2026-08-21, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han har gett dubbelmoralen ett ansikte. Ohederlig. Han kommer nog rösta på Centern nu.

Dubbelmoral är ju vänsterns paradgren, då förstår jag inte varför han skulle överge socialdemokraterna. Nej, där får du nog fundera mer.
Citera
2026-08-21, 03:04
Medlem
Geburhas avatar
Inte allt för skarpa nyheter. Han har ju varit på väg bort rätt länge. Gjorde han inte en intervju för 1 år sedan om sitt nya politiska projekt?
Citera
2026-08-21, 04:18
Medlem
Det var inte en dag för tidigt Jan bannan!!!!

Du är ju för fan miljadär.
Citera
2026-08-21, 05:32
Medlem
Sicken tur då att man vet var 1 röst kanske inte går till.
Var det allt?
Citera
2026-08-21, 05:32
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Lika lite sosse som Alf Enerström var.
Citera
2026-08-21, 06:00
Medlem
Ni som skriver att Janne är höger vet alldeles för lite om honom och är sannolikt födda sent 90-tal och framåt. Han är en av många sossar inklusive mig själv som totalt tappat tron på det partiet som en gång var ett ankare för folket men numera är vurmare för all världens folk förutom sitt eget. HUR ska en knegare ens kunna med nån form av rimlighet i sitt resonemang rösta fram ett parti som inte har nån egen idé (förutom att importera mer valboskap) än att riva ned allt vettigt som gjorts av denna regering för att försöka få ordning på landet igen? Förstår att han heller inte ser nån framtid med S + terroristvurmar-sidan. S för kaos med sig.
Citera
2026-08-21, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Ja alla människor som likt Jan Emanuel plundrat staten på hundratals miljoner kronor, kommer självklart överge sossarna och rösta moderaterna istället.

SD lockar enbart Jan Emanuel pga SD har varit Sveriges snabbast växande och mest intressanta parti sedan ett antal val tillbaka. Med yngst och mest aktiva följare. Därför flörtar Jan med SD, trots att förmögne Jan självklart är moderat.

Och SD är dessutom det enda parti som välkomnar äcklet Jan, av för mig oklara skäl, han kommer inte öka statusen hos SD, tvärtom. Kanske rike Jan Emanuel betalat Jimmie några mille för att Jimmie ska låtsas va hans kompis?

Alla som däremot inte har 100 miljoner bör rösta på vänstern, som är de enda som vill förbättra samhället för vanligt folk.
Jag ställer mig frågande.
Det blir massimport av achmeds från Mellanöstern tyvärr så den vägen har vi redan gått i 20 år och allting blev sämre.
Inte en person röstar tex vänstern och bor i orten med den kulturella mångfalden. Inte en chans för det är otroligt påfrestande att bo med analfabeter och den lågintellektuell pöbeln från Mellanöstern som gör 9 barn.

Det skulle du dock veta om det bott i orten tidigare. No thank you but thank you V
Citera
2026-08-21, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Ingen har väl nånsin trott på att den där gubben varit såsse.
Personvalet var ett misstag.

Robinson Jan och Robinson Martin.
Det.var ju till och med TVÅ Jan: Jan-Emanuel och Jan Dinkelspiel. Minns att kvällspressen gillade att konstruera en politisk schism mellan dem när de paktade på ön.
Citera
2026-08-21, 06:51
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Vedervärdigt att SD frivilligt vill bli associerade med den här invandringsprofitören.
Citera
2026-08-21, 06:51
Medlem
Han skickar rätt många dubbla budskap, ena stunden öppnar han ett nytt politiskt parti inför EU-parlamentet och sedan går han tillbaka till S, sedan säger han att han INTE ska rösta på S.

Rent sakligt har S varit ett medel för ett mål, att berika sig på det offentliga och stoppa sina egna fickor. Han har naturligtvis inget politiskt intresse av att bli föremål för oppositionspartiernas politik då han blir en av dem som blir tvungna att betala mer i skatt för något han själv inte tjänar på.

Vad han röstar på har jag ingen aning om, om han ens röstar, men han har synts väldigt ofta i samband med Riks och SD.
Citera
2026-08-21, 06:58
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:

Alla som däremot inte har 100 miljoner bör rösta på vänstern, som är de enda som vill förbättra samhället för vanligt folk.

Sluta rök hasch, dummaste jag läst på länge.
Citera
2026-08-21, 07:04
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
En girig, ondskefull och manipulativ, och FÖRMÖGEN Jan Emanuel väljer att bejaka sin girighet, och värna sin rikedom, istället för stödja ett parti som önskar att parasiter som han ska bidra PYTTELITE mer till vårt gemensamma samhälle?

Vad förvånande.

Jan Emanuel är en sk klassförrädare. Han föddes i arbetarklassen av hederliga föräldrar, men hatar och förkastar dom nu istället. Anders Borg är precis likadan.

Girighet är en sjukdom, som korrumperar människor som plötsligt får stor rikedom. Det är äcklet Jan Emanuel ett bevis på.
Man kan tycka mycket om honom, men knappast att han är girig. Känns rätt mycket som du mest av allt är avundsjuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in