2026-08-28, 14:56
Medlem
shitholecitizens avatar
Vi vet alla vilka typ av barn detta handlar om.
Citera
2026-08-28, 14:57
Medlem
Så glad att jag flyttat med min dotter från mellanmjölk landet där barnuppfostran inte existerar längre. Fast inte så konstigt när majoriteten av de vuxna är apatiska robotar, därför landet är helt i händerna på Wallenberg och globalisterna. Men SAAB går ju bra!
Citera
2026-08-28, 15:01
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Enligt Aftonblade nu:

”Ungdomar från en skola ska i dag ha betett sig illa på Skansen i Stockholm.
De ska ha jagat grisar på Lill-Skansen, kastat saker på babianerna på Skansenakvariet och stulit en golfbil.
– Det är så otroligt respektlöst, framförallt från lärarna som inte verkar bry sig, säger en anställd på Skansen till Aftonbladet.
Skolungdomarna ska nu ha tvingats lämna av Skansens säkerhetsavdelning.
Det är oklart om några djur skadades.”

Konstigt att svenska barn inte kan sköta sig
Min blatteradar visar illrött!
Citera
2026-08-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Då vet du noll om de bortskämda vidriga ungar som går på den skolan numera. De är vidriga själviska ouppfostrade as, precis som sina föräldrar, som saknar respekt för samhället eller andra människor.

För 15 år sedan däremot då gick det fina barn där. I motsats till dig vet jag detta, för jag har arbetat i närheten i 25 års tid.

Visst vet det en dövskola då?
Citera
2026-08-28, 15:09
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Skulle tro att dessa barn är en skolklass med muppar som levt rövare

Jag tror inte att hela klassen var muppar

Jag tror att det var pojkar i ca 13-14 år ålder som är ganska dåliga på att åka skidor skridskor eller att simma

Men jag ju iofs vara fördomsfull
Citera
2026-08-28, 15:10
Medlem
BallaBellas avatar
Djurplågare och man säger ju att människor som inte är snälla mot djur inte har det sociala.
Brist på empati och problem barn.
Senast redigerad av BallaBella 2026-08-28 kl. 15:12.
Citera
2026-08-28, 15:10
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Vad gjorde babianerna i akvariet?

Så babianer mot påklädda babianer?
Citera
2026-08-28, 15:12
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moob
Vad gjorde babianerna i akvariet?

Säkert nån gammal släktfejd. Ryktet säger att det var en Skansenbabbe som började kaxa sig, sen ledde det ena till det andra.

Man förstår ju om de mänskliga babbarna blev provocerade
Citera
2026-08-28, 15:16
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Helt ärligt, jag är själv svensk och blond o te PK men många svenska ungdomar i grupp är inte mycket bättre än blattar.

Lärarna tränas i lågaffektivt bemötande och att inte sätta gränser.

Då blir det såhär.

Tycker man borde gå ut med namn och bild på barnen

Japp!

Rada upp dom så vi får se!
Måste bli ett slut på att gömma undan förövare.
Skämsfaktorn måste bli större annars kommer personerna i fråga bara bli jävligare med tiden.
Man kommer undan med ett beteénde som man tycker är roligt.

Rada samtidigt upp föräldrana, så kanske dessa skärper till sin bortglömda uppfostran.

Mesigheten i vårt land har fått förödande konsekvenser.
Citera
2026-08-28, 15:16
Medlem
Det kanske är dåligt beteende, men det är uppenbarligen inte polisanmält och har alltså inget med Aktuella brott och kriminalfall att göra
Citera
2026-08-28, 15:17
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Djurplågare och man säger ju att människor som inte är snälla mot djur inte har det sociala.
Brist på empati och problem barn.
Visa lite empati tack!

Du vet inte vilka trauman dessa ungdomar har gått igenom.
Traumatiska upplevelser – som våld, förluster, flykt eller svåra hemförhållanden – sätter djupa spår. Ungdomar visar ofta trauma på följande sätt:

Känslomässig instabilitet: Snabba humörsvängningar, intensiv ilska, tomhetskänslor eller svår ångest.

Beteendeförändringar: Tillbakadragenhet, skolk, missbruk eller ett riskfyllt och utagerande beteende.

Kognitiva svårigheter: Koncentrationssvårigheter i skolan, minnesluckor och ett ständigt påslag av stress (hyperaktivt nervsystem).

Kroppsliga symtom: Sömnproblem, mardrömmar, diffus smärta i kroppen och magproblem.
Citera
2026-08-28, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Då vet du noll om de bortskämda vidriga ungar som går på den skolan numera. De är vidriga själviska ouppfostrade as, precis som sina föräldrar, som saknar respekt för samhället eller andra människor.

För 15 år sedan däremot då gick det fina barn där. I motsats till dig vet jag detta, för jag har arbetat i närheten i 25 års tid.

Ok, men var det specifikt barn från Campus Manilla som låg bakom situationen på Skansen? Om inte, shut the fuck up
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in