Citat:
Ursprungligen postat av
Goobleyzook
Vi har alla haft våra relationer, korta som långa. Nyligt skilda har en tendens att fokusera på det negativa, aaaldrig mer.. Men med tiden släpper man det tråkiga, likt hur äldre män mest minns det roliga från lumpen.
Hur har era tidigare relationer fått er att växa och gjort er bättre? Vad insåg ni om er själva, när uppbrottets smärta var över?
Jag har bara haft 1 tjej hela livet som varade 2 år det läker men såren lämnar ärr för alltid
Jag känner att jag förändrats sen dess påminner mig själv att det är inte värt att ens påbörja en relation längre dels för att det gör så ont att man blir deprimerad där man nästan vill ta livet av sig och man känner sig besviken som om man slösat sin tid, där jag vill bygga upp något men den andre har andra planer...
Jag tror jag vill dö utan att hitta fler livet ut det räckte med 1 det var fint men jag känner att man inte kan lita på någon speciellt hur icke lojala kvinnor generellt är, spelar ingen roll ålder eller tidpunkt.
Jag ångrar faktiskt att jag påbörjade en relation, om man ska ta nån positiv grej är att man får klarhet i hur livet fungerar och kan ta beslut som gynnar mig själv.
I grunden är jag en glad människa med hopp och framtidstro, jag saknar mig själv ibland.