Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Bar överkropp verkar vara vanligt bland män. Frågan är vad kvinnor tycker om detta. Har inte provat själv då jag tycker det är lite löjligt.
Jag är inte kvinna så jag vet inte riktigt. Vissa kanske gillar det men jag känner på mig att de flesta inte går igång så mycket på det. Visst, det är väl bättre att se att mannen är vältränad än att han är spinkig och plufsig på samma gång, men nja, jag är ändå lite skeptisk. Möjligen lite mer halvpåklädda bilder från något sammanhang där man kan ana att man nog är ganska vältränad. Av erfarenhet vet jag att Vissa kvinnor går igång på muskler och så medan andra blir direkt avskräckta av det. Kanske mest pga av vilken typ det är som brukar hålla på med sånt snarare än musklerna i sig dock.
Citat:
Förbigår också den verkliga poängen för många - antingen är man snygg i ansiktet eller inte.
Jo, det är ju givetvis det primära för att ha en chans att sticka ut i ett sammanhang där kvinnor kan sitta och få 100 meddelanden eller likes om dagen. Möjligen kan man ha en avvikande profilbild på någonting som fångar uppmärksamheten tänker jag. Kanske något särskilt om man är ute efter en viss målgrupp.
Jag är helt ny på internetdejting sedan mindre än en vecka tillbaka och har bara experimnetart lite för att få en känsla av hur en sådan sida (Tinder än så länge) ens funkar och hur utbudet ser ut så jag kanske inte är rätte mannen att uttala mig, inte ännu i alla fall.