Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Men det är inte vad frågan handlar om, nu försöker du låtsas som du bedömer religionerna lika, men det är inte vad vänstermänniskor gör rent allmänt. Att vänstern skulle göra det är en ren lögn.
Kirk har att göra med att vänstern angriper hans åsikter efter hans död och försökte framställa honom som ond och därigenom förminska mordet.
Om nu vänstern var mot åsikterna inom islam, borde de väl angripa dem. Händer aldrig. Jag frågade när vänstern någonsin försvarat kristendomen när den angripits. Det har aldrig hänt.
Så du kan förstås låtsas som de skulle se religionerna lika, men det är inte sant. Du är inte hela vänstern, om du ens är ärlig här. De som kritiserat islam skriker man ut sitt hat mot. Tar man upp hedersåsikterna inom islam, blir man utslängda ur V med huvudet före och hatade.
Bränns en koran skriker man "RASISM!". En Bibel, skiter man förstås helt i. Finns inget någonstans som visar att man ser likadant på alla religioner som du påstår och har inga belägg för det heller. Står du på deras sida, står du väl för de åsikterna också.
Du pratar om religionerna, men marxismens åsikter är än värre. Där mördar man människor utifrån sina åsikter och är noll bättre än religioner.
Jag är medlem i Svenska kyrkan men jag är dock ej religös.
Vänster kommunist marxist har jag aldrig varit.
Kirk var en debattör som hatade andra som inte tolkade hans religiösa åsikter som sanning.
Är du förvånad att några inte delade hans åsikter?
Vem har försvarat islams heder åsikter?
Det har varit stora demonstrationer när någon flicka dödats av sina anhöriga pga heder.Var det bara (höger människor) som förkastade mördandet av invandrar kvinnor?
När Rasmus Paludan skulle bränna koranen i Jönköping så ringde en kristen präst i kyrkklockorna för att störa Paludan. Vem försvarar du i detta läge?