2026-08-26, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsnarkoman
Klart MGM här bara var en fin skogsmulle som aldrig gjort någon förnärm. Macheten skulle bara användas till hans gedigna intresse i skogen, magasinen var såklart för hans rådjursjakt som han har lång erfarenhet av, nazismen den var ju jävligt häftig och alla bör ha läst nazistiskt material (har man inte själv mördat en jude bör man inte få uttala sig alls om andra världskriget, för då kan man omöjligtvis förstå nazismen), och har man inte flera uttalade nazistiska symboler intatuerade kan man knappt kalla sig svensk. Jag personligen har en stor tir runa tatuerad över hela ansiktet och en valknut från min analöppning till min nacke.

Så beter väl sig alla svenskar som har ett naturintresse? Har man någonsin varit ute och fiskat eller vandrat ser man alltid dylika människor vandra runt, med sina magasin, nazitatueringar och citerandes Himmler?

Vilka är nazitatueringarna? Jag har ju träffat dom nya poliserna och fjollorna som åklagare och domare. Dom kan få en vanlig livsruna till att bli dödsnazism.

Som svensk har du ju faktiskt ingeting att frukta från "nazism".

Bra gadd. Kör en livsruna med dina barns namn i runor. Snyggt och du hedrar dina förfäder.
Mycket bättre än tribals, trampstamps och fula kinesiska tecken.
Du har rätt till ditt historiska arv.

Människor som försöker förvägra oss vårt historiska arv får mig att se rött.

Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Efternamnet verkar ju ha slaviskt ursprung, men används även bland den judiska befolkningen; https://jewishdata.com/browse_jewish_genealogy/family_name/Kremsky

Slovakien låg väl ändå bakom järnridån. Så hans far hatar väl orcher lika mycket som oss.

Nu trollar jag den här tråden rätt rejält. Men det är för att jag vill att ni ska tänka. Allt är inte som vårat feminiserade rättsväsende och stormedia alltid säger som det är, eller vill att ni ska tänka.

Det är när vi är individer och kan agera ensamma eller i grupp som fienden aldrig kan slå oss.

Har dom slängt en försvars villig MÖP i fängelse eller en naziterrorist i fängelse?

Det går ju inte längre att lita på rättsväsendet när dom slänger unga grabbar som har sex med sin flickvän utan kondom i fängelse eller ger jägare böter för att dom flått ett djur i skogen. För många korkade kvinnor i kedjan som har noll kopplingen till verkligheten eller sunt bonnförnuft.

Det fanns ju en tid när hemvärnsmän(och all övrig militär personal) hade en mindre arsenal hemma och staten tyckte det var bra att alla medborgare kunde använda så många vapen som möjligt.
Det var inte så länge sedan skjutvapen ens var kriminaliserat. För dom kan användas till något gott.

Och har man en platta Thule eller Sabaton där hemma, ja då är man tydligen terrorist.

Tänk om man skulle få sitta för att man har Blind Guardian - Valhalla i någon spellista. Ja då har vi förstört vårat land. Dom är ju faktiskt från Tyskland. Då är det såklart nazism.

Sen förstår jag egentligen inte hur judars problem ska vara svenskars problem.. Vi hade inget med det där att göra. Det rör inte oss.

Men ni behöver inte vara rädda. Svenskarna kommer överleva även utan staten Sverige som förgör sig själv.
Senast redigerad av Alfabet1234 2026-08-26 kl. 05:01.
Citera
2026-08-26, 06:41
Medlem
5 års fängelse för att försökt bygga en bomb?

Vad är det för sjuk idioti att döma honom så hårt? Hade han sagt att han skulle använda den mot någon eller vad? Jag fattar ingenting av detta.

Har inte satt mig in men om själva rubriken stämmer och det inte föreligger något mer har Sverige verkligen spårat ur.

Jag ser nu att det står att han planerat terrordåd. Har han berättat för ChatGPT att han definitivt kommer att begå ett dåd? Är det något slags precog program som är aktiverat där man dömer honom innan han gjort något?
Senast redigerad av Serverus 2026-08-26 kl. 06:45.
Citera
2026-08-26, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfabet1234
Vilka är nazitatueringarna? Jag har ju träffat dom nya poliserna och fjollorna som åklagare och domare. Dom kan få en vanlig livsruna till att bli dödsnazism.

