2026-08-31, 12:25
Medlem
Nån som kollar, vad tycker ni hitills?
Jag tycker mest om Emma och ser framemot att följa henne. Hon verkar så himla rolig
2026-08-31, 17:17
Avstängd
Connykrims avatar
Börja nyss
Byt rubrik till höst med
2026-09-01, 11:04
Medlem
Usel start på säsongen iallafall.

Enbart Tilde som ser bra ut och hon blondinen som åkte ut, killarna är inget att hänga i granen och det är fett tröttsamt att det alltid ska vara en kille i varje säsong som ska spela hjärndöd och inte ”fatta” någonting

Alltid samma snack, vinna hela skiten, jag är snyggast, ska göra kaos, bla bla bla.

Otroligt smart också av Filip att vid första träffen säga ”Jag tröttnar på tjejer efter ett tag och byter”, när hela spelet han precis gått in i handlar om att bygga tillit och långvarig relation för att vinna skiten

Och därför åkte han 100 procent. Mycket dumt uttalande.

Efter tre första avsnitten så är min känsla att detta kan bli en av de sämre säsongerna någonsin om inte någon/några gamla karaktärer kliver in och tar tag i det.
Senast redigerad av Sherlockholmes1989 2026-09-01 kl. 11:06.
2026-09-01, 17:36
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Usel start på säsongen iallafall.

Enbart Tilde som ser bra ut och hon blondinen som åkte ut, killarna är inget att hänga i granen och det är fett tröttsamt att det alltid ska vara en kille i varje säsong som ska spela hjärndöd och inte ”fatta” någonting

Alltid samma snack, vinna hela skiten, jag är snyggast, ska göra kaos, bla bla bla.

Otroligt smart också av Filip att vid första träffen säga ”Jag tröttnar på tjejer efter ett tag och byter”, när hela spelet han precis gått in i handlar om att bygga tillit och långvarig relation för att vinna skiten

Och därför åkte han 100 procent. Mycket dumt uttalande.

Efter tre första avsnitten så är min känsla att detta kan bli en av de sämre säsongerna någonsin om inte någon/några gamla karaktärer kliver in och tar tag i det.
Känner samma.. ingen karaktär som känns som de kan göra den kul
2026-09-01, 18:24
Medlem
Emma är ju rolig och tror hon kommer bidra med mycket
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Känner samma.. ingen karaktär som känns som de kan göra den kul
2026-09-01, 18:27
Medlem
Känns som det här kan bli en bra säsong, Emma och Tilde och Nicholas är härliga och underhållande.
Erik kommer nog göra bra tv också
Elias känns inte som den vassaste kniven i lådan men gillar honom
Synd att Filip åkte tycker att Leon borde åkt istället, jo han känns rätt så stel faktiskt, och kommer inte bidra så mycket.
2026-09-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Känns som det här kan bli en bra säsong, Emma och Tilde och Nicholas är härliga och underhållande.
Erik kommer nog göra bra tv också
Elias känns inte som den vassaste kniven i lådan men gillar honom
Synd att Filip åkte tycker att Leon borde åkt istället, jo han känns rätt så stel faktiskt, och kommer inte bidra så mycket.

Walid borde nog åkt, gör inte större väsen av sig. Får noll TV tid också, säkert en tråkig person.

Förvånande att det knullas direkt i huset? Förra säsongen var alla nunnor förutom Clara
2026-09-01, 20:27
Medlem
Ja han borde verkligen åkt!! Glömde honom🤣
Ja förvånande, kommer säkert liggas mycket mer, Såå kär som Nicholas blir i alla
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Walid borde nog åkt, gör inte större väsen av sig. Får noll TV tid också, säkert en tråkig person.

Förvånande att det knullas direkt i huset? Förra säsongen var alla nunnor förutom Clara
2026-09-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Ja han borde verkligen åkt!! Glömde honom🤣
Ja förvånande, kommer säkert liggas mycket mer, Såå kär som Nicholas blir i alla

Haha, ”kär”, han är en riktig knullmaskin

Vi får se, hoppas säsongen kan steppa upp lite!! Mer drama och starkare karaktärer!
2026-09-01, 23:40
Medlem
Isabelle liknar Kristi brud Åsa! Skulle kunnat vara hennes dotter!? Eller vad säger ni andra
2026-09-02, 07:45
Medlem
Jag tycker att det ser ut som att Tilde har åldrats 10 år och hon ser nästan tantig ut???
2026-09-02, 09:04
Medlem
Va? Jag tycker hon ser väldigt ung ut fortfarande. Däremot är det nog väldigt unga som är med nu 18-20 år, så hon ser väl några år äldre ut
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Jag tycker att det ser ut som att Tilde har åldrats 10 år och hon ser nästan tantig ut???
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in