2026-08-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.boktugg.se/bok/9789197873192/snoppar-och-snippor-om-skillnaden-mellan-pojkar-och-flickor/

Den här boken utgiven av RFSL såklart finns på många dagis. Där kan du läsa om hur barn uppmuntras att rita av sina kön och att under vilotimmen leka med sina kön och att det är mysigt.

Detta är inget annat en pedofili i mina ögon. Det går fan för långt nu. Små barn ska sexualiseras. Vad tycker ni om denna bok, är den ok för små oskyldiga barn? Vill ni att era småbarn ska lära sig att onanera i grupp under mysstunden? Kanske vaktade av en transa som läser för dom.

Ja, detta är absolut pedofili. Att förneka det är inkonsekvent, då vi lever i ett samhälle där vi hela tiden matas med hur barn ska skyddas från sex, men nu ska barn alltså matas med sex?

Borde polisanmälas.
Sexuellt ofredande mot barngrupp enligt mig
Citera
2026-08-25, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Inte när jag var barn, det kan jag lova dig.
Jag rekommenderar dig att ta en titt på Kalle Linds bok ''proggiga barnböcker'' om du vill fräscha upp minnet av hur barnböcker såg ut på 70-talet.
Citera
2026-08-26, 00:10
Medlem
I Lars Noréns "Dagliga och nattliga dikter" (1974) hittar man följande litet märkliga rader - i en dikt om författarens vardag i det frigjorda Stockholm. Den del av samlingen det handlar om består av relativt oredigerade "daghoksdikter", de är daterade och i den aktuella dikten håller man på och förbereder en fest i vänkretsen (som omfattade en del personer vilka jobbade med teater och musik):

"Vi tänker börja så tidigt
att alla hinner ligga med varandra.-
Var vi ska göra av barnen vet vi inte ännu.
Någonstans där vi inte kan se dem, och de inte oss."

Det helt nollställda tonfallet är ju rätt påfallande. jag minns att jag studsade till inför de här raderna, det är svårt att säkert säga om de är ironiska, en medveten blinkning till föreställningen om bohemiska artister, fiktion eller bara "naiv realism". Men i vilket fall som helst ger det en vink om det frigjorda klimatet på den tiden...
Citera
2026-08-26, 09:32
Avslutad
Godmorgon!

Och det bästa av allt: att kritisera det räknas in allt mer som hat 👍🏳️‍🌈

Människor är sovande lobotomerad ängsliga gruppmänniskor som låter samhället sakta ta steg till att bli en pride-pedofil-sekt. Det enda som räknas är konsensus, konformism och att tycka rätt.
Citera
2026-08-26, 09:47
Medlem
Pripps0.0s avatar
Boken riktar sig till barn i åldern 3-6, vid den åldern behövs inga "utbildningsböcker" om kön. Punkt.
Citera
2026-08-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Bevis?

Jag har läst boken. TS har inga bevis och kommer inte ta fram några bevis då det hela bara är påhitt.
Citera
2026-08-26, 18:10
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Boken riktar sig till barn i åldern 3-6, vid den åldern behövs inga "utbildningsböcker" om kön. Punkt.

Av texten vad boken handlar om så förespråkar den inte heller barnsex vad jag kanse så det är oklart var TS menar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in