2026-08-26, 21:46
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Att Stureplanstöntarna knarkar mycket på ställen runt Svampen efter tolvslaget är ingen nyhet. Trots FEBRIL aktivitet hos vakterna och övrig personal så ser jag OFTA killar och tjejer som trippar in i grupper om 2 eller 3 (!) på toaletterna trots att dessa latriner är 12 gånger värre an vad du fick genomlida i gymnasiet. Jag tänker framför allt på toan nere i källaren där man finner "Neonbunkern"...

Vem fan knullar på en sådan toa? Det är banne mig MYCKET fräschare att ha sex i något av Gamla stans mörka och kalla gränder kl. 03.30 än att vare sig få käften, röven eller fittan full med sperma närhelst man ägnar sig åt vuxenlekar i dessa vidriga toaletter.

Golvet är klibbigt, det är pölar här och vart, urinoaren är överfull, det stinker, det saknas handfat och det är konsekvent slut på papper. Jag lägger hellre ut 2 lakan för ett städat hotellrum för mig och min veckohora än sätter på någon i denna överdimensionerade pissränna. Såg jag en använd kondom på golvet? Och Polisen slår inte till trots transhoror som saluför sin röv och mun mot betalning (LOL!)

FÖLJDFRÅGA!: Ni som trippade efter toabesöket (med eller utan avsugning och sannolikt fasligt ont i rumpan) - HUR gick ni tillväga för att undgå misstankar? Bögar och flator gillar partaj, right?
Citera
2026-08-26, 23:40
Medlem
Din trådstart säger mer om dig än din fråga i rubriken.
Är det dina fantasier du redogör för?
Citera
2026-08-27, 06:02
Medlem
One2Manys avatar
"Knarkas det på Secret Garden?"

Tråden är dock en enda lång harang om att det knullas på toaletterna kring Stureplan.
Citera
2026-08-27, 10:26
Medlem
1. Du är bög. Och det är okej. 2. Det är en krog/nattklubb i innerstadsstockholm, självklart knarkas det där. Det är snarare svårare att hitta ett 03-ställe där det inte knarkas. Folk knarkar till och med på McDonalds inne i stan.
Citera
2026-08-27, 10:54
Medlem
East.Clintfoods avatar
Det är väl inget konstigt om Vi finnar finner er bögigt bögiga!
Citera
2026-08-27, 17:57
Medlem
Dras mycket kokain och knullas oerhört skönt med mycket njutning på dessa toaletter. Mycket sprut och skönt knull. RymdKram.
Citera
2026-08-27, 18:01
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag vet att det knarkades friskt på uteställena i Göteborg.
Nu är det inte snittbögen som ränner ute, lika lite som att det inte är snitt-straighten som ränner ute på straightbarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in