2026-09-11, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Vad är jag och mina likar? Förklara gärna.
Jag tänker mig av din kommentar att du tycker det är för mycket färgade i t ex reklam. Och likar de likatyckande.
Citera
2026-09-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Jag tänker mig av din kommentar att du tycker det är för mycket färgade i t ex reklam. Och likar de likatyckande.
Ja, jag fattar svenska. Men inte att okända klistrar etiketter på mig och buntar ihop mig med andra.
Citera
2026-09-12, 08:17
Medlem
Konstigt stt så mycket.måste ändras.
Är det så felaktigt att ha kvar ett klassiskt varumärke som har fungerat i generationer?

Tror inte att Kalles kommer att stoppa mobbing, den har funnits långt före Kalles, men vad är det för fel med den blonde glade killen på tuben?

Det har gått så.långt nu att det är.nästan tabubelagt att vilja ha kvar något klassiskt svenskt. Kalles är nostalgi för mig och väcker minnen.

Sedan undrar man hur många som egentligen äter Kslles numera
Citera
2026-09-12, 09:02
Medlem
Citat:
Konstigt stt så mycket.måste ändras.
Är det så felaktigt att ha kvar ett klassiskt varumärke som har fungerat i generationer?

Tror inte att Kalles kommer att stoppa mobbing, den har funnits långt före Kalles, men vad är det för fel med den blonde glade killen på tuben?

Det har gått så.långt nu att det är.nästan tabubelagt att vilja ha kvar något klassiskt svenskt. Kalles är nostalgi för mig och väcker minnen.

Sedan undrar man hur många som egentligen äter Kslles numera
Kanske inte stoppar mobbning, men den blonde killen finns kvar. Om ingen köpte Kalles fanns den inte. Men randiga med ägg försvann, fast jag köpte.
Citera
2026-09-12, 12:59
Medlem
Citat:
Förvånande att inte kompisen är en färgad tjej.

Citat:
De törs inte för dig och dina likar. Men många här tror att det är så ändå, verkar det.

Citat:
Vad är jag och mina likar? Förklara gärna.

Citat:

Citat:
Ja, jag fattar svenska. Men inte att okända klistrar etiketter på mig och buntar ihop mig med andra.

Ursäkta om jag fattade fel, att du inte skulle ha något emot en färgad tjej. Men värre saker brukar man få läsa från okända på detta forum.
Citera
2026-09-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursäkta om jag fattade fel, att du inte skulle ha något emot en färgad tjej. Men värre saker brukar man få läsa från okända på detta forum.

Jag är inte rasist men vill gärna skydda våra gamla varumärken..Kalle ska vara Kalle i min bok det har han ju varit så länge nu. Jag önskar honom få vara kung på tronen länge än. Och nej, varför skulle han ha en färgad -- eller annan tjej?
Citera
2026-09-12, 14:44
Medlem
Citat:
Jag är inte rasist men vill gärna skydda våra gamla varumärken..Kalle ska vara Kalle i min bok det har han ju varit så länge nu. Jag önskar honom få vara kung på tronen länge än. Och nej, varför skulle han ha en färgad -- eller annan tjej?
För att de sponsrar Friends. Tjejen är där tillfälligt.
Citera
2026-09-13, 10:02
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Varför inte en neger på tuben?

Finns ändå bättre och billigare alternativ att välja i dag så vem bryr sig?

Eller en Vaaatcheereyaaaah från Thailand då skulle SDare köpa pallar av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in