2026-08-29, 17:28
Medlem
Tycker det är bra. Islam är västvärldens största hot och det är viktigt att markera mot dessa dårar.

Mer Mohammed-karikatyrer, koranbränningar och Davidsstjärnor i samhället!
Citera
2026-08-29, 19:11
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unicase
Själv har jag helt slutat äta fläskkött. I solidaritet med judarna.

Ja man vet ju aldrig vart köttet kommer ifrån.
Själv slutade jag att äta nötkött på restaurang
när jag fick reda på att det kom från hästar.

Så nu är det alltså bekräftat att fläskkött kommer från judar, vilket skulle förklara varför de inte själva äter det.

Visserligen har judar en annan etnicitet, som
alltid beskrivs som främmande till sitt väsen.
Men jag tycker ändå att judar är såpass närbesläktade med människor att de inte duger till människoföda.

I solidaritet med judarna bör man även
sluta använda lampskärmar och tvål, då det kan misstänkas att även dessa produkter kan innehålla spår av judar.
Många är ju allergiska mot judar, och då kan olägenhet mot människors hälsa uppstå.
Citera
2026-08-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HockeyHulken
När man hör vänsterns aggression mot Simona Mohamsson efter att ha burit Davidstjärnan tänker man att vi borde vara fler som bär den. Skulle bli jobbigt för alla hatare på vänstersidan.
Varför vill du möta hat med hat? Sedan vet jag inte vart du ser all aggression mot SM. Allt jag sett i ett ämne jag skiter i är kritiken att MS använde symbolen för att vinna politiska poäng över något de flesta skiter i.
Men om den där stjärnan är så viktig för dig så kör på. Själv ser jag Israels folkmord och deras supporters som rasister som stödjer våld.
Citera
2026-08-29, 21:52
Medlem
Citat:
När man hör vänsterns aggression mot Simona Mohamsson efter att ha burit Davidstjärnan tänker man att vi borde vara fler som bär den. Skulle bli jobbigt för alla hatare på vänstersidan.
Varför ska jag bära en davidsstjärna för att visa sympatier med en religion som inte hör hemma i Sverige för?
Citera
2026-08-29, 22:16
Medlem
Det är utmärkt att hon bär en symbol för rätten att existera. Ty vi ska aldrig glömma vad som hände 1930-1945.
Och inte heller vad som pågår i dag, i de islamistiska tågen i Malmö
Det är inget folkmord - det är Israels rätt att försvara sig mot Hamas muslimska terror.
Citera
2026-08-29, 22:17
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Varför ska jag bära en davidsstjärna för att visa sympatier med en religion som inte hör hemma i Sverige för?

Helt rätt, Hell Odin!
Citera
2026-08-29, 22:40
Avslutad
Eller så lämnar vi israel - palestinakonflikten i mellanöstern där den hör hemma, tillsammans med islam och judendom.
Citera
2026-08-29, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DI3SEL
Jag har en bättre ide

Båda sidor drar åt helvete och slutar bråka innan vanligt folk får nog och börjar förintelsen på riktigt.

Undertecknat: normala människor.

+1
Citera
2026-08-30, 01:05
Medlem
INGSOCs avatar

Vi är goyim.
Den verkliga frågan borde vara varför vi ens bryr oss om sånt trams som Palestina vs Israel när vi blir invaderade och våra barn kommer växa upp minoriteter i sitt egna land utan en framitd.
Senast redigerad av INGSOC 2026-08-30 kl. 01:10.
Citera
2026-08-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123

Inte hemma nej men vill bara gratulera till 1 miljon muslimer som snart är många fler med tanke på hur många de är bland 16-30 åringar.
Citera
2026-08-30, 09:08
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Exakt!

Tänker aldrig bära stjärma, kippa, slöja eller nåt sånt äckligt skit från pissländer!

Judar o muslimer är dödens religioner och ska ej finnas eller hyllas i sverige. Vi är ett vitt kristet land.
Inte längre, dessutom så är vi svenskar i minoritet i Sverige sedan ett par år tillbaka.
Citera
2026-08-30, 09:09
Avslutad
Citat:

Jag vill! Hur får man tag i en sån då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in