2026-08-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Varför vill du ha hit fienden?

Islamhataren Lohikoski sitter redan i Riksdagen så ja fienden är redan här Norskan Busch som är sionist sitter i Regeringen så jag förstår inte din poäng för jag kanske ser andra fiender än fredliga troende muslimer och sekulariserade muslimer och inte alls tror att dom ens är ute efter att ta över Sverige och göra det till något Shariaparadis.
Jag har aldrig läst om att muslimer jagar invandrare med järnrör, verkar vara väldigt typiskt svensk beteende mot politiska meningsmotståndare däremot.
Citera
2026-08-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Du svarade inte på mina frågor. Vad tycker du ska hända med "äckelvänstersossar"? Och har jag inte rätt att uttrycka mig?

Så länge rödgröna skadar landet och folket så kan de inte vara med i politiken, förstås.
Njae, om dina åsikter är farliga för folket så är det bättre att du inte tillåts uttrycka dig.

Varför vill du ha hit islam för?
Citera
2026-08-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Islamhataren Lohikoski sitter redan i Riksdagen så ja fienden är redan här Norskan Busch som är sionist sitter i Regeringen så jag förstår inte din poäng för jag kanske ser andra fiender än fredliga troende muslimer och sekulariserade muslimer och inte alls tror att dom ens är ute efter att ta över Sverige och göra det till något Shariaparadis.
Jag har aldrig läst om att muslimer jagar invandrare med järnrör, verkar vara väldigt typiskt svensk beteende mot politiska meningsmotståndare däremot.

Allt som verkar fredligt är inte fredligt, din naiva stolla.
Citera
2026-08-26, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Nej, det har jag inte. Sluta ljug din oärliga blatte. Det blir mer intressant att diskutera då.

Och du kallar mig patetisk som kallar folk för autister, men samtidigt kallar du folk för efterblivna.

Gå å snyt dig förfan.

Oh my GOD Apple Pie gullet for real ? "Nej, de slås inte tillbaka varje gång. Varför tror du vi har fått moskéer och minareter och shariadomstolar på bara några år? Sluta vara naiv." (FB) om 4 år kommer islam ta över sverige

Sluta äta svamp och stå för dina åsikter Sverige kommer ALDRIG bli ett Islamistisk land en ens styrda av muslimska värdepartier och vi har inga Shariadomstolar i Sverige. INGA! Påhittade, absolut och det är lite som dina argument dvs påhittade gumman!
Citera
2026-08-26, 20:43
Medlem
Citat:
Så länge rödgröna skadar landet och folket så kan de inte vara med i politiken, förstås.
Njae, om dina åsikter är farliga för folket så är det bättre att du inte tillåts uttrycka dig.

Varför vill du ha hit islam för?

Okej, så du är antidemokratisk alltså. Du förstår väl att alla röda och gröna röster i riksdagsvalet kommer från svenska medborgare? Och om jag förstår dig rätt så vill du ta ifrån svenska medborgare sin grundlagsskyddade, demokratiska rösträtt om de inte håller med dig?

Du är som ett grinigt, övertrött barn som inte får sin vilja fram. Stackars dig.
Citera
2026-08-26, 20:44
Medlem
Citat:
Okej, så du är antidemokratisk alltså. Du förstår väl att alla röda och gröna röster i riksdagsvalet kommer från svenska medborgare? Och om jag förstår dig rätt så vill du ta ifrån svenska medborgare sin grundlagsskyddade, demokratiska rösträtt om de inte håller med dig?

Du är som ett grinigt, övertrött barn som inte får sin vilja fram. Stackars dig.

Det finns principer, och det finns verklighet,
Jag tycker vi ska bry oss mer om verkligheten och mindre om sossars principer.
Citera
2026-08-26, 20:44
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Jag vet inte vad du menar med detta. De muslimer jag känner är troende inom islam, liksom jag är troende inom kristendom. Den poäng jag vill framföra att det inte finns ett ISLAM där alla troende lever och tror likadant. Förvånansvärt många är typ som de flesta kristna i Sverige - man firar högtider jämförbara med jul och påsk, men är rätt obrydd emellan.

Att man kan tycka att muslimer på individnivå är reko, jag har träffat många tevliga, men samtidigt tycka att islam är retarderat och obehagligt. Var det så svårt att fatta?

Vet inte varför det alltid blir såhär när man ska diskutera vissa frågor. Att man alltid ska undvika sakfrågan och börja jiddra om massa annat lull-lull.
Citera
2026-08-26, 20:47
Medlem
Citat:
Allt som verkar fredligt är inte fredligt, din naiva stolla.

Nu handlar tråden om islam och inte MAGA eller Sionister, vill du diskutera den kriminelle Trump och Benji så finns det nog lämpligare trådar. Så med det sagt. Kristna är INTE särskilt fredliga om dom inte är sekulariserade. Lite som islamister som inte är sekulariserade. Förstår du nu? Troligen inte.
Inte en chans att Islam tar över Sverige och inte en chans vi tex får statligt sanktionerade Shariadomstolar. Its actual, its factual, get used to it!
Citera
2026-08-26, 20:48
Medlem
Citat:
Nu handlar tråden om islam och inte MAGA eller Sionister, vill du diskutera den kriminelle Trump och Benji så finns det nog lämpligare trådar. Så med det sagt. Kristna är INTE särskilt fredliga om dom inte är sekulariserade. Lite som islamister som inte är sekulariserade. Förstår du nu? Troligen inte.
Inte en chans att Islam tar över Sverige och inte en chans vi tex får statligt sanktionerade Shariadomstolar. Its actual, its factual, get used to it!

För säkerhets skull är det bättre med ingen som helst islam i sverige.
Du överlever UTAN islam, tro mig
Citera
2026-08-26, 20:55
Medlem
Citat:
Det finns principer, och det finns verklighet,
Jag tycker vi ska bry oss mer om verkligheten och mindre om sossars principer.

Du upptäcker nog att fler än socialdemokraterna bryr sig om grundlagarna.
Citera
2026-08-26, 20:55
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Sluta äta svamp och stå för dina åsikter Sverige kommer ALDRIG bli ett Islamistisk land en ens styrda av muslimska värdepartier och vi har inga Shariadomstolar i Sverige. INGA! Påhittade, absolut och det är lite som dina argument dvs påhittade gumman!

Skrev inget om 4 år där, din ljug-blatte. Dina epitet och insinuationer förändrar inte den saken.
Citera
2026-08-26, 20:57
Medlem
Citat:
Du upptäcker nog att fler än socialdemokraterna bryr sig om grundlagarna.

Aa fast grundlagarna är skrivna av människor, inte av naturen.
Om svenska grundlagar tillåter islam, då är det fan dags att skriva om grundlagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in