2026-08-30, 21:56
Medlem
Badassmfokas avatar
Kasselstrand debatterar återigen i dialogiskt med denna aktiva i SD Berggren som var väldigt kunnig men enligt mig ändå drar sjuka tagningar för att kalla sig nationalist som den USA-lakej han verkligen verkar vara och kallas av Kasselstrand i debatten.

Det handlar alltså om Nato och Ryssland samt det jag sett Kasselstrand kritiseras mest för av SD "nationalismen" osv, alltså vad man menar vara ryssvänlig blindhet eller putinism från AFS.

Så detta blev en intressant debatt att se och ännu en gång är min uppfattning att Gustav för en mästerlig debatt, hur kunnig hans motståndare än var blev han knockad om och om igen.

Men ja jag är uppenbart partisk och har redan varit och röstat på AFS ännu en gång då jag ser allt annat som helt meningslöst. Så vad tycker Flashback?

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=Ps5lt2gvAG4
Senast redigerad av Badassmfoka 2026-08-30 kl. 22:21.
2026-08-30, 22:09
Medlem
Moneypenny007s avatar
Intressant debatt, men frågorna lär knappast få något enkelt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Kasselstrand debatterar återigen i dialogiskt med denna aktiva i SD Berggren som var väldigt kunnig men enligt mig ändå drar sjuka tagningar för att kalla sig nationalist som den USA-lakej han verkligen verkar vara och kallas av Kasselstrand i debatten.

Det handlar alltså om Nato och Ryssland samt det jag sett Kasselstrand kritiseras mest för av SD "nationalismen" osv, alltså vad man menar vara ryssvänlig blindhet eller putinism från AFS.

Så detta blev en intressant debatt att se och ännu en gång är min uppfattning att Gustav för en mästerlig debatt, hur kunnig hans motståndare än var blev knockad om och om igen.

Men ja jag är uppenbart partisk och har redan varit och röstat på AFS ännu en gång då jag ser allt annat som helt meningslöst. Så vad tycker Flashback?

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=Ps5lt2gvAG4
2026-08-31, 00:28
Medlem
Kasselstrand återigen agerar apologet åt kreml och vevar mot usa/Israel.

Inget nytt här direkt
2026-08-31, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus

Inget nytt här direkt

Håll käften din USA-lakej. Sverige ska inte vara USA:s billiga hora.
2026-08-31, 00:44
Medlem
BallaKlavas avatar
Indiern Suraj Berggren blev totalt ägd av Kasselstrand.
2026-08-31, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus

Inget nytt här direkt

Jamen oja USA och Israel är ju så jävla mycket bättre än Ryssland ditt mähä. USA är inte ett dugg jävla bättre än Ryssland som hotar allt och alla, inklusive sina "allierade" Danmark/Grönland, Kanada och Oman om de inte lägger sig helt platt. Du är en jävla slav som inte fattar att det bästa är att hålla sig så neutral som möjligt mellan dessa stormakter. Sverige bör bara skaffa egna kärnvapen och bilda något med Norden. Svårare än så behöver det inte vara.
Senast redigerad av Patch1 2026-08-31 kl. 04:16.
2026-08-31, 04:31
Medlem
Inlägget ligger i Politik: utrikes, för att Gustav Kasselstrand numera är finländare?
2026-08-31, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Håll käften din USA-lakej. Sverige ska inte vara USA:s billiga hora.

Har jag inte att men vi ska heller inte som kasselstrand vill sitta och smeka Putin
2026-08-31, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Jamen oja USA och Israel är ju så jävla mycket bättre än Ryssland ditt mähä. USA är inte ett dugg jävla bättre än Ryssland som hotar allt och alla, inklusive sina "allierade" Danmark/Grönland, Kanada och Oman om de inte lägger sig helt platt. Du är en jävla slav som inte fattar att det bästa är att hålla sig så neutral som möjligt mellan dessa stormakter. Sverige bör bara skaffa egna kärnvapen och bilda något med Norden. Svårare än så behöver det inte vara.

Ja

Usa och israel är bättre än ryssland
2026-08-31, 10:27
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Inlägget ligger i Politik: utrikes, för att Gustav Kasselstrand numera är finländare?
Hehe roligt!
Jag var osäker på om det skulle vara inrikes eller utrikes, det är ju inrikes program och partier men utrikes debattämnen.
2026-08-31, 22:04
Moderator
Ancistruss avatar
Fel forum. Politik Utrikes är som namnet anger tänkt att handla om politik i andra länder än just i Sverige.

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in