2026-08-22, 09:04
Medlem
Ett klasskonto på instagram ”nate25.brinell” har postat ”vi är inte NaTe utan vår ängel Agnes V*ker, vi ska leva för dig och du blir aldrig bortglömd. Vila i högt finaste tjejen”

Fy så hemskt, vila i frid Agnes ❤️
Citera
Medlem
Det är uppenbart att lärarna och skolorna måste arbeta mer mot mobbing.

Det är nästan alltid mobbade/utstötta som begår denna sortens dåd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Du verkade tycka att killen borde ha fått träffa sin mamma. Vi vet inte än varför hon ansågs vara olämplig. Vet du?

Nej jag vet inte men jag vet att pappor eller mammor som är förövare får ensam vårdnad via socialtjänstens änglamakerskor.
Citera
2026-08-22, 09:07
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
I Sverige går man aldrig ut med namn innan nån är dömd. Svensk pressetik

Säg det till Dermot och alla andra svenskar som blivit uthänga, svensk pressetik kanske bara tillämpas när misstänkta är av utländsk bakgrund.
Citera
2026-08-22, 09:07
Medlem
Har identiteten på GM framkommit?
Och nu vill jag inte få massa kommentarer om att jag ska leta bakåt, sitter på ett som gör att jag hinner
Citera
2026-08-22, 09:08
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouhgaylord
Nej jag vet inte men jag vet att pappor eller mammor som är förövare får ensam vårdnad via socialtjänstens änglamakerskor.

Jag lade till ett Edit i mitt inlägg. Det märkliga är att även kriminella föräldrar kan vara bra föräldrar. Så länge de inte skadar sina barn. Därför händer det att även dömda mördare får ensam vårdnad.
Citera
2026-08-22, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Tom EXpo har gått ifrån att de är höger extrema, utan benämns numera som våldsbejakande nihilism, vilket även miljön benämns som internationellt, att. de sedan använder sig av satanistisk estetik, eller nazistisk estetik är för att de är edge lords
Det var minsann ett alldeles utmärkt uttryck som sammanfattar problemet på ett bra sätt. "Some men just want to watch the world burn".

Och dessa ungdomar är i allra högsta grad barn av sin tid.
Citera
2026-08-22, 09:12
Medlem
Lemonade.347s avatar
Fagerposten skriver, det är en 17 årig tjej som fått sätta livet till.

Tragiskt
Citera
2026-08-22, 09:12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
https://youtube.com/@liamnebel3993?si=HFBFJsiwqi0tmWPL

Där var han liten och oskyldig. Sorglig utveckling.
Citera
2026-08-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenPilleSnopp
Konstigt att ej media hittat hans Youtubekanal ännu. Även i Örebro fallet verka dom ej har hittat mördarens kanal. Svagbegävade reportrar och snutar...?

Sök på Sörbyängen. Sen är det kontot som laddat upp content från skolavslutningar.

Har en staty som profilbild.
Citera
2026-08-22, 09:13
Medlem
MohinderHerbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folio
Det är skillnad på att religiösa högertokar i usa i vanlig ordning skyller på hårdrock och att påpeka att majoriteten av de som begår de här vansinnesdåden är killar/unga män, socialt isolerade och hemmahörande i högerinfluerade digitala forum, där de marineras i skit.
Skribenten beskyllde Kasselstrand och Allard på precis samma sätt som man beskyllde Manson efter Columbine. Idag ska allt politiseras istället bara. Höger/vänster är totalt irrelevant.
Detta har med psykisk ohälsa och Werther-effekten att göra. Social isolation där man söker sig till obskyra "4chan incel anti-woke-grupper" är ett symptom på psykisk ohälsa. De i motsvarande "reddit trans och hbtq woke-grupper" utför mer ofta våld mot sig själv.
Citera
2026-08-22, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePrivacyTerms
Enligt Siege-inspirerade nynazister är NMR förlegade dinosaurier, som misslyckats och nu bör förpassas till historiens sopstipp. Att de minskar i inflytelse medan andra, nya sorters extremism typ Aktivklubb eller Com-grupper tar vid säger väl allt? Igen, aldrig hört talas om Långa Knivarnas Natt eller? Olika sub-grupper har alltid ogillat varandra och sina metoder? Samma inom vänstern (stalin mot trotsky mot anarkister osv).

Här är en av Liam's "edits": https://www.tiktok.com/@grassgreenrebornn/video/7676520052560022806. Tror du verkligen han är "opolitisk"?

Ah sionisten Breivik är ditt bevis på att han är nazist? Har du ens läst hans manifest?
Senast redigerad av KonstapelKanyl 2026-08-22 kl. 09:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in