När jag kom hem sen eftermiddag, gjorde jag det som då tillhör min rutin och tömde min brevlåda och i den hitta jag diverse olika saker bland annat kampanjer för lite olika partier. Jag fastnade inte så mycket för politiken utan jag fokuserade på estetiken och tyckte att en kampanj för KD var riktigt snygg, se länken nedan.
Jag skulle gärna vilja köpa några ex av den T-shirt som Ebba Busch har på sig på det kampanjfotot i länken nedan. Givetvis vill jag ju inte köpa någon begagnad tröja av henne utan köpa ett gäng nya för eget bruk. Tänker att de gör sig bra när man loungar hemma, tränar och kanske någon gång ibland på jobbet. Dessutom tänker jag att det kan vara lämpligt att ha med sig som en slags present om man blir bjuden på fest eller middag.
Själva T-shirten är vit, har en bald eagle som håller upp Amerikanska flaggan och så står texten BING i stora bokstäver ovanför. Jag skulle gärna vill ha hjälp med att hitta var det går att köpa en sådan tröja och undrar därför om någon av er vet det eller är villig att hjälpa mig leta. Uppskattar all hjälp jag kan få.
Dessutom om någon vet vad BING texten betyder får den gärna berätta det, tycker i dagsläget mest att det ser coolt ut, men skulle kunna vara coolt att veta betydelsen bakom.
Ebba Busch kampanj för KD: Tro På Familjen