Citat:
Ja gör det.
Jag håller verkligen med moderatorn om att det är trams, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt dansar i pride-paraden, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar total massinvandring och islamisering av Sverige, under förutsättningen att Sveriges militär och högsta militärledning inte aktivt försvarar rengbågsparaden eller inte viftar med prideflaggor och dildos i pridetågen..
Ursprungligen postat av Eerieye
Citat:
Ursprungligen postat av GlassBilsGlass
Citat:
Det är klockrent 0.03.
jag startar klagotråd alltså eftersom du totalvägrar att förklara utan bara upprepa varningen?
Citat:
Citat:
vad exakt är trams för det är ju knappast oft?
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: SAAB A3-001 (Obemannat Stridsflygplan)
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Ämne: SAAB A3-001 (Obemannat Stridsflygplan)
Citat:
Finns det regnbågsflaggor, mensskydd, dildos och strapon inuti? Svenska försvarsmakten dansar ju i Prideparaden med dildos så det förefaller naturligt. Vad är det för slags skott som planet skjuter, är det flygande regnbågsfärgade dildos som också pepprar gummikoraner, svenskens heliga skrift?
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Det är klockrent 0.03.
Ja gör det.
Det är inte jag som är ett skämt. Det är svenska män och framförallt dessa queers som kallar sig för svenska militärer som som färgar sig i ansiktet med regnbågsfärger och proklamerar "heja systembolaget"..
Man kan tro Sverige är ett skämt eller trams. Men tyvärr så är det verkligen på den nivån. Det är inte mitt fel. Jag vill ju bara diskutera om svenska militärens senaste vapen som ska flyga i luften likt en flygande regnbågsdildo även kommer skjuta regnbågsdildos eller varför inte koraner vilket är en helig skrift som svenska militären försvarar att praktiseras i Sverige.
Moderatorn har fel. Jag har därmed rätt.
Jag har också skrivit flera inlägg i tråden som jag också vill klaga på, dessa måste lyftas fram i tråden av moderatorn eftersom jag inte ens kan göra det då moderatorn bara lägger sig platt och vägrar diskussion. Ta fram alla mina censurerade inlägg i tråden. Tack.
Diskutera