2026-08-19, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Inoljad och enbart iklädd leopardmönstrade tanga-trosor liggandes med en inbjudande blick på en björnfäll framför en brasa med ett glas vin i handen

tror jag skulle funka, självdistans är attraktivt
Citera
2026-08-19, 22:31
Avslutad
vad sägs om en bild tagen snett bakifrån där man ser bildskärmen och att du är på flashback och skriver i Sex BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
Citera
2026-08-19, 22:41
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Urtvättade kalsonger går alltid hem hos tjejer. De vill ha projekt de kan fixa.

Citera
2026-08-19, 23:39
Medlem
lakritcs avatar
Bar överkropp verkar vara vanligt bland män. Frågan är vad kvinnor tycker om detta. Har inte provat själv då jag tycker det är lite löjligt. Förbigår också den verkliga poängen för många - antingen är man snygg i ansiktet eller inte.
Citera
2026-08-20, 07:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
På Dig i en normal vardagssituation
På Ditt hem
Något på ev husdjur eller barn

Jo, hemmet säger ju mycket. Är det stökigt, mysigt eller för pedantiskt (pedanter ska man akta sig för)? Är det stilfullt med t.ex. äkta mattor och konst på väggarna? En så att säga bra adress är väl aldrig fel heller.
Citera
2026-08-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finasteridarn
använda photofeeler, jag har lyckats få bilder med 9+ atraktiv som lett till MÅNGA MATCHINGAR dock så vänder tjejerna i dörren när dom ser mig IRL xD

Vad är vitsen med det? att du får massa matchningar men sen tjejer som spyr när de ser dig irl? du ödslar både din tid å deras
Citera
2026-08-20, 13:15
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Bar överkropp verkar vara vanligt bland män. Frågan är vad kvinnor tycker om detta. Har inte provat själv då jag tycker det är lite löjligt.

Jag är inte kvinna så jag vet inte riktigt. Vissa kanske gillar det men jag känner på mig att de flesta inte går igång så mycket på det. Visst, det är väl bättre att se att mannen är vältränad än att han är spinkig och plufsig på samma gång, men nja, jag är ändå lite skeptisk. Möjligen lite mer halvpåklädda bilder från något sammanhang där man kan ana att man nog är ganska vältränad. Av erfarenhet vet jag att Vissa kvinnor går igång på muskler och så medan andra blir direkt avskräckta av det. Kanske mest pga av vilken typ det är som brukar hålla på med sånt snarare än musklerna i sig dock.

Citat:
Förbigår också den verkliga poängen för många - antingen är man snygg i ansiktet eller inte.

Jo, det är ju givetvis det primära för att ha en chans att sticka ut i ett sammanhang där kvinnor kan sitta och få 100 meddelanden eller likes om dagen. Möjligen kan man ha en avvikande profilbild på någonting som fångar uppmärksamheten tänker jag. Kanske något särskilt om man är ute efter en viss målgrupp.

Jag är helt ny på internetdejting sedan mindre än en vecka tillbaka och har bara experimnetart lite för att få en känsla av hur en sådan sida (Tinder än så länge) ens funkar och hur utbudet ser ut så jag kanske inte är rätte mannen att uttala mig, inte ännu i alla fall.
Citera
2026-08-20, 13:16
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Vad är vitsen med det? att du får massa matchningar men sen tjejer som spyr när de ser dig irl? du ödslar både din tid å deras

Vitsen är väl att öka chansen till matchning? Utan matchning finns ju ingen möjlighet till någonting på en sida som Tinder.
Citera
2026-08-20, 13:25
Medlem
Svettigfots avatar
Beror på vad man gillar

Inga tatueringar

Inga tränade töntar

Gärna lite skäggstubb

Vanliga fritids kläder

Gärna lite längd på håret

Inga divor med rakad kropp och ben

Ingen med kaxig attityd utan vanlig sansad person

Då börjar jag känna intresse
Citera
2026-08-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Vitsen är väl att öka chansen till matchning? Utan matchning finns ju ingen möjlighet till någonting på en sida som Tinder.

Okej så då kan alla fula killar köra ai bilder framöver, låter ju hälsosamt!!
Citera
2026-08-20, 14:19
Medlem
SanfordClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastalavista200
Okej så då kan alla fula killar köra ai bilder framöver, låter ju hälsosamt!!

Ja, det lär ju kanske funka, tills det är dags att dyka upp på dejt antar jag. Å andra sidan kanske det funkar om bilden är inte allt för avvikande utan bara förbättrad och optimerad? På samma sätt som man med ljussättning, vinklar, optimal fotografering, smink, styling och allt sånt kan få både kvinnor och män att se extremt mycket bättre ut än vad de oftast och egentligen gör i verkligheten så borde man kunna använda AI.
Citera
2026-08-20, 17:27
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanfordClark
Ja, det lär ju kanske funka, tills det är dags att dyka upp på dejt antar jag. Å andra sidan kanske det funkar om bilden är inte allt för avvikande utan bara förbättrad och optimerad? På samma sätt som man med ljussättning, vinklar, optimal fotografering, smink, styling och allt sånt kan få både kvinnor och män att se extremt mycket bättre ut än vad de oftast och egentligen gör i verkligheten så borde man kunna använda AI.
Utgår från att kvinnor optimerar sina bilder, men att det är inte är alltför extremt. Förstärker man typ ögonbryn, gör läppen aningen fylligare eller jämnar till solbrännan är det OK i min mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in