2026-08-29, 09:41
Medlem
Jodasaatt70s avatar
https://www.sydsvenskan.se/malmo/bebisprylar-tatuering-och-sorg-sen-avslojades-malmokvinnans-logn/?shareSource=iossharebutton

Vem är denna kvinna!?
Citera
2026-08-29, 09:49
Medlem
Citat från TS länk (låst artikel)

Citat:
En kvinna från Malmö berättade för sin danske expojkvän att hon väntade hans barn. Under nio månader betalade mannen för inköp av bebisprylar. Dagen efter förlossningen meddelade kvinnan att barnet dött, vilket fick mannen att tatuera pojkens tänkta namn på sin kropp. Men snart visade det sig att allt var lögn.
Citera
2026-08-29, 10:00
Medlem
Påminner mig om den där hemska kvinnan i usa som slutligen mördade en gravid kvinna för att ta hennes barn efter att ha lurat sin make att hon varit gravid
Citera
2026-08-29, 12:07
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Påminner mig om den där hemska kvinnan i usa som slutligen mördade en gravid kvinna för att ta hennes barn efter att ha lurat sin make att hon varit gravid

Usch ja! Den dokumentären finns på netflix. Bevare mig!
Citera
2026-08-29, 12:38
Medlem
Balisers avatar
Det handlar om en icke namngiven skånsk kvinna som har psykisk ohälsa. Hon säger att hon inte vet varför hon har agerat så här. Att precis allt ska tatueras in tycker jag inte att han ska få ersättning för.
Citera
2026-08-29, 12:58
Medlem
Är jag hemsk för att jag skrattar åt detta? Fy fan en dåre och idiot.
Citera
2026-08-29, 14:02
Medlem
hur kan man hitta vem det är?
Citera
2026-08-29, 14:36
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Tråla Facebook. Gå med i skånska grupper.
Citera
2026-08-29, 14:37
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Håll utkik för Carpe Diem tatuering ?
Citera
2026-08-29, 16:13
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Ingen som vet vem kvinnan är?
Citera
2026-08-29, 16:40
Medlem
Några citat från betalartikeln:
Citat:
…han fick inte längre kontakt med henne eftersom hon blivit inlagd på psyket.

Till slut ringde kvinnans syster upp. Hon medgav att någon förlossning aldrig ägt rum.
Den danske mannen bestämde sig då för att göra en polisanmälan. Den har nu lett till att kvinnan åtalats för brottet oredligt förfarande.

Kvinnan nekar till brott och hänvisar till att hon inte minns något från den aktuella tidsperioden. Detta eftersom hon led av psykisk ohälsa.
– Jag kan inte förklara varför jag gjort som jag gjort, säger hon i förhör.

https://www.sydsvenskan.se/malmo/bebisprylar-tatuering-och-sorg-sen-avslojades-malmokvinnans-logn/?shareSource=iossharebutton
Citera
2026-08-29, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riley.B
Några citat från betalartikeln:

En Lindsey Clancey fast baklänges, inget barn föddes alls. Dagens kvinnor är bindgalna, därav ställs vi hela tiden inför "psykiskt sjuk" vs "ta rättsligt ansvar" dilemman som dessa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in