Igår, 11:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag väntar, men inser jag hade rätt om att du var en skten lögnare bara
Eller vad faan, jag vet jag har rätt, och du aldrig kan uppbringa en länk som påvisar din lögn

Enda hatet jag sett var hur en vit eldade upp en svart.
Tycker så synd om dig att du inte klarar av att se skogen och för det är ett träd som är svart.
Vi andra som inte sitter i vårt egenhat, vi ser något rätt okey/bra här.

Inte heller är det någon woke, då karaktärerna är rätt ras på som i originalen, förstår det retar dig.
Och sen måste man lite undra, hur blir man så havererad att så fort du ser en svart så blir du paralyserad av skräck?

Jaja, lag lider inte av din åkomma, och njuter av serien, men jag har dock en väldans massa frågetecken nu inför fortsättningen.
För det var en satans massa som hände snabbt i senaste avsnittet.

För alla andra. Här bevis på hur man vinner mot någon och denna sedan går helt besärk. Fan kan någon ens tyda vad exakt klyban ordar om...
Citera
Igår, 11:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
För alla andra. Här bevis på hur man vinner mot någon och denna sedan går helt besärk. Fan kan någon ens tyda vad exakt klyban ordar om...
DU glömde av att leverera, alla vet nu att du är en sketen lögnare bara.
Citera
Igår, 11:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
DU glömde av att leverera, alla vet nu att du är en sketen lögnare bara.

Kan vi inte bara bägge be om ursäkt. Vi ordar fan om en fucking TV-serie. Inget att behöva bll fi över.
Citera
Igår, 11:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kan vi inte bara bägge be om ursäkt. Vi ordar fan om en fucking TV-serie. Inget att behöva bll fi över.
När det kommer till serien, så är jag på samma punkt hela tiden, jag tittar på det som kommer ur rutan och bryr mig inte om något annat.
Detta lärde jag mig för många år sedan, att allt man tittar på blir så mycket bättre om man istället kliver in i handlingen och elver sig med den, än hänge en sig till saker som är betydelselösa för underhållningsvärdet.

Det var du som började med skräpet, och du hade att syfte med det.
Men sure, jag kan överge kalla dig för sketen lögnare, och nu när det verkar som du berättat det bara var skräp du skrev.

Men jag ska vara helt ärlig med dig, jag tycker synd om dig som sitter tänker på massa saker som är helt ointressant för storyn i Lanterns och underhållningsvärdet i Lanterns.
Och också fascinerande att skådisarna är inte woke, då de representerar sig själva som i serietidningarna.
Citera
Igår, 11:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
När det kommer till serien, så är jag på samma punkt hela tiden, jag tittar på det som kommer ur rutan och bryr mig inte om något annat.
Detta lärde jag mig för många år sedan, att allt man tittar på blir så mycket bättre om man istället kliver in i handlingen och elver sig med den, än hänge en sig till saker som är betydelselösa för underhållningsvärdet.

Det var du som började med skräpet, och du hade att syfte med det.
Men sure, jag kan överge kalla dig för sketen lögnare, och nu när det verkar som du berättat det bara var skräp du skrev.

Men jag ska vara helt ärlig med dig, jag tycker synd om dig som sitter tänker på massa saker som är helt ointressant för storyn i Lanterns och underhållningsvärdet i Lanterns.
Och också fascinerande att skådisarna är inte woke, då de representerar sig själva som i serietidningarna.

Ok fan kört. Vi är fi för livet. Men ingen kan komma med att jag inte försökte.
Citera
Igår, 12:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ok fan kört. Vi är fi för livet. Men ingen kan komma med att jag inte försökte.
Jag kommer aldrig bry mig om detta i någon annan diskussion, så lev du i dina fantasier om detta.
Och du är glömd om 1min, för då tänkte jag spela lite och kommer inte lägga en sekunds tanke på dig innan nästa konstig sak du säger, eller intressant och ett värde att diskutera om.

Hart du aldrig i ditt liv bara levt dig in i handlingen utan sitta reta dig på massor?
För jag vet att om man ska börja leta fel, så hittar man fel i allt och vad man vill uppnå med det är en gåta.
Intressant att en svart kan få dig att tappa fattningen, och att man ser hur en vit eldar upp en svart och detta är hat mot vit

Jaja, antar du inte kommer se mer av serien, för det vore ju svårt hyckleri om du gjorde.
Citera
Igår, 13:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag kommer aldrig bry mig om detta i någon annan diskussion, så lev du i dina fantasier om detta.
Och du är glömd om 1min, för då tänkte jag spela lite och kommer inte lägga en sekunds tanke på dig innan nästa konstig sak du säger, eller intressant och ett värde att diskutera om.

Hart du aldrig i ditt liv bara levt dig in i handlingen utan sitta reta dig på massor?
För jag vet att om man ska börja leta fel, så hittar man fel i allt och vad man vill uppnå med det är en gåta.
Intressant att en svart kan få dig att tappa fattningen, och att man ser hur en vit eldar upp en svart och detta är hat mot vit

Jaja, antar du inte kommer se mer av serien, för det vore ju svårt hyckleri om du gjorde.

Ok fan vad du helt enkelt. Är dum i huvudet. Jag fan vann. End med det. Lucka till med ditt jävla förbannad usla liv. Kommer inte svara dig mera. Jag fan försökte vara den vuxna här. Med du är helt klart en idiot.
Citera
Igår, 17:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ok fan vad du helt enkelt. Är dum i huvudet. Jag fan vann. End med det. Lucka till med ditt jävla förbannad usla liv. Kommer inte svara dig mera. Jag fan försökte vara den vuxna här. Med du är helt klart en idiot.
Ingen är vuxen som vräker ur sig personal saker i tron det skulle göra serien dålig.
Lanterns är ingen woke, då de inte bytt ut hudfärger på toppskådisarna.

Och jag tycker synd om en människa som blir så uppvarvad för en enda svart person, som sen den vita eldar upp och detta ses som svart hat mot vita.
Såklart du inte klarar av att se serien på riktigt, du ser ju bara ditt eget raseri.

Dessa problem har inte jag, och jag sett en bra serie, men lite frågetecken just nu i serien och med tanke på såpass mycket hände det senaste avsnittet.

Och sist, tror du jag bryr mig om ens att du svarar dig, inte tänkt en tusendel på dig sen sist, och för jag gjorde annat, så relevant är du.
Dock saklighet för serien, så har de ingen relevant kritik alls och givetvis ska det påpekas.
Mitt tips är att du lär dig titta på serier och sätta in dig i dom som jag gör, och inte tänka på en massa irrelevant eller alla småfel de gör i serier och filmer.
För precis allting du kommer titta på kommer bli bättre, men det betyder inte allt är bra som Lanterns.
För det finns fortfarande serier och filmer som inte är så bra, dock Lanterns är inte en av dom.

Och lägg ned ad hominem, du ser bara korkad ut då och för alla att se, på samma sätt som alla sig du var en sketen lögnare innan och påstod annan ad hominem.
Du borde ta tag i ditt hat och för du verkar lida av det svårt, en annan är glad och inte har hat och har ett fantastiskt bra liv, även om det är begränsat pga sjukdom.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in