2026-08-20, 20:07
Medlem
Såg ett inlägg på instagram där det diskuterades vilka egenskaper hos en man som var viktigast i sängen. Det pratades om rytm , stor penis , bra på oralsex eller att det är viktigt att inte killen kommer för tidigt. Jag tycker såklart alla fyra sakerna är viktiga men om jag måste välja två saker som jag helst vill ha så är det att killen har bra rytm och är bra på oralsex. Killen kan ju inte rå för om han har en liten penis eller penis som är kortare/smalare än genomsnittet sen kan det göra ont om killen har för stor också. Jag tycker hellre grov än lång iaf. Sen om killen har liten penis så kan han ju vara bra på att pulla och slicka istället. Har han ingen rytm så är det ju värdelöst sex tyvärr sen är det ju lite tråkigt om killen kommer efter bara några juck men det kan ju bero på nervositet elker trötthet osv. Vad tycker du är viktigast om du ligger med en kille ? Jag tycker även att kyssar och mys efteråt är viktigt. Det värsta jag vet är killar som har så bråttom att klä på sig efter sex , ligg kvar och mys en stund istället , sen stressar män mig med att dom ska ha så bråttom av med kläderna och börja rota fram en kondom nästan direkt det är ju bra med skydd såklart men jag blir stressad och hinner ju knappt bli redo innan dom tycker det är dags för penetration. 5 minuters förspel funkar inte för mig iaf men killar verkar vara redo på nolltid.
Citera
2026-08-20, 20:43
Medlem
Förspel för en tjej är att hon skall ligga ner och bli underhållen.

Jag är helt för ett 20 minuters förspel där tjejen suger konstant.
Tjejer är otroligt dåliga på det där med förspel.
Bra förslag där du tar ledningen o visar andra tjejer hur man utökar sugandet från 15 sekunder till 20 minuter.
Citera
2026-08-20, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Förspel för en tjej är att hon skall ligga ner och bli underhållen.

Jag är helt för ett 20 minuters förspel där tjejen suger konstant.
Tjejer är otroligt dåliga på det där med förspel.
Bra förslag där du tar ledningen o visar andra tjejer hur man utökar sugandet från 15 sekunder till 20 minuter.

Jag vill inte ha sex med en man som bara vill få han måste ju ge lite tillbaks också annars blir det inget sex , sen visst det är nice att suga lite men jag vill också ha lite njutning.
Citera
2026-08-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Jag vill inte ha sex med en man som bara vill få han måste ju ge lite tillbaks också annars blir det inget sex , sen visst det är nice att suga lite men jag vill också ha lite njutning.

Ah, där kom den.
15 sek suga o sedan skall han tydligen tillfredsställa dig i 45 min innan sex.
Som jag skrev innan, kvinnor är otroligt dåliga på förspel.
Citera
2026-08-20, 22:41
Medlem
Citat:
Ah, där kom den.

Jag sa inte att jag behöver 45 minuters förspel men 15 minuters förspel och 10-15 minuters penetration hade ju varit nice , dessvärre verkar inte många killar klara penetration ens 10 minuter , dom senaste jag låg med klarade väl knappt 5 minuter känns lite trist man hinner ju fan knappt börja tycka det är skönt förrän dom kommer
Citera
2026-08-21, 01:57
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Jag sa inte att jag behöver 45 minuters förspel men 15 minuters förspel och 10-15 minuters penetration hade ju varit nice , dessvärre verkar inte många killar klara penetration ens 10 minuter , dom senaste jag låg med klarade väl knappt 5 minuter känns lite trist man hinner ju fan knappt börja tycka det är skönt förrän dom kommer

En riktig man ser till att du får orgasm innan han själv får utlösning!
Citera
2026-08-21, 05:56
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är sen gammalt.
Citera
2026-08-21, 10:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Har du en snubbe som kan ladda om är det väl bara att runka upp ballen igen och sätta dig på honom och ridgnida dig själv till klimax. Sen när du är klar så tar du ett snack med honom, och vill han se dig igen så får han finna sig i att sätta sig i skolbänken med dig som lärarinna. Nej, du vet alla är ju inte lika fulländade sexmaskiner som flashbackhunkarna som hänger här i tråden.
Citera
2026-08-21, 13:37
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Det är sen gammalt.

Det kan man tycka fast Ts verkar inte få orgasm så ofta med sina killar!
Citera
2026-08-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Något annat vore ohyfsat.
Citera
2026-08-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ah, där kom den.

Kvinnor får öva på tålamodet och inte vara så stressiga när det vankas knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in