2026-08-24, 00:59
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Hade jag jobbat på din arbetsplats hade jag druckit läsk bara för att det så uppenbart stör dig.

Samma här. Hbtballe verkar gravt retarderad.

Pepsimax - bara för riktiga karlakarlar.
Citera
2026-08-24, 02:12
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finasteridarn
Varför hatar flashbackare vuxna som dricker läsk?
Gör de?
Citera
2026-08-24, 02:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Gör de?
Det finns uppenbarligen folk i den här tråden som känner så kraftig aversion mot vuxna läskdrickare att dom går till personangrepp. Om det är faktiskt hat eller bara spelad edginess för Flashbacks skull låter jag var osagt men uppenbarligen triggar det ett flertal.
Citera
2026-08-24, 02:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Inget jag bryr mig om, även om jag anser att läsk i huvudsak är för barn. Visst kan jag uppskatta en iskall läsk någon gång om året, men det stannar där. Annars dricker jag företrädelsevis vatten.
Dricker du vatten till pizza, kebab, hamburgare etc? Eller köper du kanske MER eller motsvarande?
Citera
2026-08-24, 02:20
Medlem
Onanikrems avatar
Ger blanka fan i vad andra dricker! Själv dricker jag läsk två - tre gånger om år och då till något donkenmål som nödmat eller i en grogg om sommaren. Räcker för mig.
Citera
2026-08-24, 05:34
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Triggas och hatar verkligen flashbackare folk som dricker läsk?

Jag dricker själv läsk som alkoholfritt alternativ om tex jag och frugan skall ut och käka och jag har åkt på att vara den som kör eller om jag tex käkar pizza på en pizzeria som inte serverar alkohol eller om jag käkar på Mc'Donalds då föredrar jag läsk som måltidsdryck framför vatten.

Jag dricker även läsk till fredagsgroggen.

Kan för övrigt inte bry mig fem ruttna lingon vad folk anser om att man som vuxen dricker läsk, det jag tycker om det dricker jag och så var det bra med det
Citera
2026-08-24, 08:59
Medlem
Ograsts avatar
Vuxna som dricker läsk, speciellt med socker, visar på en glupskhet och total brist på självdisciplin. Socker förstör tänderna och ökar risken för fetma markant. Om du ska dricka läsk - välj sockerfritt.
Citera
2026-08-24, 10:46
Medlem
Jag ogillar bara tjockisar som bälgar i sig läsk.
Citera
2026-08-24, 11:26
Medlem
Hahaha herregud, hur kan man bry sig så mycket om vad någon annan dricker. Läsk är jättegott och om det är jättegott då kommer jag dricka det. Vilket i-lands problem
Citera
2026-08-24, 11:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Dricker du vatten till pizza, kebab, hamburgare etc? Eller köper du kanske MER eller motsvarande?
Väldigt sällan jag äter pizza eller hamburgare, men då tar jag hellre en öl till.
Citera
2026-08-24, 16:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Väldigt sällan jag äter pizza eller hamburgare, men då tar jag hellre en öl till.
Många pizzerior och hamburgerhak har ju inte såna rättigheter. Åtminstone inte i Sverige
Citera
2026-08-24, 20:49
Medlem
Ja fast set är ju det som är grejen, du blir pigg ett kort tag, sedan blir du tröttare än du var innan. Dricker du ofta blir du inte ens pigg från början.
Mycket som kanske smakar gott eller är trevligt för studen utan att va det i längden. Kissa i byxorna på vintern är en av dem..

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Energidryck gör en pigg. Läsk kanske man giller smaken av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in