Igår, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frysfacket
Nej men det som troligen retar dig är att vänstern behandlar kristendomen/ judendomen/ islam/ lika.
Även du vill inte ha religionsfrihet.Judendomen är viktigast sedan kristendomen och islam ska hatas.
Har jag rätt? Ingen högoddsare att du är SD.

Med islam tappar man både yttrandefrihet och religionsfrihet.
Kvinnor tappar all frihet.
Citera
Igår, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Vad händer med sossarna när deras muslimska väljare går till Nyans istället och alla gammelsossar har dött ut samt att arbetarna har lämnat för SD?

De tappar väljare, precis som L har gjort. Är väl som det ska.

Folk röstar på de partier de attraheras mest av. Så har det varit ett tag.
Citera
Igår, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Med islam tappar man både yttrandefrihet och religionsfrihet.
Kvinnor tappar all frihet.

Folk som vill förbjuda islam vill inte ha religionsfrihet. Islamister vill inte ha religionsfrihet. Common ground.

Freedom for me, not for thee.
Citera
Igår, 17:50
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Dagens Hotspot med Johan Westerholm.
https://youtu.be/lu-tvHW9unU

Det är skrämmande att se hur S-bidragskomplexet fullständigt havererat och ingen som helst kontroll av vad skattepengarna går till finnes. Svensson har ovetande bland annat bidragit till att bygga upp terrororganisationer.
Citera
Igår, 19:25
Medlem
RomernasKungs avatar
Lite gamla nyheter.

Ja S var i maskopi med olika muslimska organisationer. Idag är det mer korrekt att säga att S består av muslimska organisationer. Det finns svenskar som fortfarande röstar S men det är generellt vänsterkvinnor utan barn som jobbar inom vård och offentlig sektor.

S består av palenstinaaktivister, somalier som vill mjölka bidrag, vänsterkvinnor med hängpattar och ölmage.

När jag skrev att dom inte har barn har jag kanske aningen fel. Dom har såna där 40-åriga barn från Afghanistan....
Citera
Igår, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traumprinzz
Folk som vill förbjuda islam vill inte ha religionsfrihet. Islamister vill inte ha religionsfrihet. Common ground.

Freedom for me, not for thee.

Så att om man försvarar sig mot islam, så är man mot frihet?
Är du månne förståndshandikappad?
Är det ditt problem?
Citera
Igår, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Så att om man försvarar sig mot islam, så är man mot frihet?
Är du månne förståndshandikappad?
Är det ditt problem?

Du är uppenbarligen för frihet. För vissa. Precis som islamisterna.
Senast redigerad av Traumprinzz Igår kl. 22:02.
Citera
Idag, 05:55
Medlem
Citat:

Blir tillvaron bra och man ger frihet till allt och alla ?
Citera
Idag, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Men det är inte vad frågan handlar om, nu försöker du låtsas som du bedömer religionerna lika, men det är inte vad vänstermänniskor gör rent allmänt. Att vänstern skulle göra det är en ren lögn.
Kirk har att göra med att vänstern angriper hans åsikter efter hans död och försökte framställa honom som ond och därigenom förminska mordet.

Om nu vänstern var mot åsikterna inom islam, borde de väl angripa dem. Händer aldrig. Jag frågade när vänstern någonsin försvarat kristendomen när den angripits. Det har aldrig hänt.

Så du kan förstås låtsas som de skulle se religionerna lika, men det är inte sant. Du är inte hela vänstern, om du ens är ärlig här. De som kritiserat islam skriker man ut sitt hat mot. Tar man upp hedersåsikterna inom islam, blir man utslängda ur V med huvudet före och hatade.

Bränns en koran skriker man "RASISM!". En Bibel, skiter man förstås helt i. Finns inget någonstans som visar att man ser likadant på alla religioner som du påstår och har inga belägg för det heller. Står du på deras sida, står du väl för de åsikterna också.

Du pratar om religionerna, men marxismens åsikter är än värre. Där mördar man människor utifrån sina åsikter och är noll bättre än religioner.
Jag är medlem i Svenska kyrkan men jag är dock ej religös.
Vänster kommunist marxist har jag aldrig varit.
Kirk var en debattör som hatade andra som inte tolkade hans religiösa åsikter som sanning.
Är du förvånad att några inte delade hans åsikter?
Vem har försvarat islams heder åsikter?
Det har varit stora demonstrationer när någon flicka dödats av sina anhöriga pga heder.Var det bara (höger människor) som förkastade mördandet av invandrar kvinnor?
När Rasmus Paludan skulle bränna koranen i Jönköping så ringde en kristen präst i kyrkklockorna för att störa Paludan. Vem försvarar du i detta läge?
Citera
Idag, 09:02
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Politik: inrikes --> Partier och partipolitik
/Moderator
Citera
Idag, 09:24
Medlem
Citat:

Så är det. Människor som har en intolerant illiterat pedofilisk warlord som förebild, skall naturligtvis inte få finnas alls i ett samhälle med ambitioner om att vara civiliserat.

Jag tror det är dags för idioter som dig att välja sida.
Ni kan inte ha både ock.
Citera
Idag, 10:42
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysfacket
Jag är medlem i Svenska kyrkan men jag är dock ej religös.
Vänster kommunist marxist har jag aldrig varit.
Kirk var en debattör som hatade andra som inte tolkade hans religiösa åsikter som sanning.
Är du förvånad att några inte delade hans åsikter?
Vem har försvarat islams heder åsikter?
Det har varit stora demonstrationer när någon flicka dödats av sina anhöriga pga heder.Var det bara (höger människor) som förkastade mördandet av invandrar kvinnor?
När Rasmus Paludan skulle bränna koranen i Jönköping så ringde en kristen präst i kyrkklockorna för att störa Paludan. Vem försvarar du i detta läge?
Frågan är förstås om det var vänstern som demonstrerade eller om det var partiobundet. Menar du att alla där var vänster?

Jag pratar förstås om vänstern (V) Jag pratar även om Paludans rätt att göra det. Men just det visar vad jag säger. Man har bränt Biblar, ingen protesterar över det. Så det blir förstås som jag säger. Att kristna ser åsikterna i islam som något som ska försvaras, medan man själv tillåter hån mot kristendomen som Ecce Homo, gör inte att jag menar att jag har fel, snarare att de kristna som menar att man inte ska kritisera islam, bryr sig inte om man kritiserar kritiserar och hånar Jesus, utan understödjer det. Då är frågan om man är riktigt friska i huvudet.

Vad är det med islam som du älskar högre än din egen tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in