Han blir sur för att jag säger nånting typ en åsikt eller blir upprörd och sen ignorerar han mig och är allmänt dryg och fånig, nästan feminin. ”Nej säger han bestämt, du får göra nånting annat jag vill inte vara med dig nu”. Känner mig lurad, och nu har jag precis flyttat in till honom och hur blir det med bostad nu? Ska jag behöva bli bostadslös nu, han bara sabbar mitt liv! Nej det är faktiskt jag som är dum i huvudet som flyttade in med honom så snabbt , vi bodde långt ifrån varandra men jag hade inget jobb mm. Som höll mig kvar där och så kändes det spännande att flytta. Till saken hör att jag har anxious attachment style och han beter sig som en avoidant så det blir chase och withdrawal cykel på det. Skitjobbigt för min del. Jag sexar till mig, vilket kan uppfattas som desperat och ovärdigt men nej, till ingen nytta ”jag kan suga din kuk” ”snälla kan vi sluta bråka”.
Jag vet att jag borde bara gå min väg, fokusera på mig själv och utvecklas och må bra men det är lite svårt rent praktiskt nu med all stress mm. Jag är definitivt en kvinna med ”bagage” och allt detta kan bli för mycket för stackars lilla killen.. som är 20 år äldre dessutom, extremt omogen för sin ålder. Jag gillar mogna män men det förutsätter ju att de är just det MOGNA.
Är lite som vi drar fram de sämsta sidorna ur varandra… vad fan ska jag göra?
Han har knappast någon respekt för mig så som jag reagerar och beter mig och jag är så jävla förbannad just nu. Aldrig gråtit så mycket i ett förhållande som det här. Vad är hans problem ? Kan man behandla en flickvän på det sätt han gör? Att bara stänga ner, dra sig undan mm. Sen kallar han mig dramatisk, löjlig mm. För att jag får panik och säger att han ska få slippa mig.
Nyfiken på hur andra ser den här situationen. Är min pojkvän dum i huvudet?
Jag vet att jag borde bara gå min väg, fokusera på mig själv och utvecklas och må bra men det är lite svårt rent praktiskt nu med all stress mm. Jag är definitivt en kvinna med ”bagage” och allt detta kan bli för mycket för stackars lilla killen.. som är 20 år äldre dessutom, extremt omogen för sin ålder. Jag gillar mogna män men det förutsätter ju att de är just det MOGNA.
Är lite som vi drar fram de sämsta sidorna ur varandra… vad fan ska jag göra?
Han har knappast någon respekt för mig så som jag reagerar och beter mig och jag är så jävla förbannad just nu. Aldrig gråtit så mycket i ett förhållande som det här. Vad är hans problem ? Kan man behandla en flickvän på det sätt han gör? Att bara stänga ner, dra sig undan mm. Sen kallar han mig dramatisk, löjlig mm. För att jag får panik och säger att han ska få slippa mig.
Nyfiken på hur andra ser den här situationen. Är min pojkvän dum i huvudet?