Igår, 00:45
Medlem
Jag vet inte vad sexuell läggning har med att få skriva här? Bögar får ju det tex, både bögar och pedofiler är ju något man föds till inget man väljer att bli. Nu tillhör jag ingen av dessa men tycker ändå att alla ska få chans att skriva här.
Igår, 01:07
Medlem
Fyrfaldets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag vet inte vad sexuell läggning har med att få skriva här? Bögar får ju det tex, både bögar och pedofiler är ju något man föds till inget man väljer att bli. Nu tillhör jag ingen av dessa men tycker ändå att alla ska få chans att skriva här.
Jämför du nu, bögisar och pedosar? Oj
Igår, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Jämför du nu, bögisar och pedosar? Oj
Jag skriver bara att det är olika avarter av sexualiteten som man själv inte väljer.... Eller du tror kanske att bögar och pedofiler väljer själva att bli det????
Igår, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrfaldet
Ingen vet att dessa personer tittar på små pattar och tänker på lillsnorrar. Förstår du verkligen inte? Ska dessa personer få komma nära andra och deras barn?

Är ett öppet forum det här, pedofil eller inte narkoman eller inte, eller ara nyfiken på lite
skvaller/händelser som inte når ut i den allmänna median.

Lite långsökt att någon peddo skulle börja med att länka till bilder här inne när
det finns massa andra sajter som är bättre lämpade för sådant.

Finns ertappade peddon som skriver i de andra trådarna som rör dumpen.
Synd att det blir så rörigt att följa dom bara bland alla andra inlägg.
Är man ett peddo får man skylla sig själv, har man varit ett peddo och tagit sitt
straff och fått sitt liv förstört minst en gång så kanske det finns en liten räddning.

Är roligare att läsa om dessa peddon än alla porrskadades trådar vilka problem dom har,
Då det som kommer fram är mer verklighetsförankrat i peddons värld, brukar vara så
ju mer en peddo skriver ju mer gör han bort sig och blir ännu mer uthängt,
Karma och skadeglädje på samma gång till peddot.
Igår, 07:22
Moderator
Maviels avatar
Ämnet uttömt, då sätter vi stopp här.

/Moderator
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem