2026-08-24, 06:27
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerieye
Citat:
Ursprungligen postat av GlassBilsGlass
Citat:
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: SAAB A3-001 (Obemannat Stridsflygplan)
Citat:
Finns det regnbågsflaggor, mensskydd, dildos och strapon inuti? Svenska försvarsmakten dansar ju i Prideparaden med dildos så det förefaller naturligt. Vad är det för slags skott som planet skjuter, är det flygande regnbågsfärgade dildos som också pepprar gummikoraner, svenskens heliga skrift?

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
vad exakt är trams för det är ju knappast oft?

Det är klockrent 0.03.
jag startar klagotråd alltså eftersom du totalvägrar att förklara utan bara upprepa varningen?

Ja gör det.
Jag håller verkligen med moderatorn om att det är trams, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt dansar i pride-paraden, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar total massinvandring och islamisering av Sverige, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar rengbågsparaden eller inte viftar med prideflaggor och dildos i pridetågen..

Det är inte jag som är ett skämt. Det är svenska män och framförallt dessa queers som kallar sig för svenska militärer som som färgar sig i ansiktet med regnbågsfärger och proklamerar "heja systembolaget"..

Man kan tro Sverige är ett skämt eller trams. Men tyvärr så är det verkligen på den nivån. Det är inte mitt fel. Jag vill ju bara diskutera om svenska militärens senaste vapen som ska flyga i luften likt en flygande regnbågsdildo även kommer skjuta regnbågsdildos eller varför inte koraner vilket är en helig skrift som svenska militären försvarar att praktiseras i Sverige.

Moderatorn har fel. Jag har därmed rätt.

Jag har också skrivit flera inlägg i tråden som jag också vill klaga på, dessa måste lyftas fram i tråden av moderatorn eftersom jag inte ens kan göra det då moderatorn bara lägger sig platt och vägrar diskussion. Ta fram alla mina censurerade inlägg i tråden. Tack.

Diskutera
Citera
2026-08-24, 07:19
Moderator
Maviels avatar
Rubrik ändrad (återigen). Utgången rubrik:

Regnbågsflaggor, mensskydd, dildos och strapon inuti SAAB A3-001? Eerieye:s censur😂

Varning för 0,01

/Moderator
Senast redigerad av Maviel 2026-08-24 kl. 07:47.
Citera
2026-08-24, 07:28
Moderator
Maviels avatar
Vill du på allvar överklaga din varning är du välkommen att göra så men om du tänker tramsa sönder din egen klagomålstråd så låses den.

/Moderator
Citera
2026-08-24, 07:51
Medlem
Stenballes avatar
Mensskydd och dildos i ett obemannat militärt flygplan.
Hur menar du att det inte är trams?
Citera
2026-08-24, 08:04
Medlem
Connykrims avatar
Du försökte va rolig men failade för mod såg rött. Bara gå vidare, vad ska mods göra åt denna varning? Solklart tramsande
Citera
2026-08-24, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Mensskydd och dildos i ett obemannat militärt flygplan.
Hur menar du att det inte är trams?
Vissa bajamajor och Hemvärnets transportambulans hade mensskydd, ts kanske blandade ihop?
Citera
2026-08-24, 08:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag håller verkligen med moderatorn om att det är trams, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt dansar i pride-paraden, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar total massinvandring och islamisering av Sverige, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar rengbågsparaden eller inte viftar med prideflaggor och dildos i pridetågen.

Inget av det du räknar upp är ju topic i tråden. Solklar 0.03.
Citera
2026-09-01, 05:39
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Varför har flashback över 100 moderatorer som samtliga vägrar ta fram mina censurerade inlägg i tråden? Jag har bett er upprepade gånger att lyfta fram mina övriga inlägg i tråden som jag skrivit, som jag även dem vill diskutera, varför gör ni inte detta?

Hur många gånger måste jag skriva detta?

Jag har skrivit andra inlägg i tråden. Moderatorn vill inte diskutera mer i pm, jag har därför startat klagotråd där jag vill ni tar fram dessa. Måste jag starta ny klagotråd eftersom ni inte gör det i den här tråden?

Jag har andra censurerade inlägg i tråden som jag vill ni tar fram här i tråden för diskussion, var är dem?
Citera
2026-09-01, 09:21
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Varför har flashback över 100 moderatorer som samtliga vägrar ta fram mina censurerade inlägg i tråden? Jag har bett er upprepade gånger att lyfta fram mina övriga inlägg i tråden som jag skrivit, som jag även dem vill diskutera, varför gör ni inte detta?

Hur många gånger måste jag skriva detta?

Jag har skrivit andra inlägg i tråden. Moderatorn vill inte diskutera mer i pm, jag har därför startat klagotråd där jag vill ni tar fram dessa. Måste jag starta ny klagotråd eftersom ni inte gör det i den här tråden?

Jag har andra censurerade inlägg i tråden som jag vill ni tar fram här i tråden för diskussion, var är dem?

Dina övriga raderade inlägg i tråden är av samma kaliber som din trådstart. Det finns ingen som helst anledning att titta på dem. Trådstarten talar bra för sig själv. Jag upprepar vad jag skrev innan, vill du klaga så varsågod. Men topic i denna tråden är inte ämnet för tråden som du varnats för. Du kan alltså inte skriva det du ville skriva i den tråden här. Utan du får hålla dig till att överklaga din varning.

/Moderator
Citera
2026-09-01, 19:31
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Upp till bevis, lägg upp inläggen till folks beskådan. Vem fan är du? Jag skiter i dig, du är en av hundra moderatorer, sluta lek admin. Du är inte admin. Skärpning. Det är inte ditt forum, Maviel, du är bara en jävla fitta. Du har inte ensamrätt på denna forumdel.

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?

Admin, var är ni?
Citera
2026-09-01, 19:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Upp till bevis, lägg upp inläggen till folks beskådan. Vem fan är du? Jag skiter i dig, du är en av hundra moderatorer, sluta lek admin. Du är inte admin. Skärpning. Det är inte ditt forum, Maviel, du är bara en jävla fitta. Du har inte ensamrätt på denna forumdel.

Admin, var är ni?

Varför PM:ar du inte bara admin och ber vänligt att denne tittar på saken?
Citera
2026-09-01, 19:51
Avstängd
GlassBilsGlasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför PM:ar du inte bara admin och ber vänligt att denne tittar på saken?
Tror du inte jag har gjort det från flera användare i flera liknande fall? De svarar aldrig. Dessutom är det admin som anställer moderatorerna så det är de som bestämmer moderatorernas beteenden och det är admins omdömen som styr moderatorernas ageranden. Det är meningslöst, jag är trött på svenskar. Svenskar är ett väldigt tröttsamt folk att ha o göra med. Det finns inget hjärta, bara lydnad inför systemprotokoll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in