Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Ok fan vad du helt enkelt. Är dum i huvudet. Jag fan vann. End med det. Lucka till med ditt jävla förbannad usla liv. Kommer inte svara dig mera. Jag fan försökte vara den vuxna här. Med du är helt klart en idiot.
Ingen är vuxen som vräker ur sig personal saker i tron det skulle göra serien dålig.
Lanterns är ingen woke, då de inte bytt ut hudfärger på toppskådisarna.
Och jag tycker synd om en människa som blir så uppvarvad för en enda svart person, som sen den vita eldar upp och detta ses som svart hat mot vita.
Såklart du inte klarar av att se serien på riktigt, du ser ju bara ditt eget raseri.
Dessa problem har inte jag, och jag sett en bra serie, men lite frågetecken just nu i serien och med tanke på såpass mycket hände det senaste avsnittet.
Och sist, tror du jag bryr mig om ens att du svarar dig, inte tänkt en tusendel på dig sen sist, och för jag gjorde annat, så relevant är du.
Dock saklighet för serien, så har de ingen relevant kritik alls och givetvis ska det påpekas.
Mitt tips är att du lär dig titta på serier och sätta in dig i dom som jag gör, och inte tänka på en massa irrelevant eller alla småfel de gör i serier och filmer.
För precis allting du kommer titta på kommer bli bättre, men det betyder inte allt är bra som Lanterns.
För det finns fortfarande serier och filmer som inte är så bra, dock Lanterns är inte en av dom.
Och lägg ned ad hominem, du ser bara korkad ut då och för alla att se, på samma sätt som alla sig du var en sketen lögnare innan och påstod annan ad hominem.
Du borde ta tag i ditt hat och för du verkar lida av det svårt, en annan är glad och inte har hat och har ett fantastiskt bra liv, även om det är begränsat pga sjukdom.