Som svensk har du ju faktiskt ingeting att frukta från "nazism".

Bra gadd. Kör en livsruna med dina barns namn i runor. Snyggt och du hedrar dina förfäder.
Mycket bättre än tribals, trampstamps och fula kinesiska tecken.
Du har rätt till ditt historiska arv.

Människor som försöker förvägra oss vårt historiska arv får mig att se rött.

Slovakien låg väl ändå bakom järnridån. Så hans far hatar väl orcher lika mycket som oss.

Nu trollar jag den här tråden rätt rejält. Men det är för att jag vill att ni ska tänka. Allt är inte som vårat feminiserade rättsväsende och stormedia alltid säger som det är, eller vill att ni ska tänka.

Det är när vi är individer och kan agera ensamma eller i grupp som fienden aldrig kan slå oss.

Har dom slängt en försvars villig MÖP i fängelse eller en naziterrorist i fängelse?

Det går ju inte längre att lita på rättsväsendet när dom slänger unga grabbar som har sex med sin flickvän utan kondom i fängelse eller ger jägare böter för att dom flått ett djur i skogen. För många korkade kvinnor i kedjan som har noll kopplingen till verkligheten eller sunt bonnförnuft.

Det fanns ju en tid när hemvärnsmän(och all övrig militär personal) hade en mindre arsenal hemma och staten tyckte det var bra att alla medborgare kunde använda så många vapen som möjligt.
Det var inte så länge sedan skjutvapen ens var kriminaliserat. För dom kan användas till något gott.

Och har man en platta Thule eller Sabaton där hemma, ja då är man tydligen terrorist.

Tänk om man skulle få sitta för att man har Blind Guardian - Valhalla i någon spellista. Ja då har vi förstört vårat land. Dom är ju faktiskt från Tyskland. Då är det såklart nazism.

Sen förstår jag egentligen inte hur judars problem ska vara svenskars problem.. Vi hade inget med det där att göra. Det rör inte oss.

Men ni behöver inte vara rädda. Svenskarna kommer överleva även utan staten Sverige som förgör sig själv.

Jag har inget att frukta från att bli knullad i analkanalen heller, men det betyder inte att det varken är bra för mig eller att jag är intresserad av att bli det. Eftersom nazismen är en samhällsomstörtande ideologi som är antitetisk mot svenska värderingar så är jag ointresserad av den. Nazister är tjockisar och pundare, det säger dem själva.

Våra förfäder hade varken tribals eller runor intatuerade, det är nästan som att vi lever i en lite annan tid idag. Jag personligen tycker att man får tatuera in vad man vill, men då får man också stå för konsekvenserna. Konsekvensen av att ha en tribal intatuerad över ansiktet på en arbetsintervju eller konsekvensen av att ha nazistiska tatueringar när man söker lån hos banken. Kan man inte ta de konsekvenserna bör man kanske inte tatuera sig eller inte vara nazist.

Du har fått för dig att du är förtryckt, och det känns säkert skönt att vara en del av opression olympics och godhetsknarka online, men allt förtryck du känner är antingen inbillat eller självvalt.
Citera
2026-08-26, 07:21
Medlem
Någon som har personuppgifter på hans flickvän? Hon verkar ju lika störd hon?
Citera
2026-08-26, 08:02
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Klart MGM här bara var en fin skogsmulle som aldrig gjort någon förnärm. Macheten skulle bara användas till hans gedigna intresse i skogen, magasinen var såklart för hans rådjursjakt som han har lång erfarenhet av, nazismen den var ju jävligt häftig och alla bör ha läst nazistiskt material (har man inte själv mördat en jude bör man inte få uttala sig alls om andra världskriget, för då kan man omöjligtvis förstå nazismen), och har man inte flera uttalade nazistiska symboler intatuerade kan man knappt kalla sig svensk. Jag personligen har en stor tir runa tatuerad över hela ansiktet och en valknut från min analöppning till min nacke.

