2026-08-29, 18:06
Medlem
Tjena! tänkte höra om någon skulle ha några tips angående min situation i nuläget.

För 2 år sedan körde jag en 250mg Testo E kur i 3 månader.

Hoppade av utan PCT och var nedstängd relativt länge.

I samband med detta skedde en rad livsomställningar som gjorde mig grymt deprimerad, kunde inte sova och jag slutade träna samt äta bra helt.

Idag är jag återhämtad i min mening men undrar om det finns något mer man kan göra utöver "the basics" för att må så bra som möjligt.
Citera
2026-08-29, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomstermannen02
Tjena! tänkte höra om någon skulle ha några tips angående min situation i nuläget.

I samband med detta skedde en rad livsomställningar som gjorde mig grymt deprimerad, kunde inte sova och jag slutade träna samt äta bra helt.

Idag är jag återhämtad i min mening men undrar om det finns något mer man kan göra utöver "the basics" för att må så bra som möjligt.
En bra start är att ta blodprov.. kan lika gärna vara mentalt, speciellt när du är en person som inte kan sova eller äta under en längre tid för något har hänt ?
Bara en tanke
Citera
2026-08-30, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
En bra start är att ta blodprov.. kan lika gärna vara mentalt, speciellt när du är en person som inte kan sova eller äta under en längre tid för något har hänt ?
Bara en tanke
Absolut, var och tog blodprov för kanske 1 år sedan, alla värden såg bra ut förutom prolactin och cortisol som var något förhöjt men fortfarande inom gränsen för normalt.

Tack för svaret, som du säger är det nog mentalt då jag aldrig varit värst stark i psyket.
Citera
2026-08-30, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exploreuranus
Kliv på AAS igen så mår du bra.
Och kliv aldrig av.
Ska ha det i åtanke
Citera
2026-08-30, 13:34
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Absolut, var och tog blodprov för kanske 1 år sedan, alla värden såg bra ut förutom prolactin och cortisol som var något förhöjt men fortfarande inom gränsen för normalt.

Tack för svaret, som du säger är det nog mentalt då jag aldrig varit värst stark i psyket.

Jag har svårt att förstå själva meningen med tråden. Du är återhämtad sedan länge och verkar själv förstå detta, ändå vill du ha tips gällande återhämtningen?

Du får väl börja träna och äta bra - eller vad som nu får just dig att må bra.
Citera
2026-08-30, 17:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Börja med att kolla dina blodvärden, du kan gå in på 1177 och se vad du hittar där och resten kan du ta privat om du föredrar det.

Nu ser jag att tipset om blodprov redan nämnts i tråden.

Det jag kan bidra med är att du kan se dina tidigare blodprov på 1177, du kan skriva ut dem, jag vet inte hur länge de sparas på 1177.
Senast redigerad av trottwell 2026-08-30 kl. 17:55.
Citera
2026-08-31, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jag har svårt att förstå själva meningen med tråden. Du är återhämtad sedan länge och verkar själv förstå detta, ändå vill du ha tips gällande återhämtningen?

Du får väl börja träna och äta bra - eller vad som nu får just dig att må bra.
Jag är mest ute efter tips från mer erfarna angående vad dom hade gjort i min situation/vad ni tror, klev på kuren utan att veta någonting om vad jag höll på med, hade bara tränat och skött kosten innan visste knappt något om AAS, jättedumt nu i efterhand. Känner mig relativt återhämtad om jag jämför mig idag med hur jag mådde innan jag hoppade på.

Men det är svårt och jämföra eftersom mitt liv i övrigt också är väldigt annorlunda idag så mycket kan bero på det också.

Jag hoppas detta klargjorde det något.

Tack för svaret
Citera
2026-08-31, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Börja med att kolla dina blodvärden, du kan gå in på 1177 och se vad du hittar där och resten kan du ta privat om du föredrar det.

Nu ser jag att tipset om blodprov redan nämnts i tråden.

Det jag kan bidra med är att du kan se dina tidigare blodprov på 1177, du kan skriva ut dem, jag vet inte hur länge de sparas på 1177.
Okej, ska ta och göra det

Tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in