2026-08-31, 08:39
Medlem
Alltså att du känner en barndomsvän vara mamma låg med en massa yngre killar i ens egen ålder.

- Hur mår den vännen mentalt?

- Känns det förnedrande för honom?
Citera
2026-08-31, 08:50
Medlem
One2Manys avatar
Det är nog bara du som grinar över att din morsa knullade sig igenom ditt kompisgäng när du var tonåring. Du får ta med din psykolog.
Citera
2026-08-31, 09:33
Medlem
Så länge parterna behandlar varann väl och ingen blir sjuk eller gravid, vad är problemet ?
Jag har legat med ett antal sköna morsor och det kändes bättre än tjejerna i min ålder.
Nu är jag 45 och låg med morsor betydligt äldre än jag, från att jag var 16 bast till 33 bast.

Och redan i grundskolan fick jag stånd för många lärarinnor, för att inte tala om gymnasietiden.
Ofta när jag gick på toa så var det inte elevtjejerna jag tänkte på därinne, inte.
Flera av mattanterna var sexiga också.
Citera
2026-08-31, 10:17
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Det är nog bara du som grinar över att din morsa knullade sig igenom ditt kompisgäng när du var tonåring. Du får ta med din psykolog.
Värsta kåtbockarna spänner på i tre generationer lyckas få omkull "lilla barnvakten" tom.
Citera
2026-08-31, 18:27
Medlem
Om ens morsa skulle knulla med kompisarna när man bodde hemma?
Tror den morsan lider av en störning i sådana fall.
Citera
2026-08-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Va?
Citera
2026-08-31, 23:22
Medlem
Jag VET att en kvinlig lärare var barn jag var bekant med låg med en elev, har själv sett filmen.
Detta var i gymnasiet så kanske inte så farligt men ändå.
SKulle min morsa göra nåt sånt skulle jag aldrig mer träffa hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in