2026-08-20, 17:43
Medlem
MATochLIVSMEDELs avatar
Tja, vad vill du ha för typ av kvinna?

Men generellt: bilder där man är glad, bilder där man gör något (visar att man har intressen), bilder där man umgås med andra människor. Eventuellt en porträttbild.

Undvik: Avklätt, selfies, bilder från gymmet (om man inte vill ha tjejer som också gillar gymmet). Bilder mest fisk eller annat djur. Bilder där man sitter på en MC med hjälm på skallen.
Citera
2026-08-20, 18:42
Medlem
MIDIKabels avatar
Fiskbilder brukar gå hem hos damerna
Citera
2026-08-20, 20:18
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, hemmet säger ju mycket. Är det stökigt, mysigt eller för pedantiskt (pedanter ska man akta sig för)? Är det stilfullt med t.ex. äkta mattor och konst på väggarna? En så att säga bra adress är väl aldrig fel heller.

Sant.
Pedanter är kontrollfreaks.
Undantaget i jobbsammanhang; en snickare t.ex bör vara pedantisk när hen utför uppdrag hos kund.

Men som Du skriver; hemmet säger mycket om personligheten.
Senast redigerad av Vitis 2026-08-20 kl. 20:35.
Citera
2026-08-21, 00:23
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MATochLIVSMEDEL
Bilder mest fisk eller annat djur.

Nu gäller ju tråden vad för slags bilder män bör ha för att attrahera kvinnor, men som man som letar efter kvinnor så har jag nu sedan en knapp vecka scrollat igenom en stor dejtingsida varje dag och nu har det redan blivit så att jag klickar bort nästan alla som har bilder på hästar och/eller hundar. Visst, en snäll och lagom hund kanske de kan ha, men vilken man (som inte själv är inne på sånt) pallar med kvinnor som är besatta av sina hästar och hundar? Om jag ville bli ihop med en häst så hade jag sökt mig till ett stall. Nej. Bort. Nästa!
Citera
2026-08-21, 00:26
Medlem
Hermi-Tages avatar
Dickpics.
Bara bilder med macroobjektivet på ditt könsorgan.
Citera
2026-08-21, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, hemmet säger ju mycket. Är det stökigt, mysigt eller för pedantiskt (pedanter ska man akta sig för)? Är det stilfullt med t.ex. äkta mattor och konst på väggarna? En så att säga bra adress är väl aldrig fel heller.
Ja, därför är "hemma hos dejt" alltid bäst, känns direkt om man trivs i någons hem, å törs inte endera part bjuda in den andre, då är ändå muren för hög. Dock har ju detta mindre med tråden att göra som handlar om bilder. Mäklarbilder lär ju inte funka för dejting, men bor man naturskönt/attraktivt så kan det finnas en poäng med bilder av sig själv i den miljön. Är ju vad den andre sas får tillgång till.
Citera
2026-08-21, 09:41
Medlem
Ja, man får väl utgå från vad de brukar gå igång på.
Bästa är ju säkert en bild där man har en uniform, gärna en pilotuniform.
Sedan matlagning, men inte då att man liksom står där med falukorv och fiskpinnar utan något seriöst, kanske lite flamberande med hyfsad kontroll på eldslågorna, sådant kan nog uppfattas som spännande.
Sedan allt med snickrande, då börjar de planera på allt skräp som de själv vill att man ska fixa till dem.
Citera
2026-08-21, 09:45
Medlem
Justa köpebostadsbilder o bankkontobilder
Citera
2026-08-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vedbod
Välklädd, nyrakad och välkammad frilla eller linne, skäggstubb, och ruffsigt hår?
Scooby-doo.
Och en förklaring på det är: Det beror på kvinnan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in