2026-08-20, 16:34
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Tre länder fängslar journalister - Ryssland, Vitryssland och Sverige. Jag utgår från att Ukraina gör det också, så fyra länder då. Fin skara Sverige hamnat i.

Om det hade varit sant så hade du inte haft en friatider-artikel att gråta över.
Citera
2026-08-20, 17:21
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
En utvecklingsstörd afrikan som uppenbarligen hatar etniska svenskar.
Riv medborgarskapet och sätt honom på flyget hem redan ikväll.

Du behövde inte skriva det fetade.

OnT:

Solklart fall av olaga hot.

Vad fan är Henrik Bromfält för jävla retarderad gubbe egentligen? DIF bör omedelbart sparka idioten.
Senast redigerad av Tuor 2026-08-20 kl. 17:25.
Citera
2026-08-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
För oss som inte pratar som de från ghettot, som utlänningar eller är WT; vad betyder "buzza"?

Citat:
Ursprungligen postat av Bigbozzebozzman
Ha samlag med. Är inget WT-ord utan utlänningsord.

Betyder att knulla. Samlag sker i samförstånd, något som inte nödvändigtvis behöver vara fallet när någon knullas.
Citera
2026-08-20, 20:15
Medlem
SegerHelg88s avatar
Vilken jävla mandingo asså.
Citera
2026-08-20, 20:47
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbozzebozzman
Ju mörkare du är desto mer fördelar oavsett vad du har gjort.

Det är dock inte så fördelaktigt i mörkret. Han kan ju råka bli påkörd en mörk kväll utan att nån ser…
Citera
2026-08-20, 21:16
Medlem
Gentss avatar
Äh. Aldo är en korkad tjockis. Låt han ventilera sig lite.
Citera
2026-08-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Du behövde inte skriva det fetade.

OnT:

Solklart fall av olaga hot.

Vad fan är Henrik Bromfält för jävla retarderad gubbe egentligen? DIF bör omedelbart sparka idioten.

Haha har du sett den där Aldo Colliander prata? Titta på valfritt YouTube-klipp.

En av kriterierna att klassas som utvecklingsstörd i Sverige är bl.a. en IQ under 70. Det framgår med all önskvärd tydlighet att han har det. En av de mest mentalt slöa personerna jag någonsin har sett på en skärm.

Så jo, han är i allra högsta grad utvecklingsstörd och det var inte fel skrivet.
Citera
2026-08-20, 22:48
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Haha har du sett den där Aldo Colliander prata? Titta på valfritt YouTube-klipp.

En av kriterierna att klassas som utvecklingsstörd i Sverige är bl.a. en IQ under 70. Det framgår med all önskvärd tydlighet att han har det. En av de mest mentalt slöa personerna jag någonsin har sett på en skärm.

Så jo, han är i allra högsta grad utvecklingsstörd och det var inte fel skrivet.

Du har PM.

Kan inte skriva vad jag menade och vad jag tycker om sådana som Aldo utan att bli varnad.
Citera
2026-08-20, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Du har PM.

Kan inte skriva vad jag menade och vad jag tycker om sådana som Aldo utan att bli varnad.

Haha jag hajar. Men det finns väl ändå en och annan smart neger?
Citera
2026-08-20, 23:07
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Haha jag hajar. Men det finns väl ändå en och annan smart neger?

PM igen.
Citera
2026-08-21, 07:44
Medlem
Oh-be-wans avatar
Alla som varit inblandade i importen av denna guldgruva borde betala för sig - exakt allt som denna guldgruva kostat, all rättspsyksvård, mat, uppvärmning osv.

Alla som hade fingrar med i syltburken betalar detta, UR EGEN FICKA - MED EXAKT RÄNTA.

Det gäller - politiker, tjänstemän från migrationsverket. Uppskattningvis blir i alla fall 1 mille per tjänsteman/politiker. Direkt - från deras bankkonton.
Citera
2026-08-22, 05:32
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
AFS skriver på X

Citat:
Vi fick denna inspelning skickad till oss av en privatperson som idag ringde upp Henrik Bromfält (ansvarig ledare, supervisor och kontaktperson på Djurgårdens IF Boxning).

https://x.com/AFS_riks/status/2090048395742212593

Den här "privatpersonen" som ringer upp är Robin Palmblad (Numera heter han Kristoffer Palmblad) som har en lång bakgrund i terrorklassade Nordiska motståndsrörelsen. Numera verkar han springa AFS ärenden då han blivit utslängd som en hund från NMR på grund av en otrohetsskandal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in