Så beter väl sig alla svenskar som har ett naturintresse? Har man någonsin varit ute och fiskat eller vandrat ser man alltid dylika människor vandra runt, med sina magasin, nazitatueringar och citerandes Himmler?
Sossar citerar sin Stora Ledare. Anledningen att nynazister är likadana som sossar är att de två är totalitära kollektivister. Alla måste älska Partiet, Ledaren. De vill att någon ska ta hand om dem så de blir lugna. Vilket hat orsakar att en man bygger rörbomber? Vad vill han spränga? Han är invandrare med namn som låter östeuropeiskt/ryskt. Längtar han tillbaka till Sovjetunionens dagar? Är han en psykopat som söker makt och fan det i bomber? Varför är han i Sverige?
Citera
2026-08-26, 08:13
Medlem
upplysas avatar
Förundersökningsprotokoll
Fup & Dom
Södertörns tingsrätt
B 7294-26
Södertörns TR B 7294-26 Ab44 Förundersökningsprotokoll
Södertörns TR B 7294-26 Ab45 Förundersökningsprotokoll
Södertörns TR B 7294-26 Ab52 Tilläggsprotokoll
Södertörns tingsrätt B 7294-26 Dom 20260820
Citera
2026-08-26, 08:19
Medlem
Comitiums avatar
Citerat av GWE67:

Vid en husrannsakan upptäcktes bland annat rörbomber, walkie-talkies, en machete, vapenmagasin, nazistisk litteratur och en symbol som han även har tatuerad på armen.

Huga.

Ja sådana där måste ju stoppas. Usch.
Citera
2026-08-26, 23:51
Medlem
Citat:
Jag har inget att frukta från att bli knullad i analkanalen heller, men det betyder inte att det varken är bra för mig eller att jag är intresserad av att bli det. Eftersom nazismen är en samhällsomstörtande ideologi som är antitetisk mot svenska värderingar så är jag ointresserad av den. Nazister är tjockisar och pundare, det säger dem själva.

Våra förfäder hade varken tribals eller runor intatuerade, det är nästan som att vi lever i en lite annan tid idag. Jag personligen tycker att man får tatuera in vad man vill, men då får man också stå för konsekvenserna. Konsekvensen av att ha en tribal intatuerad över ansiktet på en arbetsintervju eller konsekvensen av att ha nazistiska tatueringar när man söker lån hos banken. Kan man inte ta de konsekvenserna bör man kanske inte tatuera sig eller inte vara nazist.

Du har fått för dig att du är förtryckt, och det känns säkert skönt att vara en del av opression olympics och godhetsknarka online, men allt förtryck du känner är antingen inbillat eller självvalt.

Förtryckt? Jag bor inte ens i Sverige. Jag besökte släktingar en gång för 7 år sedan.
Det är därför jag kan ge lite perspektiv på hur man gör saker på andra ställen.

Jag tror tatueringar är asgammalt. Finns ju överallt, bland indianfolk t.ex. Att ingen av våra förfäder skulle gaddat sig är bara struntprat.
Senast redigerad av Alfabet1234 2026-08-26 kl. 23:57.
Citera
2026-08-26, 23:55
Medlem
Citat:

1. hur skulle Himmler och nazism påverka Sverige på något plan idag?

2. Varför har du problem med det som upplevs som nordiska/germanska tatueringar? Är någon med ett kinesiskt tecken en kinesiskt spion? Kanske till och med någon som vill genomföra en kommunistisk statskupp. Hatet, dig starkt självhatet i dig är.

Varför pratar vi ens om dom där judarna hela tiden? Det finns väl ungefär fler greker än judar i Sverige.
Senast redigerad av Alfabet1234 2026-08-26 kl. 23:59.
Citera
2026-08-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Citerat av GWE67:

Vid en husrannsakan upptäcktes bland annat rörbomber, walkie-talkies, en machete, vapenmagasin, nazistisk litteratur och en symbol som han även har tatuerad på armen.

Huga.

Ja sådana där måste ju stoppas. Usch.
Du kan i alla fall stava, till skillnad från polisen. Från fuppen: ”hawkie takie”. Skriver man ner vilka dumheter som än kommer ur förhördas munnar eller vet man inte vad saker kallats i decennier?

Tatueringar från populärkultur eller övertäckta enligt förhör. Ser inte själv på manga/anime, men strecken och de stora blocken kanske är från Japan. En enda runa synlig.

Har visat intresse för att komma in hos Säkerhetspolisen, minsann. Hoppsan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in