2026-08-20, 20:49
Medlem
Jag har problem med min iPhone 17 PRO Max. Ibland från ingenstans så slocknar den, och när den startas upp så visas ibland endast Apple loggan till och från, utan att den startas upp. Ibland visar den två skärmar som går emot varandra. Tvingas då göra en tvångsomstart, ibland hjälper det för stunden. Ibland börjar den om igen. Varför händer detta? Vet någon hur jag kan undvika detta?
Citera
2026-08-20, 21:15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theghostewriter
Jag har problem med min iPhone 17 PRO Max. Ibland från ingenstans så slocknar den, och när den startas upp så visas ibland endast Apple loggan till och från, utan att den startas upp. Ibland visar den två skärmar som går emot varandra. Tvingas då göra en tvångsomstart, ibland hjälper det för stunden. Ibland börjar den om igen. Varför händer detta? Vet någon hur jag kan undvika detta?

Har du en beta-uppdatering?
Citera
2026-08-20, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Har du en beta-uppdatering?

Vad är det? Är ej så teknisk mig. Har den senaste IOS installerad på telefonen iaf.
Citera
2026-08-20, 21:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Vad är det? Är ej så teknisk mig. Har den senaste IOS installerad på telefonen iaf.

Okej. Då har du säkert inte en beta-uppdatering.

Har du testat att tvinga fram en omstart av din iPhone?
1. Tryck och släpp snabbt volymhöjningsknappen.
2. Tryck och släpp snabbt volymsänkningsknappen.
3. Tryck på och håll ned sidoknappen tills du ser Apple-logotypen (det kan ta längre tid än 10 sekunder).

Kom bara ihåg att säkerhetskopiera din iPhone först.

https://support.apple.com/sv-se/116940?iphone-authentication-type=iphone-with-face-id
Citera
2026-08-20, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Okej. Då har du säkert inte en beta-uppdatering.

Har du testat att tvinga fram en omstart av din iPhone?
1. Tryck och släpp snabbt volymhöjningsknappen.
2. Tryck och släpp snabbt volymsänkningsknappen.
3. Tryck på och håll ned sidoknappen tills du ser Apple-logotypen (det kan ta längre tid än 10 sekunder).

Kom bara ihåg att säkerhetskopiera din iPhone först.

https://support.apple.com/sv-se/116940?iphone-authentication-type=iphone-with-face-id

Faktiskt testat det, ibland funkar det. Men bara tillfälligt. Sen börjar detta problemet igen och gett en stund, kan även gå dagar innan det sker igen.
Citera
2026-08-20, 21:28
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Faktiskt testat det, ibland funkar det. Men bara tillfälligt. Sen börjar detta problemet igen och gett en stund, kan även gå dagar innan det sker igen.

Om jag vore dig, så borde du lämna den in där du köpte den. Använd garantin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in