2026-08-29, 19:57
Avslutad
Hon hade stora byst och var skeptisk till att han hade sagt så i efterhand när jag pratade med henne. Tror ni det är vanligt att personer med avgörande positioner kör med sina patienter, elever eller liknande?
Citera
2026-08-29, 20:43
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomina
Hon hade stora byst och var skeptisk till att han hade sagt så i efterhand när jag pratade med henne. Tror ni det är vanligt att personer med avgörande positioner kör med sina patienter, elever eller liknande?

Läkaren kanske bara ville kolla att hon inte hade några misstänkta leverfläckar på huden (hudcancer), som en allmän omtanke om sin patient. Det är en beundransvärt professionell doktor!

Han borde kanske även spontant undersökt hennes bröst efter knölar, trots att han bara skulle undersöka förhårdnader på hennes fötter.
Citera
2026-08-29, 20:59
Medlem
Citat:

Någon källa på detta så tråden ka nfå vbara kvar?

Inte alls ovanligt att personer i maktpositioner utnyttjar andra. Speciellt när känsrollerna är som de är. Hur är detta ens en fråga är det är så ingrott i samhället?
Citera
2026-08-29, 23:15
Medlem
Troligtvis genomfördes en okulärbesiktning. Tänk så mycket saker här i samhället som egentligen går på några sekunder om det inte finns tecken på något som tarvar en noggrannare undersökning. Inte ens när undersökningen var genomförd räckte det, utan det skulle tas ett varv på internet också. Media nästa?

Nu vet vi inte vad saken gällde, men det är mycket möjligt att det på överkroppen kan finnas något kopplat till hennes besvär eller att en check behövs för att utesluta detta. Tänk er rubrikerna om läkaren missat något så enkelt. Tror knappast att läkaren är särskilt intresserad av att beskåda just hennes spenar, denne försöker bara göra sitt jobb.
Citera
2026-08-29, 23:20
Moderator
Nospheratus avatar
Som vanligt handlar dina trådar om någon du känner eller någon bekant. Som verkar tycka det är kul att tuta i dig lite allt möjligt. Eftersom du bara köper det rakt av utan att ställa följdfrågor. Vilken normal person som helst hade ju frågat "Jaha? Men vaddå, hur gick det ens till då? Han bad dig ta av sig på överkroppen? Och när du väl hade gjort det, så gjorde han absolut ingenting utan bara bad dig klä på dig igen? Du får berätta mer om jag ska tro på det"

Men inte du. Du bara okritiskt köper det rakt av utan frågor och tänker "Aah, hon har ju 'stora byst' så det säkert dom han vill se".

Nej, det är inte vanligt att läkare kör med patienter för att det är kul. Det händer garanterat enstaka tillfällen, men är inte vanligt.
Senast redigerad av Nospheratu 2026-08-29 kl. 23:24.
Citera
2026-08-30, 13:15
Medlem
Citat:
Hon har stor byst alt. hon har stora bröst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in