Trodde rubriken menade tjej som rent allmänt och inte nån på TV eller sånt, men jodå till och från var man kär i en tjej i klassen (alltså hon var i mina tankar återkommande gånger - skulle inte kalla det besatt), just denna kom som relativt ny inflyttad från Halmstad.
Kan berätta en smått lustig anekdot, ringde på senare år till transportstyrelssen för rent allmän fråga gällande släp så kopplas jag till en handläggare och får:
"
transportstyrelsen för trafikfrågor du talar med NN (hon !!!!)"
jag blev rejält ??? men låtsades som ingenting och fortsatte. Samtalet gick precis som det gör men på slutet:
jag "
sa du att du heter NN ?"
hon "
eh ja ?"
jag "
vi gick i samma klass i högstadiet"
hon "
va ? är det sant ? vad heter du då ?"
så sa jag mitt namn och hon skrattade till och visst kände igen mig , hon sa var hon bor idag och jag sa vad jag tog vägen sen, med största sannolikhet har hon gift sig / barn osv så jag berättade inte att hon var min
crush... suck att jag på den tiden inte vågade ge mig till känna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Sedan tycker man att alla män man har möjlighet att träffa i verkligheten är fula, tråkiga, okarismatiska, dumma, obegåvade, okunniga, misslyckade, tröga, lata, handlingsförlamade o.s.v. i jämförelse.
ucsh då , hoppas att det är bara idag som du vaknat på fel sida och inte är sån hela tiden.