2026-08-29, 14:47
Medlem
Jag har lagt märke till att många tjejer med avancerade tatueringar verkar härma porrstjärnor. T ex katt-tassar ner mot musen. Är detta ett sätt att visa tillgänglighet eller bara ett mode?
Citera
2026-08-29, 14:57
Medlem
Slampighet
Citera
2026-08-29, 14:57
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det är en signal, absolut. "Jag gillar sex". Men du måste uppfylla kraven ändå. Det duger inte att se ut som Stig-Helmers son Karl-Helmer och köra en Toyota Corolla.
Citera
2026-08-29, 17:55
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-johnl
Jag har lagt märke till att många tjejer med avancerade tatueringar verkar härma porrstjärnor. T ex katt-tassar ner mot musen. Är detta ett sätt att visa tillgänglighet eller bara ett mode?

Tatuering sitter kvar tills du dör , om du inte tar bort det .

Tillgängliga, vet du status? Kanske gift

Sen har dom gjort den dom en rolig grej när de var unga (de flesta)
Citera
2026-08-29, 18:01
Medlem
Sladdsnuss avatar
Jag tror det är tvärtom faktiskt.

Alltså tjejer har inte porrstjärnetatueringar utan porrstjäror skaffar tjej tatueringar.
Samma sak som med crop-tops, jeans shorts eller hästsvansar.

De snor normalt folks mode och porrar till det....appropriering... aporrpriering
Citera
2026-08-29, 19:02
Medlem
Tatuerade tjejer är slampor hela jävla högen, min erfarenhet iaf.
Fast beror lite på vad för sorts tatuering, är det bara hennes namn på axeln är det lite annorlunda än att ha en treuddstatuering i nacken eller nåt.

Kolla på peg parnevik, man ser direkt att hon är en äkta fitta som sugit allt för många kukar.

Generellt ska en tjej inte ha några tatueringar alls.
Citera
2026-08-29, 21:49
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-johnl
...
Är detta ett sätt att visa tillgänglighet eller bara ett mode?
Främst mode, skulle jag säga, men också så som Sostölpen säger nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det är en signal, absolut. "Jag gillar sex". Men du måste uppfylla kraven ändå. Det duger inte att se ut som Stig-Helmers son Karl-Helmer och köra en Toyota Corolla.
Precis.
Citera
2026-08-29, 21:58
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus

Alltså tjejer har inte porrstjärnetatueringar utan porrstjäror skaffar tjej tatueringar.

De snor normalt folks mode och porrar till det....appropriering... aporrpriering
Jag tror inte på det. Liksom männen som fyller armarna med tatueringar som gängkriminella i USA, för att skapa bilden av sig som lite farliga, gör flickorna det för att associera till porrstjärnor och prostituerade för att visa att de är lite utanför samhället.

De tatueringar jag sett på kvinnor, som bak i svanken, dök upp på porrstjärnor före det. Kanske är de de enda förebilder de har idag.
Citera
2026-08-30, 11:12
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Jag tror inte på det. Liksom männen som fyller armarna med tatueringar som gängkriminella i USA, för att skapa bilden av sig som lite farliga, gör flickorna det för att associera till porrstjärnor och prostituerade för att visa att de är lite utanför samhället.

De tatueringar jag sett på kvinnor, som bak i svanken, dök upp på porrstjärnor före det. Kanske är de de enda förebilder de har idag.
Jag ska ärligt säga att jag inte vet vad deras motivation till det är. Det kan säkert vara som du säger att de gör det för en porrig look även om nästan alla män jag talat med hatar sleeves, chestpieces och dylikt i porr.

Många verkar göra det som ett sätt att bestämma över sin kropp. Jag antar att det är ett sorts cope för att man säljer den dagarna i ända. Det är nog vanligare med pyskfall bland porrstjärnor idag än förr.

Trampstampen var ju utbredd bland icke-porrstjärnor och jag associerar det mer med brudar som diggar typ red hot chili peppers och tool. Att den kom med i porren är väl snarare att personer från den generationen och kulturen gav sig på att göra porr.
Citera
2026-08-30, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
Tatuerade tjejer är slampor hela jävla högen, min erfarenhet iaf.
Fast beror lite på vad för sorts tatuering, är det bara hennes namn på axeln är det lite annorlunda än att ha en treuddstatuering i nacken eller nåt.

Kolla på peg parnevik, man ser direkt att hon är en äkta fitta som sugit allt för många kukar.

Generellt ska en tjej inte ha några tatueringar alls.

Ojoj, drar man inte alla över en kam nu?
Bara för du träffat horor som inte velat bli knullad av dig..
Citera
2026-08-30, 11:22
Medlem
Galejans avatar
Vissa tatueringar har dubbla betydelser. Tassavtryck ner mot könsområdet kan exempelvis betyda att kvinnan ifråga idkar könsumgänge med exempelvis sin hund. På samma sätt kan en flamingotatuering indikera att kvinnan är öppen för partnerbyte och att hon är en del av den så kallade swinger-livsstilen.

Hade jag träffat en singeltjej som har en stor hund och tassavtryck tatuerade i ljumsken så hade jag åtminstone hållit ögonen öppna efter rivsår på ryggen och höfterna efter klorna, så att jag inte blir buksvåger med Fido.
Citera
2026-08-30, 11:45
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus

Jag har givetvis inte räknat på det, men en del porrtjejer verkar använda tatueringar som ett varumärke, som givetvis bör placeras så att det ofta är i bild. Alltså gärna i anslutning till fittan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in