2026-08-19, 21:19
Medlem
Någon mer som testat den uppgraderade satisfyern?

Tycker den är väldigt bra och kostar inte mycket mer än vanliga Pro 2. Finns även en mobilapp om man vill låta någon annan styra Ingen funktion som jag har haft nytta av tyvärr... men säkert bra för par

Lättare att hålla i och glider inte lika lätt i handen. Rekommenderar starkt!

https://www.vuxen.se/brands/satisfyer/satisfyer-pro-2-generation-3-with-liquid-air-with-bluetooth-app--red
Citera
2026-08-19, 21:52
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Vi har den, men har aldrig haft nytta av någon app. Personligen har jag jäkligt svårt att se när man skulle ha tid att använda den. Jag töjer hennes anus medans hon använder satisfyer.

Vi är nöjda så.
Citera
2026-08-19, 23:51
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna

Tycker den är väldigt bra och kostar inte mycket mer än vanliga Pro 2. Finns även en mobilapp om man vill låta någon annan styra Ingen funktion som jag har haft nytta av tyvärr... men säkert bra för par

https://www.vuxen.se/brands/satisfyer/satisfyer-pro-2-generation-3-with-liquid-air-with-bluetooth-app--red

Tack för tipset ska köpa en till min partner, kan bli trevligt!
Citera
2026-08-20, 10:29
Medlem
Citat:

Vad är nytt med satisfyers generellt när de uppdaterar? Är det funktionaliteten som appstyrning som enbart tillkommit eller är det något faktiskt i den som gjort den starkare, känsligare, mjukare, etc?
Citera
2026-08-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Vad är nytt med satisfyers generellt när de uppdaterar? Är det funktionaliteten som appstyrning som enbart tillkommit eller är det något faktiskt i den som gjort den starkare, känsligare, mjukare, etc?
Appen är ny. Materialet är nytt och även nytt ”huvud” att byta med. Resterande är väldigt lika i själva trycket och funktionen.
Citera
2026-08-20, 18:19
Medlem
Citat:
Appen är ny. Materialet är nytt och även nytt ”huvud” att byta med. Resterande är väldigt lika i själva trycket och funktionen.

Tycker du att huvudena gör någon skillnad? Materialet kan jag tänka mig tillför mer känsla. Är huvudena mer "storlekar" eller känns de också lite olika och tillför ngt?
Citera
2026-08-21, 18:55
Avslutad
Citat:

Får du starka orgasmer av den?
Citera
2026-08-22, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Tycker du att huvudena gör någon skillnad? Materialet kan jag tänka mig tillför mer känsla. Är huvudena mer "storlekar" eller känns de också lite olika och tillför ngt?
Ena huvudet är ihåligt typ och andra huvudet är platt. Ihåliga gillar jag mer och den platta ger mer vibrationer känns det som

Citat:
Ursprungligen postat av OnanistArvika
Får du starka orgasmer av den?
Lika som den gamla
Citera
2026-08-22, 14:00
Avslutad
Citat:
Ena huvudet är ihåligt typ och andra huvudet är platt. Ihåliga gillar jag mer och den platta ger mer vibrationer känns det som

Lika som den gamla

Testa sätta den på högre hastighet? Så får du riktigt starka orgasmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in