Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Jag tror inte på det. Liksom männen som fyller armarna med tatueringar som gängkriminella i USA, för att skapa bilden av sig som lite farliga, gör flickorna det för att associera till porrstjärnor och prostituerade för att visa att de är lite utanför samhället.
De tatueringar jag sett på kvinnor, som bak i svanken, dök upp på porrstjärnor före det. Kanske är de de enda förebilder de har idag.
Jag ska ärligt säga att jag inte vet vad deras motivation till det är. Det kan säkert vara som du säger att de gör det för en porrig look även om nästan alla män jag talat med hatar sleeves, chestpieces och dylikt i porr.
Många verkar göra det som ett sätt att bestämma över sin kropp. Jag antar att det är ett sorts cope för att man säljer den dagarna i ända. Det är nog vanligare med pyskfall bland porrstjärnor idag än förr.
Trampstampen var ju utbredd bland icke-porrstjärnor och jag associerar det mer med brudar som diggar typ red hot chili peppers och tool. Att den kom med i porren är väl snarare att personer från den generationen och kulturen gav sig på att göra porr.