2026-08-21, 17:53
Medlem
TikTok kommentarerna är rensade
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikurolls
kollar man igenom hans reposts på tiktok finns det ett fler antal videos med hashtaggen ''true cringe community'' på inläggen. finns en video med en AI-genererad ted bundy (tror jag?) där OP till videon har ''totally fabulous day'' som bio, vilket står för TFD/total fag death. finns även en edit på payton gendron, och flera på elliot rodger.
TFD står för total foid death (femoid) kvinnor, inte fags
Citera
Medlem
Citat:
klickade på länken och verkar som att hans konto är borta, men jag har redan kontot uppe på en annan flik; kan du beskriva symbolen? kan kika och se om jag hittar något.

Vet inte om det är samma som efterfrågades innan, men jag noterade typ vägskyltar (röd rund/kantig ram, ev. Blå bakgrund och vita ringar som överlappar, lite som biohazard symbol, och ett rött diagonalt streck över den.
Citera
2026-08-21, 17:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Hur i helvete kan det finnas över 3000 följare? Ett fåtal jävla skitklipp är allt jag kan se på den kanalen.

Frågan är hur många det var innan dådet. Bara ett namn blir känt kommer de ju ställa in följare.
Citera
Medlem
Enl uppgifter ska mgm hetta Li*m C*rlos N*bel.

Låter inte som en pursvensk...jobbigt för alla som hoppades på en svensk i tråden om det skulle stämma...
Citera
Medlem
Newbienews avatar
Citat:
klickade på länken och verkar som att hans konto är borta, men jag har redan kontot uppe på en annan flik; kan du beskriva symbolen? kan kika och se om jag hittar något.

Tack! Tog en skärmbild och laddade upp här:
https://limewire.com/d/KkoGQ#YX2Q0KuJAT
Citera
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kevinkimraymond93
Vad heter Agnes efternamn?

Jag hoppas verkligen inte hennes efternamn kommer ut.

Låt familjen sörja då de nyss förlorat deras dotter.
Citera
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Är inte Nebel ett traditionellt judiskt efternamn?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jizzballll
Familjen är en jättebra familj. De har inget med detta att göra alls förutom att de missat varningssignaler vilket är helt normalt. Jag skulle gissa att de är helt förtvivlade. De har uppfostrat barn själva som är fina människor.

Men man kan ju inte bortse från att familjehemspappan har varit en ökänd (i Fagersta) kriminell person med koppling till Bandidos, och som iallafall tidigare haft ett stort våldskapital. Även om J.S fått ordning på sitt liv så kan man ju fråga sig om detta verkligen var en lämplig placering.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Är det MGM bakom det kontot också, eller vad menar du? Uppenbarligen ett konto från exakt samma sjuka mylla, men som jag fattat är den misstänkta terroristungen i Fagersta kopplad till TikTok-kontot Grassgreenbluesky5th.

Han har flera konton såklart. På sitt mainkonto hade han själv skrivit Backupkonto: nr6, men det fanns tydligen en nummer 5 som postade videos där med samma namn.. Kanske har han fått en massa konto avstängda och därför är det uppe nu i 6?

Det är hans nätalias där han postar videos, och individer i dessa grupper dom vill alltid bli igenkänd. Speciellt utav sina gamla followers.

Vad vi vet är att de som har varit "vänner" med han online har haft bilder på en massa kända mördare:

https://ibb.co/pvTz70hC

Här har han nämnts o diskuteras i en video där det är en ryss..

https://www.tiktok.com/@blodsis_opix1/video/7676408046867827988

Direkt översatt står där "Kings of Rampage". Vilket betyder att han har gjort en massa videos åt några eller någon.
Citera
2026-08-21, 17:55
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Nebel är ett tyskt namn.

Nazisterna i Tyskland använde termen "Nacht und Nebel" och betyder "natt och dimma". Denna benämning handlade om personer/fångar som skulle försvinna in i det okända för alltid.
Namnet har Rumänskt ursprung, läs på .

Nemel betyder dimma, typ, på tyska.

Din killgissare.
Citera
2026-08-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Något stämmer inte. 2 skadade och all denna uppståndelse?

Nja snackas om en flicka vid namn Agnes som ska vara död
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in