2026-08-30, 12:09
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jag har givetvis inte räknat på det, men en del porrtjejer verkar använda tatueringar som ett varumärke, som givetvis bör placeras så att det ofta är i bild. Alltså gärna i anslutning till fittan.
Snygg spotting där!
På rak arm och med kuvad näve tänkte jag direkt på Rachel Starr som har sin fula stjärna strax ovanför fittan och Riley Reid som har kinestecken längst med ryggraden.
Citera
2026-08-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickanX
Ojoj, drar man inte alla över en kam nu?
Bara för du träffat horor som inte velat bli knullad av dig..
Jävla less man blir på dedär dra alla över en kam.
Man måste kunna generalisera oavsett vad det gäller.
Precis som att jag säger att jag hatar invandrare eftersom dom beter sig illa betyder inte att jag hatar alla invandrare, men tillräckligt många för att jag ska dra slutsatsen att en arab eller afrikan kommer ställa till mer problem än en vit svensk, generellt.
Citera
2026-08-30, 16:50
Medlem
Smekarn87s avatar
Nej. Det är omöjligt att dra sådana slutsatser då I de lugnaste vatten som man brukar säga.
Citera
2026-08-31, 00:39
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-johnl
Jag har lagt märke till att många tjejer med avancerade tatueringar verkar härma porrstjärnor. T ex katt-tassar ner mot musen. Är detta ett sätt att visa tillgänglighet eller bara ett mode?

Härstammar dessa katt-tatueringar från kända porrfilmer då, eller är det bara där du sett såna först?

Tatueringar är ofta sexuellt anspelande. Det betyder väl att tjejen är positiv till sex helt enkelt, och inte frigid. Sedan måste ju en tjej som är positiv till sex inte automatiskt vara positiv till varjehanda förslag hon får från dig, men då kanske man vågar fråga åtminstone, om hon verkar öppen även på andra sätt. Så frågan är vad för innebörd du lägger in i orden "visa tillgänglighet" - för vad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in