2026-08-25, 19:30
Medlem
Dempa19s avatar
När jag kom hem sen eftermiddag, gjorde jag det som då tillhör min rutin och tömde min brevlåda och i den hitta jag diverse olika saker bland annat kampanjer för lite olika partier. Jag fastnade inte så mycket för politiken utan jag fokuserade på estetiken och tyckte att en kampanj för KD var riktigt snygg, se länken nedan.

Jag skulle gärna vilja köpa några ex av den T-shirt som Ebba Busch har på sig på det kampanjfotot i länken nedan. Givetvis vill jag ju inte köpa någon begagnad tröja av henne utan köpa ett gäng nya för eget bruk. Tänker att de gör sig bra när man loungar hemma, tränar och kanske någon gång ibland på jobbet. Dessutom tänker jag att det kan vara lämpligt att ha med sig som en slags present om man blir bjuden på fest eller middag.

Själva T-shirten är vit, har en bald eagle som håller upp Amerikanska flaggan och så står texten BING i stora bokstäver ovanför. Jag skulle gärna vill ha hjälp med att hitta var det går att köpa en sådan tröja och undrar därför om någon av er vet det eller är villig att hjälpa mig leta. Uppskattar all hjälp jag kan få.

Dessutom om någon vet vad BING texten betyder får den gärna berätta det, tycker i dagsläget mest att det ser coolt ut, men skulle kunna vara coolt att veta betydelsen bakom.

Ebba Busch kampanj för KD: Tro På Familjen
Citera
2026-08-25, 19:32
Medlem
Dempa19s avatar
Hittade nu också en bild där T-shirten syns ännu tydligare. Den är från ett inlägg för mer än 5 år sedan, vilket tyder på att det är en väldigt högkvalitativ tröja som håller länge med tanke på att den har fått vara med så länge och att hon så ofta visar upp sig i den.

Bild från Instagram där T-shirten syns tydligare
Citera
2026-08-25, 19:38
Medlem
Blev lite nyfiken och det finns tydligen en designer som heter Anine Bing som designar sånt.

https://poshmark.com/listing/Black-Graphic-TShirt-with-Eagle-and-Flag-Design-67fc4875f6035ad04a7df7f3?srsltid=AfmBOorHh-UyB2QuBaL gyVhT9XIRNrX4SJpVxt_IO9LZIwmXyfveX8qV
Citera
2026-08-25, 19:42
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infocus10
Blev lite nyfiken och det finns tydligen en designer som heter Anine Bing som designar sånt.

https://poshmark.com/listing/Black-Graphic-TShirt-with-Eagle-and-Flag-Design-67fc4875f6035ad04a7df7f3?srsltid=AfmBOorHh-UyB2QuBaL gyVhT9XIRNrX4SJpVxt_IO9LZIwmXyfveX8qV
SJUTTIOFEM DOLLAR? För en t-shirt?

Och Macklamore tyckte det var bisarrt att betala femtio för en tisha.
Citera
2026-08-25, 19:51
Medlem
Dempa19s avatar
Tack då vet jag! Kanske lite för dyrt att köpa, men får fundera på det. I värsta fall får jag väl skippa att lägga in pengar i mina index-fonder nästa månad och köpa ett gäng t-shirts från Anine Bing istället.
Citera
2026-08-25, 21:15
Medlem
Ebba och en affisch med texten "Tro på familjen"

Hur är det nu med den egna familjen, Ebba?
Citera
2026-08-26, 09:48
Medlem
GiveMeHeads avatar
T shorts av och för kvinnor tydligen.
Citera
2026-08-26, 09:56
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
SJUTTIOFEM DOLLAR? För en t-shirt?

Och Macklamore tyckte det var bisarrt att betala femtio för en tisha.
Det lönar sig att avlönas av skattemedel...
Citera
2026-08-27, 01:16
Medlem
Pungsvings avatar
Amen håll inte på med sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in