/reel/DcqUjLKI6vA/

”Vilken kväll bror” säger Ebba till Sebastian Stakset.

Ska en politiker prata såhär?

Jag märker själv att unga helt etniska svenskar idag pratar som att dom är första generationens invandrare. Man bryter på svenska. Kanske Brusch vill vinna lite sympatier av folk i orten?
Senast redigerad av Devalvera 2026-09-01 kl. 04:00.
Citera
2026-09-01, 04:01
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Om det inte vore för kristendomen så vore det högst olämpligt.
Citera
2026-09-01, 04:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
I följande klipp så ser vi att Ebba Busch aka ”Bruschan” kallar Sebastian Stakset för ”bror”:

Jag märker själv att unga helt etniska svenskar idag pratar som att dom är första generationens invandrare. Man bryter på svenska. Kanske Brusch vill vinna lite sympatier av folk i orten?
Hon är så otroligt desperat att passa in överallt. Hon är så jäkla kåt på uppmärksamhet
Citera
2026-09-01, 04:12
Medlem
Citat:
Kanske Brusch vill vinna lite sympatier av folk i orten?
Stasket är inte orten längre då han funnit Jesus. Jag är mest besviken på Ebba eftersom hon inte artikulerade broder på traditionell svenska.
Citera
2026-09-01, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Vet du inte om att partiledaren i KD är dömd i svensk domstol för att ha brutit mot 8e budet
"Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa"

Detta i sviterna efter att ha direkt brutit mot 9e budet
"Du skall inte ha begär efter din nästas hus"

Detta lyckades inte ens 68-vänstern med, trotts flitiga försök, trotts att sverige då fortfarande hade hädeslagar.

Ebba är ungefär lika kristen som KG Hammar

Kvinnor, feminism och woke handlar om angrepp på meriter och sanningen.

Det är obegripligt att ingen ser igenom eller säger ifrån om svaga ledare som kristersson, Lööf, Busch, Degostar och schyman.

Ja, så ser det ut tyvärr. Ebba Busch har drivit ned KD i en populistisk sörja och jag tror hennes "bror"/"broscha" bara bekräftar spiken i kistan för KD tyvärr.

Vet ej vad hon skulle behöva göra för att få min respekt för henne. Både andligt och mänskligt upplever jag henne som väldigt "lurig". Åkesson kan ha visst fog för att han inte litar på Busch intentioner. Trovärdigheten är nog förbrukad, men vi får be att Jesus visar henne vad hon borde fokusera på.

Så länge det finns liv så finns det hopp. Låt oss be för Ebba Busch!
Citera
2026-09-01, 07:28
Medlem
franges avatar
Det är inte en pik då? Med tanke att Stakset är och alltid varit sådan jävla orten-wigger så Ali G hamnar i skamvrån...
Citera
2026-09-01, 07:29
Medlem
Kulturell appropriering. Är inte det straffbart? Det är ju straffbart att måla sig brun eller svart. Eller att klä ut sig i fjäderskrud likt amerikanska urbefolkningens hövdingar.
Citera
2026-09-01, 07:48
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Hur kan hon ens blanda sig med den nollan
Citera
2026-09-01, 08:09
Medlem
burialhexs avatar
Citat:

är väl intet nytt att ebba beter sig som en boomer?
Citera
2026-09-01, 08:14
Avslutad
Bror i den bemärkelsen är ett uttryck som ökat i takt med den ökade kriminaliteten.
Citera
2026-09-01, 08:36
Medlem
Frikyrkliga kallar ofta varandra för bror och syster. Inget konstigt alls.

Men samma vänsterflummare som tyckte man skulle håna Ebba för att hon hade på sig en jacka när det var kallt tycker så klart att man skall håna henne även nu och låtsas tro att hon ville vara "gangsta". Suck.
Citera
2026-09-17, 18:39
Medlem
Jag har tappat respekten för Ebba. Jag har gillat henne skarpt innan, men nu vet jag inte vad hon sysslar med 🙄. Bara pinsamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in