Hej, jag tänkte att här kan vi diskutera den senaste "Gäddan" som publicerats på sidan Dumpen.
Jag vet att det finns 2 andra trådar om Dumpen, den ena pratar om Dumpen generellt och den andra om publicerade personer = så kallade Gäddor. Dock verkar det att ibland spåra iväg lite i diskussioner och dialoger både högt och lågt. Därför vill jag starta en tråd som endast handlar om den senaste publicerade "gäddan" = Dumpens ordval på personer som söker barn i sexuellt syfte.
Tanken är som sagt - när det publiceras en NY person/konfrontation/nummer på sidan Dumpen är det endast den personen som skall diskuteras i den här tråden, ingen annan och inget annat.
Och när nästa person och #nummer publiceras, då är det den personen i fokus, och per automatik släpper vi dialogen om tidigare nummer, då den diskussionen med fördel tas i den andra tråden om Gäddor.
Än en gång och ett extra förtydligande - I den här tråden ENDAST den senaste gäddpubliceringen
Tänk på Flashbacks regler, GDPR och så vidare.
Dumpens Hemsida
https://dumpen.se/
Tråden om diskussion om gäddor som fångats
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Tråden om Dumpen generellt och metoder
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Ett extra förtydligande
Den här tråden är till för att ha fullt fokus och informationsdelning om den senast publicerade personen på sidan Dumpen. När en konfrontation inte är den "senaste" så diskuteras den inte vidare här utan görs i de andra trådarna.
På så vis kan vi kanske hålla fokus på ämnet.
EXTRA FÖRTYDLIGANDE
Frågor som både kan ställas och svaras på är såldeles
Var bor senaste gäddan
Var jobbar senaste gäddan
Har han sagt upp sig
Är personen känd på annat vis - kanske chef för en dartförening i Eslöv
Osv Osv