Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Bra, då vet vi varför du är så arg på Allard. Han har sagt dumma saker till dig, stackare.
Har aldrig träffat Allard, och bor långt ifrån Örebro. Men det var något med att du i politikforumet började snacka om att "bli ägd" av en partiledare som fick mig att börja fundera på om jag pratar med typ en 21-åring, eller kanske yngre? Det påverkar ju isf diskussionen om jag pratar med ett barn.
Hur gammal på ett ungefär?
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Du har delvis rätt. Jag är trött på att politiker står och är snälla mot varandra.
Politiker ska varken vara snälla eller elaka mot varandra. Politiker ska framföra sin politiska vision, och ge fan i att slösa våra skattepengar på att stå och skrika att någon är feg/tjock/idiot/kärring eller vad fan det nu kan vara, och istället uttrycka sig tydligt, effektivt och respektfullt om det man vill uppnå under sin tid som (jävligt välavlönad) förtroendevald.
Sedan ska man fortsätta hålla käften, och gå till sitt kontor och börja jobba.
Man ska inte sitta och klippa videos till tiktok, man ska inte springa runt som nån jävla cirkus och skrika babbe som en urspårad tarzan, man ska hålla huvudet nere och jobba för skattepengarna. Precis som Allard hela tiden tjötar om att han vill tvinga resten av transferiatet, dvs de som precis som han lever på skattepengar, att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
En folkförrädare som står och säger Sverige behöver fler blattar och negrer ska man givetvis vara så otäck som möjligt mot.
Jag tror någon borde varit lite otäckare mot dig när du var barn och lärt dig att man inte kallar afrikaner för negrer, din osnutne ungjävel. Väx upp om du vill prata i politikforumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Om en sådan jävel både är tjock och ful så ska man lägga till det för att göra så stor emotionell skada som möjligt.
Du ska ge fan i att prata om en politikers kropp eller utseende om du är en politiker som lever på folkets skattepengar. Du har inte betalt av oss alla för att prata om vikt och utseende på diverse människor, du har betalt för att hålla käften och jobba fram politiska förslag.