2026-08-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Hoppas inte hennes stab sover utan tar det på allvar

Ja man får hoppas att inte hennes stab är köpt av Hamas. Vem är Filip Dikmen köpt av? 😒
Citera
2026-08-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
100% så här är det. Hela Mellanöstern, inklusive Israel är helt jävla meningslös för oss som bor 1000 mil därifrån.

Våra politiker ska ge fan i att fiska ökenröster genom att antyda att man har åsikter om dessa människors vidriga krig.

Däremot är judar en av våra fem nationella minoriteter. Du kanske inte visste att vi har fem nationella minoriteter? Judar, romer, samer, sverigefinnar och tornedalingar.
Att de döljer sin identitet pga allt sinnessjukt hat, hets och hot de utsätts för (av bland andra Filip Dikmen, "juristen" och "komikern") är hemskt.
Det ska vi inte acceptera, speciellt inte ministrar i regeringen.
Judarna i Sverige har inte gjort ett skit för att ha någon konflikt om detta, de angriper ingen pga sin etnicitet.
Det är bara DE som blir så UTSATTA att de oftast inte vågar ha Davidsstjärnan på sig.
Varför fattar man ju när reaktionerna blir såhär i sociala medier om en minister bär en Davidsstjärna.
Citera
2026-08-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Det är bra att du påminner om det här, så att vi inte glömmer vad som händer nu i vårt annars så fridfulla land: att det är de här motbjudade invällarna som har släpat med sig deras eviga ökenkonflikter hit, precis som så många svenskar har varnat för sedan den senare delen av 1900-talet. Det är som om vi - eller snarare, våra folk- och landsförrädande politiker - utan någon som helst eftertanke kring konsekvenserna, har bjudit in de där stackars hemlösa knarkarna som man tyckt så synd om till att bo i vårt hem, men nu står de stackars hemlösa knarkarna i vardagsrummet och skriker, slåss och går loss på inredningen. Helt enligt förväntan. Jag hoppas att liknelsen är tillräckligt tydlig. Men det är viktigt att inte låta sig dras med i konflikterna och att aldrig välja någon sida, utan refusera alla sidor i alla de här konflikterna och bara värna om sitt eget folk, sin egen kultur och sin egen nation.

Jag är så less på alla de här jävla invällarna och deras jävla konflikter att det står mig upp i halsen. Experimentet misslyckades. Den mångetniska och mångreligiösa mångkulturen har alltid varit och kommer alltid att vara en fullständigt sinnessjuk idé. "Mångfald är en styrka." Nej, det är en av de största svagheter ett samhälle överhuvudtaget kan ha. Magisk jord finns inte och ras, etnicitet och identitet är ett samhälles allra viktigaste och mest grundläggande faktorer. Tvingande återvandring är en absolut nödvändighet.

Bra inlägg. Detta är inte vår konflikt och vi ska naturligtvis inte välja sida. Helt sjukt hur stora delar av högern har blivit impregnerat med islamistisk hjärnröta och tycker att vi ska lägga oss i en konflikt som aldrig kommer att ta slut. Det är typiskt vänstertänk att Sverige ska rädda allt och alla. Det är vårt ansvar att rädda klimatet även fast det skulle hända nada om vi stängde ner hela Sverige imorgon, och nu är det tydligen vårt ansvar att lösa en konflikt som inte går att lösa och som parterna inte vill lösa.

En rimlig utrikespolitik fokuserar på att inte dra in Sverige i konflikter. Vi ska naturligtvis ha så goda relationer det går med Israel och med muslimska länder. Det kommer dessutom behövas om vi ska få igång en återvandring till dessa länder.

Citat:
Ursprungligen postat av Le-bienheureux
Tyvärr är dom för hjärntvättade och eller efterblivna för att kunna tänka så pass långt.

Hindrar Israel oss från att genomföra en omfattande återvandring? Vad skulle de ha att tjäna på att Europa blir islamiserat? Du förstår väl att det inte går att tömma MÖ på folk och skicka till Europa? Det enda som händer är att Europa också blir islamiserat. Vad har Sverige att tjäna på att blanda oss i konflikter som vi inte har med att göra?
Citera
2026-08-26, 19:30
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Dikmen behöver väl uppmärksamhet. Var en allmän psykopat under Förrädarna, så vem är förvånad? Arabrötter antar jag?

Passerade förbi honom i Södermalm väldigt ofta när jag behövde byta färdmedel till mitt jobb. Efter ett tag började han hälsa på mig och jag visste inte vem han var. En gång stannade jag till, "Tjena. Fin dag va?" och han frågade mig om jag inte kände till honom. "Nej..? Antog bara att du var en i myrstacken som bor här." sedan pekar han på sin bil som har nummerskylten DIKMEN.

"hmm... kul namn!" då jag tänkte "Dick men" då han förklarade att han är känd från TV. Aja whatever.

Annat jobb och även ny ort jag bodde på. Tog en promenad genom ett område som har en veterinär, där kommer hans bil. Han kliver ut och ser mig "EYYY! Jag har saknat dig mannen inte sett dig på ett tag." och liksom jag känner bara: VARFÖR IDAG?! AV ALLA DAGAR!.

Aja småsnackade med honom bara för att få honom att gå vidare med sitt liv. Han älskar uppmärksamheten till nivåer jag inte kan förstå.
Citera
2026-08-26, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell-2.0
Aah vet, muslimer hatar judar..

