Igår, 19:02
Medlem
spoilers avatar
"På torsdagskvällen larmades polisen till Elgiganten vid Hansa City där en stöldliga avslöjats vid en container.

Hela åtta personer är misstänkta för stölden, däribland två barn strax under tio år gamla.

– Alla åtta är utländska medborgare och verkar vara någon familj. Det skulle kunna vara någon form av stöldliga som varit framme, säger Mikael Erkki vid polisen."

https://m.dagenskalmar.nu/nyheter/krim/e/323447/tva-barn-under-tio-ar-deltog-i-stoldliga/
Citera
Igår, 19:41
Medlem
Zigenarradarn ger utslag. Ska vi gissa att de är från Rumänien eller Bulgarien?
Citera
Igår, 19:45
Medlem
Låter som zigenare ja
Citera
Igår, 19:49
Medlem
Zigenare 100%.

- Hel familj √
- Giriga nog att åka fast √
- Ingen som skrek "jag ska knolla din moma" när de blev påkomna √
Citera
Igår, 20:13
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"På torsdagskvällen larmades polisen till Elgiganten vid Hansa City där en stöldliga avslöjats vid en container.

Hela åtta personer är misstänkta för stölden, däribland två barn strax under tio år gamla.

– Alla åtta är utländska medborgare och verkar vara någon familj. Det skulle kunna vara någon form av stöldliga som varit framme, säger Mikael Erkki vid polisen."

https://m.dagenskalmar.nu/nyheter/krim/e/323447/tva-barn-under-tio-ar-deltog-i-stoldliga/
Säkert islänningar!
Citera
Igår, 20:28
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Garanterat familjen Grönfors eller liknanade tivolifamilj som vart i farten igen.
Citera
Igår, 21:38
Medlem
Kan ändå se framför mig en helt vanlig svensk kärnfamilj vars hushållskassa börjat sina. Lite falukorv till frysen, några tv-spel till skitungarna och plötsligt står hela familjen vid en container på Elgiganten.
Citera
Idag, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Kan ändå se framför mig en helt vanlig svensk kärnfamilj vars hushållskassa börjat sina. Lite falukorv till frysen, några tv-spel till skitungarna och plötsligt står hela familjen vid en container på Elgiganten.
Alla var ju utländska medborgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in