2026-08-26, 22:15
Medlem
För min egen del va det 100% Tuva Novotny .. när hon va runt 17-20 .. Såna brudar finns inte längre.
Det gjorde så alla tjejer man såg i verkligheten på krogen o dyl. va totalt ointressanta freak.
Min hjärna hade redan bestämt att det va hon jag ville ha, ingen annan

Kolla in henne i filmen tic tac från 1997 .. eller skilda världar .. fortfarande så man dreglar på tröjan så långt senare
Senast redigerad av humantoilet 2026-08-26 kl. 22:31.
Citera
2026-08-27, 04:00
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
För min egen del va det 100% Tuva Novotny .. när hon va runt 17-20 .. Såna brudar finns inte längre.
Det gjorde så alla tjejer man såg i verkligheten på krogen o dyl. va totalt ointressanta freak.

Kolla in henne i filmen tic tac från 1997 .. eller skilda världar .. fortfarande så man dreglar på tröjan så långt senare

Jag är kvinna, så för mig var det män. Jo jag har haft sådana besattheter, och jag kan av och till hamna i dem fortfarande. Sedan tycker man att alla män man har möjlighet att träffa i verkligheten är fula, tråkiga, okarismatiska, dumma, obegåvade, okunniga, misslyckade, tröga, lata, handlingsförlamade o.s.v. i jämförelse.

Jag vet faktiskt inte vad man ska göra åt det. Förbjuda alla media, så att ingen kan se några andra människor än dem som de har omkring sig på jobbet, i skolan, i föreningen, i bostadsområdet, på pubarna, krogarna och dansställena o.s.v. går ju inte heller. Jag tror tyvärr att vi är stuck with detta problem.
Citera
2026-08-27, 08:56
Medlem
Myrlene Farmer på 90talet var jag lite kär i.
Citera
2026-08-27, 10:56
Medlem
tilsammansnus avatar
Trodde rubriken menade tjej som rent allmänt och inte nån på TV eller sånt, men jodå till och från var man kär i en tjej i klassen (alltså hon var i mina tankar återkommande gånger - skulle inte kalla det besatt), just denna kom som relativt ny inflyttad från Halmstad.

Kan berätta en smått lustig anekdot, ringde på senare år till transportstyrelssen för rent allmän fråga gällande släp så kopplas jag till en handläggare och får:
"transportstyrelsen för trafikfrågor du talar med NN (hon !!!!)"
jag blev rejält ??? men låtsades som ingenting och fortsatte. Samtalet gick precis som det gör men på slutet:
jag "sa du att du heter NN ?"
hon "eh ja ?"
jag "vi gick i samma klass i högstadiet"
hon "va ? är det sant ? vad heter du då ?"
så sa jag mitt namn och hon skrattade till och visst kände igen mig , hon sa var hon bor idag och jag sa vad jag tog vägen sen, med största sannolikhet har hon gift sig / barn osv så jag berättade inte att hon var min crush... suck att jag på den tiden inte vågade ge mig till känna.
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Sedan tycker man att alla män man har möjlighet att träffa i verkligheten är fula, tråkiga, okarismatiska, dumma, obegåvade, okunniga, misslyckade, tröga, lata, handlingsförlamade o.s.v. i jämförelse.
ucsh då , hoppas att det är bara idag som du vaknat på fel sida och inte är sån hela tiden.
Citera
2026-08-27, 12:28
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:

Men du vet ju inte hur hon är.

Jag har bara en eller kanske två tjejer som upptar mycket av mina fantasier och det är en flickvän jag var med i 11 år och hade mitt bästa sexliv med.
Och en prostutuerad i Bangkok jag hade en skön natt med .
Citera
2026-08-27, 20:12
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Skrållan i Saltkråkan, hon var ca 1 år yngre än jag då.
Fast besatt är kanske att ta i. Jag tyckte hon var väldigt söt.
Citera
2026-08-27, 20:47
Medlem
Det där hände ju hela tiden i uppväxten, det var väl bara att man ändrade objekt lite beroende på vem som var i ropet eller vilken fas man var i.
Det som var lite svårt var att gilla Kiss och Maiden officiellt men vara hemligt kär i Lili Päivärinta. Sam Fox gick bättre!

Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Skrållan i Saltkråkan, hon var ca 1 år yngre än jag då.
Fast besatt är kanske att ta i. Jag tyckte hon var väldigt söt.
Skrållan var ju en bara sketunge. Det var ju Malin man ville bli vuxen med.
Citera
2026-08-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Men du vet ju inte hur hon är.

Gick efter hennes personlighet som skådespelare
Citera
2026-08-29, 06:17
Medlem
Citat:

Ebba von sydow
Citera
2026-08-29, 06:29
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Jag var hopplöst betuttad i Maud Olofsson.
Citera
2026-09-01, 10:44
Medlem
KastlosaBerits avatar
"Vara besatt", är ju sinnesrubbat. Men man tänker hela tiden på endast några få, en av dem är en riktig liten slyna, och man skiter i resten. Jag är en vuxen man i medelåldern som för övrigt undrar hur en viss snygg tjej 1-9-8-6 ser ut idag. Det enda kort jag haft på henne är i en skolkatalog från det året som kommit bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in