Samt hela Vänsterpartiet, Miljöpartiet och Socialdemokraterna. Simona undrar varför inte de partierna "gör upp" med antisemitismen. Det är nog snarare så att Göran Persson var en anomali i S, men det var inte ok att vara antisemit i Sverige för 30 år sen så resten av partiet låtsades hålla med honom.
Citera
2026-08-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Det är ingen med vett som bryr sig om vad skrikpojken Filip Dikmen säger. Speciellt inte efter haveriet där han i TV4 framstod som helt galen och sedan försökte stämma TV kanalen.

Ge inte honom mer utrymme. Tack på förhand.

Synd bara att allt som kommer ut är fullkomlig idioti. Hedrar inte direkt honom att komma med konspirationer om att amerikaner skulle ha betalat henne... Inte särskilt jordat att hoppa på meningsmotståndare och anse att den enda anledningen till att det på något som helst sätt skulle kunna ha en annan åsikt än du själv bara måste vara för de blivit mutade/fått betalt.
När du inte kan bemöta argumentet, smutskasta.

Citat:
Ska jag påstå att varenda vänstertomte bara har sina åsikter för att de fått betalt också? Eller för att någon lurat dem? För inte kan de ha så tokiga åsikter helt frivilligt?
Huvudet på spiken!
Citera
2026-08-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaliaElise
Bra inlägg. Detta är inte vår konflikt och vi ska naturligtvis inte välja sida. Helt sjukt hur stora delar av högern har blivit impregnerat med islamistisk hjärnröta och tycker att vi ska lägga oss i en konflikt som aldrig kommer att ta slut. Det är typiskt vänstertänk att Sverige ska rädda allt och alla. Det är vårt ansvar att rädda klimatet även fast det skulle hända nada om vi stängde ner hela Sverige imorgon, och nu är det tydligen vårt ansvar att lösa en konflikt som inte går att lösa och som parterna inte vill lösa.

En rimlig utrikespolitik fokuserar på att inte dra in Sverige i konflikter. Vi ska naturligtvis ha så goda relationer det går med Israel och med muslimska länder. Det kommer dessutom behövas om vi ska få igång en återvandring till dessa länder.

Hindrar Israel oss från att genomföra en omfattande återvandring? Vad skulle de ha att tjäna på att Europa blir islamiserat? Du förstår väl att det inte går att tömma MÖ på folk och skicka till Europa? Det enda som händer är att Europa också blir islamiserat. Vad har Sverige att tjäna på att blanda oss i konflikter som vi inte har med att göra?

Israel vill ha sitt land ifred och njuta av Mellanösterns enda demokrati, enda fristad för bögar, enda land med mänskliga rättigheter osv. Det är för fan Palestinierna som envisats sen långt innan Israel bildades, med att attackera och hetsa för folkmord på dem.
Citera
2026-08-26, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Passerade förbi honom i Södermalm väldigt ofta när jag behövde byta färdmedel till mitt jobb. Efter ett tag började han hälsa på mig och jag visste inte vem han var. En gång stannade jag till, "Tjena. Fin dag va?" och han frågade mig om jag inte kände till honom. "Nej..? Antog bara att du var en i myrstacken som bor här." sedan pekar han på sin bil som har nummerskylten DIKMEN.

"hmm... kul namn!" då jag tänkte "Dick men" då han förklarade att han är känd från TV. Aja whatever.

Annat jobb och även ny ort jag bodde på. Tog en promenad genom ett område som har en veterinär, där kommer hans bil. Han kliver ut och ser mig "EYYY! Jag har saknat dig mannen inte sett dig på ett tag." och liksom jag känner bara: VARFÖR IDAG?! AV ALLA DAGAR!.

Aja småsnackade med honom bara för att få honom att gå vidare med sitt liv. Han älskar uppmärksamheten till nivåer jag inte kan förstå.

AAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

Ja, som man känner sig själv känner man andra.

Det han egentligen avslöjar är att han har noll empati med judiska barn och inte ser dem som människor. Att det enda som skulle kunna få honom att bära en Davidsstjärna är om Israel erbjöd honom stora summor pengar så han kunde köpa en till bil 🤣.
Citera
2026-08-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Det är många på flashback som vill flexa att de inte vet vem Filip Dikmen är, men han har fler följare på instagram än Simona och Liberalernas instakonto tillsammans har...så uppenbarligen är han inte så okänd i samhället (troligen mer känd hos yngre). Sen kanske han inte syns särskilt mycket i traditionell media, vilket kan förklara varför han inte är särskilt känd på flashback utanför skvaller/media-forumen.

Han har givetvis rätt, även om han gärna får åka tillbaka till Mellanöstern.

Jag visste inte heller vem han var innan Messiah Hallberg pratade om hans försvar av Joakim Lundell i Svenska nyheter.
Citera
2026-08-26, 19:56
Medlem
jamen det är väl alltid nån som är köpt av nån.

Sossevänstern är ju köpt av Saudiarabien.
Citera
2026-08-26, 20:12
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad tycker ni om Dikmens uttalande?
Är svenska politiker uppköpta av Israel och USA?

https://www.tv4.se/artikel/131rNF3pskgFBLawWicCaB/tv-profilen-kallar-mohamsson-foer-bitch-uppkoepta-av-israel

Han har ju rätt.
Citera
2026-08-26, 20:16
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Jag visste inte heller vem han var innan Messiah Hallberg pratade om hans försvar av Joakim Lundell i Svenska nyheter.
Dikmen försvarar Jockeboi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in